♦️රටවල් 9ක්‌ සදහා UAE විසා තහනම් කරයි 😂

Nidarshana_k

Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,864
    1
    51,829
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    all are muslim countries, where is Israel? lankave israel embessy ekak na, nanala tharavei kiyala, world eke me vage bayagulu ratak thawa thiyanavanam mention karapan denaganna
    lankawe ponna nayakayo okkotama wali dala arinna one. thambinta gu baya kari sinhalu

    IT companies wala R&D Israel wala tiyenawa.
    karima mola karayo inne unge. mama kalin idapu eketh mother company eke founder pure israeli . eke inna 99% un israeli un witharai. anik suluthare american un
    ------ Post added on Mar 4, 2024 at 1:49 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    LOL UAE/Dubai Even Saudi is trying to come out of the traditional Oil rich country persona and brand them IT + other business hubs. So Israel wage ekak ban karanna ona kamakne unta. Mokada godak IT companies wala R&D Israel wala tiyenawa.
    IT Hub Dubai , :lol: for Scammers.

    Dubai vala shady Crypto Companies tikak nam thiyanava.

    Asia vala Tech Hub gaththoth

    Tel Aviv, Bangalore, Singapore oya 3 thamai.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    lankawe ponna nayakayo okkotama wali dala arinna one. thambinta gu baya kari sinhalu


    karima mola karayo inne unge. mama kalin idapu eketh mother company eke founder pure israeli . eke inna 99% un israeli un witharai. anik suluthare american un
    ------ Post added on Mar 4, 2024 at 1:49 PM

    HAHA umbalata podi rahasak kiyannam? Godak foundersla nathan pioneersla Jewsla. Eth oya company walata Israel connection nisa thambi badu ganne ne. E nisa godak welawata boruwata US HQ ekak gahala tama un frontend karanne. Apey ekath ehemai :-D

    Eg: Lankawe Amana bank eka refuse kaala Checkpoint firewall ganna mokada HQ IL. e wage tama maldives walth mul kaaley amarui karanna. Eth un gonnu wage PaloAlto gaththa. un danne ne founder (Nir Zuk) original checkpoint founder knk kiyala. PA un unge HQ kiyala US danne.
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    ඔය රටවල සේරම අපරාධ කාරයෝ ලංකාව ,ඉන්දයාවේ වගේ සේරම හොරු ,අපරාධ කාරයෝ ගිහින් හැංගිලා ඉන්නේ ඩුබායි කියන කළු සල්ලි සුදු කරන දැනට ලෝකේ ලොකුම ලෝන්ඩරියේ .
    ඉස්සර සිංගපුරුව ,මැලේසියාව දැන් ලොකුම ලෝන්ඩරිය UAE
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්



    ලංකාව තහනම් කරන එකක් නැහැ
    උන් මෙහෙ පාතාලේ රන් කලාට UAE වලට අවුලක් නැහැනේ
    එහෙම බැලුවොත් ගොඩක් රටවල් තහනම් කරන්න වෙනවා
    ඔය තහනම් කරපු රටවල උන්ගෙන් UAE සිටිසන්ස් ලට තර්ජනයක් වෙන්න පුළුවන් ඇති
    මුස්ලිම් රටවල්ම මෙහෙම ඇක්සන්ස් ගන්න එක හොදයි
    ------ Post added on Mar 4, 2024 at 12:22 PM

    pathale run karana loku ayyalat eheta gihin shape ekay paray dala atte
    sadda kaloth badu packet ne
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,864
    1
    51,829
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    HAHA umbalata podi rahasak kiyannam? Godak foundersla nathan pioneersla Jewsla. Eth oya company walata Israel connection nisa thambi badu ganne ne. E nisa godak welawata boruwata US HQ ekak gahala tama un frontend karanne. Apey ekath ehemai :-D

    Eg: Lankawe Amana bank eka refuse kaala Checkpoint firewall ganna mokada HQ IL. e wage tama maldives walth mul kaaley amarui karanna. Eth un gonnu wage PaloAlto gaththa. un danne ne founder (Nir Zuk) original checkpoint founder knk kiyala. PA un unge HQ kiyala US danne.
    arungeth HQ eka SG thiyenne . hoyala balapn Trax retail kiyala ekak . nugegoda GSS eke ponnayo back office dagena karanne munge prjects
     
    • Like
    Reactions: tharakaf

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    Israel ban naha habai anik muslim ratawal okkoma ban...
    onna saudiyata puka dena hambayo balaganilla.. :lol:
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,767
    2,241
    113
    Nugegoda
    ලංකාවෙ අපරාධකාරයො හැංගෙන්න යන්නෙත් UAE නෙ
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    IT Hub Dubai , :lol: for Scammers.

    Dubai vala shady Crypto Companies tikak nam thiyanava.

    Asia vala Tech Hub gaththoth

    Tel Aviv, Bangalore, Singapore oya 3 thamai.

    All annual taxable profits that fall under AED 375,000 shall be subject to zero rate. All annual taxable profits above AED 375,000 shall be subject to 9% rate.

    ටැක්ස් වලින් බේරෙන්න තමා
     
    • Like
    Reactions: NRTG