āļāˇāˇāˇāļģ āļ¯āˇāˇāˇ 5āļ¸ āļļāļŊāļ´āˇ match āļ¯āˇāļąāˇ āļąāļ¸āˇ āļ
āļ´āˇâāļģāˇāļēāļēāˇ. āļ
āļ´āļ§ āļ´āˇāļŠāˇ āˇāˇāļ´āļ⎠āˇāļ⎠āļāļąāˇāļą āļļāˇāļģ⎠āļāļēāˇ
āˇāļąāļāˇ, āļ¸āˇāˇāļąāˇ āˇāˇāļąāˇāļ āļģ⎠2āļ⎠āļ¯āˇāļ´āˇ āļ¸āˇāļ ⎠āļāļ.View attachment 269372
OLD IS GOLD
Imam Ul Haq āļļāˇāļģ⎠āļāļąāˇāļĸāļģ⎠āļāļāļ⎠āļ āļģāļąāˇ āļļāˇāļ§āˇ āļāļģāļąāˇāļą āļāļąāˇāļąāˇ āļąāˇ. āļ āļāˇāˇāˇ āļāļ āļ´āļāˇāļ⎠āˇāˇāļŊ⎠āˇāˇāļģāļ§āļ¸.Pakkonta England tour kiyanne henama apala seen ekak ne
āļāļ āļ¯āˇāļāļ§ āļāˇāļŊ , mcgrath āļāˇāˇāļ¸ āˇāļŊāļŊ⎠āļāˇāļ´āˇ āļ¸āˇāļ ⎠āļāļāļ⎠āļąāˇāļ¯ āļāļ ?View attachment 269372
OLD IS GOLD
Oya match ekata Kalin dawase Aus A Ekka match ekak gahala lankawa 65ta allout wenawa..ita passe welawa ithiru Hinda thawa overs 25he match ekak gahanawa..ekath paradi...Pahuwada Aus ekka 343k gahala bonus point ekath Ekka match eka dinanawa..Anthima wicket eke partnership Naththan 100ta wadiyen Dinanne..āļāļ āļ¯āˇāļāļ§ āļāˇāļŊ , mcgrath āļāˇāˇāļ¸ āˇāļŊāļŊ⎠āļāˇāļ´āˇ āļ¸āˇāļ ⎠āļāļāļ⎠āļąāˇāļ¯ āļāļ ?
brett lee āļ⎠āˇāˇāļ§āˇāļē⎠āļąāˇāļ¯āˇāļ¯ āļ¸āļąāˇāļ¯āˇ .
āˇāļąāˇ āļ¸āˇāˇāļąāˇ 100 2āļ⎠āļ¯āˇāļ¸āˇāļ¸āˇ
chamari wicket 7k aran nedaSL-W 45/5 against Indonesia.
SL-W 124/7
Ind-W 49 all out
------ Post added on Sep 2, 2026 at 11:32 PM
ane mnda ganu cricket nan. balanna hithennema nane