අනුන්ගෙ රස්සාවල් නැති කරලා අසමත් සතුටක් ලබන්න හදන්නේ නේ?උබ ඉන්න තැන ලොක්කාගේ නම්බර් එක දියන් අනිවා පොර ජිවිත කාලේම thanks කරයි මේ නුල් ටික ඌට දුන්නොත්
නෑ ඔෆිස් එකේ ලොක්කාගේ ජාමේ බේරලා නිරාමිස සතුටක් ලබන්න හදන්නේ.අනුන්ගෙ රස්සාවල් නැති කරලා අසමත් සතුටක් ලබන්න හදන්නේ නේ?
ඊයෙ මන් ඔපිස් ආපු ගමන් දැක්කා කෙල්ලෙක් ඉඳගෙන ඉන්නවා මුල්ලට වෙලා. මන් දැන ගත්තා අළුත් එක්කෙනෙක් තමයි කියලා නිකම් කතා කරලා බැලුවා. නම මොකද්ද කිව්වා මට දැන් මතක නෑ. ආපහු අහගන්න ඕනි. කොහොම හරි නාහෙ විදපු කෙල්ලෙක්. Internship ඇවිත් ඉන්නේ ගල්කිස්සෙ ඉඳන්ලු එන්නේ.
අපේ වට්ස්ඇප් ගෲප් එකක් තියනවා මන් දැක්කා ඒකට අළුත් නම්බරයක් ඇඩ් කරලා තියනවා. ඒ කෙල්ල බව දන්න හින්දා මගේ පලවෙනි දවසත් මතක් වෙච්ච නිසා මුකුත් ග්රීටින් අනන් මනන් නැතුව කෙලින්ම පල්ලෙහා වීඩියෝ එක යැව්වා. කෙල්ලනම් ඔයිට වඩා ලස්සනයි.
මරු එකා කියන්නෙ. උඹත් මේකෙනෙ ඉන්නෙUmbata tawa 2 3 years walin job ekak hoyaganna beri unama nasthi karapu time eka gana duk wenna wenawa sure ekatama
ගෙදර ඇවිත්නෙ බං දැම්මෙඔය මගුල් දදා ඉන්නෙ උඹ වැඩ කරන්නෙ නැද්ද බං.
ඉතින් අපි දෙවෙනි ලෝක යුද්දෙ ගැන දන්නෙ?2000 ඉපදුණත් 2001 දි වයස අවුරුද්දයි. ඉතිං කොහෙද 9/11 ගැන දන්නේ.
ඒක ලෝකෙටම බලපාපු එකක්නේඉතින් අපි දෙවෙනි ලෝක යුද්දෙ ගැන දන්නෙ?
ඉතින් 9/11 ලෝකෙටම බලපෑවෙ නැද්ද? අවුරුදු 20ක් ඒකෙ පලිය ගත්ත නිසා තෙල් මිල වැඩි වුනාඒක ලෝකෙටම බලපාපු එකක්නේ
iro aiia katata dunna wageda ponsඊළඟට වැටෙන Thread එකක්
මාව ජම්බෝල පිටියේ කොම්පැණි එකෙන් අස් කරා මම දැන් MK
උඹේ අම්මාගේ කටට දුන්නද අපොයිiro aiia katata dunna wageda pons
කෙල්ලගෙ විස්තර ගැනද උඹ කියන්නේ?මුගෙන් මේ විස්තර අහන උන්ට පුකේ අරින්ම ඕනෙ මුලින්.
මොකද්ද මන් කරන වැරැද්දඇයි බන් උඹ මෙහෙම හැසිරෙන්නෙ![]()
ඊළඟට වැටෙන Thread එකක්
මාව ජම්බෝල පිටියේ කොම්පැණි එකෙන් අස් කරා මම දැන් MK
