🏏 Sri Lanka Tour of West Indies [2026]

Brandy2020

Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,958
    113
    āļ‰āˇƒāˇŠāˇƒāļģ āļ¯āˇ€āˇƒāˇŠ 5āļ¸ āļļāļŊāļ´āˇ” match āļ¯āˇāļąāˇŠ āļąāļ¸āˇŠ āļ…āļ´āˇŠâ€āļģ⎒āļēāļē⎒. āļ…āļ´āļ§ āļ´āˇœāļŠāˇ’ ⎃⎐āļ´āļšāˇŠ ⎀āļ­āˇŠ āļœāļąāˇŠāļą āļļ⎐āļģ⎒ āļ‡āļē⎒
     
    • Haha
    Reactions: Elakirihacker

    Elakirihacker

    Well-known member
  • Feb 22, 2026
    429
    422
    63
    1788343897092.png

    OLD IS GOLD​
     
    • Love
    Reactions: Batfleck

    Batfleck

    Well-known member
  • May 20, 2020
    3,076
    4,725
    113
    Sri Lanka
    ⎃āļąāļ­āˇŠ, āļ¸āˇāˇ€āļąāˇŠ āˇƒāˇ™āļąāˇŠāļ āļģ⎒ 2āļšāˇŠ āļ¯āˇāļ´āˇ” āļ¸āˇāļ āˇŠ āļ‘āļš.

    āļ…āˇ€āˇŠāļģ⎔āļ¯āˇ” 2-3āļšāļ§ āļ´āˇƒāˇŠāˇƒāˇš ⎃āļąāļ­āˇŠ āļ…āļē⎙āļ­āˇŠ 100āļšāˇŠ āļœāˇ„āļąāˇ€āˇ āˇƒāˇ’āļŠāˇŠāļąāˇ’ ⎀āļŊ. āļ’āļš āļąāļ¸āˇŠ āˇƒāˇ”āļ´āˇ’āļģ⎒. ⎃āļąāˇŠāļœāˇ āļ‘āļšāˇŠāļš āļœāˇ„āļąāˇŠāļąāˇ™.

    Pakkonta England tour kiyanne henama apala seen ekak ne
    Imam Ul Haq āļļ⎜āļģ⎔ āļ‰āļąāˇŠāļĸāļģ⎒ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ…āļģāļąāˇŠ āļļ⎐āļ§āˇŠ āļšāļģāļąāˇŠāļą āļ‘āļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇ‘. āļ’ āļšāˇšāˇƒāˇŠ āļ‘āļš āļ´āļ­āˇŠāļ­āˇ” ⎀⎙āļŊāˇ ⎃⎐āļģāļ§āļ¸.
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 3:52 PM
     

    dilann

    Well-known member
  • āļ‘āļš āļ¯āˇ’āļœāļ§ āļšāˇāļŊ , mcgrath āļ‘⎄⎙āļ¸ āˇ„āļŊāļŊāˇ āļœāˇ„āļ´āˇ” āļ¸āˇāļ āˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļąāˇšāļ¯ āļ•āļš ?
    brett lee āļ­āˇŠ ⎄⎒āļ§āˇ’āļē⎚ āļąāˇāļ¯āˇŠāļ¯ āļ¸āļąāˇŠāļ¯āˇ .
    ⎃āļąāˇ āļ¸āˇāˇ€āļąāˇŠ 100 2āļšāˇŠ āļ¯āˇāļ¸āˇŠāļ¸āˇ
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,812
    3,396
    113
    PK un hituna hituna welata coaching staff eka ain karanawa ne..ape ewun hathurusinghe ain karala anthimata uta gewannath wuna neda?
     
    āļ‘āļš āļ¯āˇ’āļœāļ§ āļšāˇāļŊ , mcgrath āļ‘⎄⎙āļ¸ āˇ„āļŊāļŊāˇ āļœāˇ„āļ´āˇ” āļ¸āˇāļ āˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļąāˇšāļ¯ āļ•āļš ?
    brett lee āļ­āˇŠ ⎄⎒āļ§āˇ’āļē⎚ āļąāˇāļ¯āˇŠāļ¯ āļ¸āļąāˇŠāļ¯āˇ .
    ⎃āļąāˇ āļ¸āˇāˇ€āļąāˇŠ 100 2āļšāˇŠ āļ¯āˇāļ¸āˇŠāļ¸āˇ
    Oya match ekata Kalin dawase Aus A Ekka match ekak gahala lankawa 65ta allout wenawa..ita passe welawa ithiru Hinda thawa overs 25he match ekak gahanawa..ekath paradi...Pahuwada Aus ekka 343k gahala bonus point ekath Ekka match eka dinanawa..Anthima wicket eke partnership Naththan 100ta wadiyen Dinanne..
    Sana oya match eken passe Karana form ekak awe..World cup eka enakanma