Ubalath Ekka bane bn... Ubala Hadanne Me tread eka dapu ekaawa mara ganna da... Upadiya nethi unata kamakne.. Me yana widiya ratata hodai... Dunna chande gena adambarai apita.....Mega Thread
Kiyala Jeppek Kiuwa
Ubalath Ekka bane bn... Ubala Hadanne Me tread eka dapu ekaawa mara ganna da... Upadiya nethi unata kamakne.. Me yana widiya ratata hodai... Dunna chande gena adambarai apita.....Mega Thread
අපල වැඩි උනාමද කුණු හරුප කියන්නේබදින්නත් කලින් ඔහොම වටේ යන්න එපා වෙසියේ![]()