🔴 āļ´āˇāļŠāˇ” āļŊāļļāļą āļ­āˇ™āļŊ⎊ ⎃āļ‚āˇƒāˇŠāļ­āˇāˇ€ āļ´āˇ’āļ‚ āļ´āļŠāˇ’ āļœāˇ™āˇ€ āļœāˇ™āˇ€āˇ āļģāļĸāļē āļēāļ§āļ­āˇšāļ¸ āļ­āˇ’āļēāˇ āļœāļąāˇŠāļą

Kamal1996

Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    Mewa padu labanne mismanagement hinda misak wena prashnayak newene. Amathilata oni oni widiyta sewakayo bandagena oni pramaneta wada sewakayo wadi dn IOC eka laba wennai CEYPETCO eka padu wennai bane. CEYPETCO market share eka 70%k IOC 30%. Samahara rajya ayathana privatize krnna oni Airlines eka wage ewa namut ceypetco eka privatize krna ekata ekaga na dn krnna puluwan hodama de ceyppetco eke wadipura inna sewakayanwa adayam upayanna puluwan e ha sambanda wena karmantha walata aniyuktha karana eka. Loke ehema krla tiynawa
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    āˇ€āˇ˜āļ­āˇŠāļ­āˇ’āļē ⎃āļ¸āˇ’āļ­āˇ’ āļ´āˇ’āļ§āˇ’āļąāˇŠ āļ¯āˇāļŊāˇ āļ¯āˇ’āļœāļ§āļ¸ āˇ„āˇœāļģāˇāļšāļąāˇŠāļą āļēāļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇšāļ¯ āļ´āˇœāļąāˇŠāˇƒāˇŠ @2osama @erozan
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Cypress and shenat

    Sen-lu

    Well-known member
  • Mewa padu labanne mismanagement hinda misak wena prashnayak newene. Amathilata oni oni widiyta sewakayo bandagena oni pramaneta wada sewakayo wadi dn IOC eka laba wennai CEYPETCO eka padu wennai bane. CEYPETCO market share eka 70%k IOC 30%. Samahara rajya ayathana privatize krnna oni Airlines eka wage ewa namut ceypetco eka privatize krna ekata ekaga na dn krnna puluwan hodama de ceyppetco eke wadipura inna sewakayanwa adayam upayanna puluwan e ha sambanda wena karmantha walata aniyuktha karana eka. Loke ehema krla tiynawa
    āˇƒāˇ„ CEB āļ‘āļšāļ§ āļ‘⎄⎙āļ¸ āļĢāļēāļ§ āļ­āˇ™āļŊ⎊ āļ¯āˇ™āļą āļ‘āļš āļ­āļ¸āˇ āļ¸āˇ”āļąāˇŠāļ§ āļ‹āļą āļ…⎀⎔āļŊ.
     

    Mancheter

    Active member
  • Oct 1, 2019
    310
    230
    43
    Mewa padu labanne mismanagement hinda misak wena prashnayak newene. Amathilata oni oni widiyta sewakayo bandagena oni pramaneta wada sewakayo wadi dn IOC eka laba wennai CEYPETCO eka padu wennai bane. CEYPETCO market share eka 70%k IOC 30%. Samahara rajya ayathana privatize krnna oni Airlines eka wage ewa namut ceypetco eka privatize krna ekata ekaga na dn krnna puluwan hodama de ceyppetco eke wadipura inna sewakayanwa adayam upayanna puluwan e ha sambanda wena karmantha walata aniyuktha karana eka. Loke ehema krla tiynawa
    Ceypetco padu wenna hethu
    1. Deshapalnayen ayuthu badawa geneem .
    2. Dooshanaya Saha wanchawa
    3. Adika salaries gewema ( OT ekka)
    4. Kerosine subsidized eka

    Privatize karanna one habai Lioc ekata denna Honda nehe.
    Shell /exson Mobil/caltex wage playersla godak Enna one
    Locally JKH,Hayley's ,McLaren's wage companies walata license denna one.
    Cepetco onenam karagena yanna puluwan .rajayen kisima Funding nethiwa.
    CEB ekath privatize karanna one. Owa minissunge Salli kana ayathana .
    Telecom industry eka provatize karapu eken rataa wasiyak una.
    Transport privatize karapu eka asarthakai eka hinda weradi nethiwa karanna one
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,845
    113
    āļ¸āˇāļŊāļšāˇš
    āˇ€āˇ˜āļ­āˇŠāļ­āˇ’āļē ⎃āļ¸āˇ’āļ­āˇ’ āļ´āˇ’āļ§āˇ’āļąāˇŠ āļ¯āˇāļŊāˇ āļ¯āˇ’āļœāļ§āļ¸ āˇ„āˇœāļģāˇāļšāļąāˇŠāļą āļēāļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇšāļ¯ āļ´āˇœāļąāˇŠāˇƒāˇŠ @2osama @erozan
    image_56763137cb.jpg
     

    hariuda

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    1,498
    2,259
    113
    Colombo
    āļ…āļ´āˇš āļœāˇ™āˇ€āļŊ⎊ āļœāˇāˇ€āļ­āˇŠ āļšāˇƒāˇ’āļ´āˇŠāļ´āˇ” āļ´āˇ™āļģāļą āļļ⎔⎀⎙āļšāˇŠ ⎄⎒āļ§āˇ’āļēāˇ. āļ´āˇœāļģ āļģāļ­āˇŠāˇ€āļ­āˇŠāļ­āˇ™āļ§ āˇ€āˇāļŠ āļšāļģāļŊāˇ āļ’ āļ¯āˇ€āˇƒāˇŠ ⎀āļŊāļ¸ CEYPETCO āļ‘āļšāļ§ āļ´āˇāļą āļœāļ­āˇŠāļ­āˇ. āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ‹āļœāˇš āļ´āļģāļ¸āˇŠāļ´āļģāˇāˇ€āļ¸ āļ’āļšāˇš ⎀⎐āļŠ.
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    JVP, Peratugami unath Government business private karanna ona kiyana thanata enne nathnam unta unath maha loku deyak karanna ba bung.

    CEB, CEYPETCO, Railway, Sri Lankan Airlines oya okkoma private karanna ona, eka karanne nathi kam kisima widiyakin issarahata yanna baa
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ⎃āļģ⎊ āļ‹āļąāˇŠāļą āļąāļ¸āˇŠ āļ”āˇ„āˇœāļ¸ āˇ€āˇ™āļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇāļąāˇ™, āˇ„āˇœāļ¯ āˇ€āˇāļŠāˇš āļļ⎐āļŊ⎊āļŊ⎒āļœāˇ™ āļ´āˇ”āļ­āˇāļŊāļ§ āļœāˇ’āļēāˇ āļ´āˇœāļąāˇŠāļą āļšāˇāļ¯āˇ’āļąāļŊ āļ‘āļšāˇŠāļš āļ‘āļšāļ­āˇ”⎀⎙āļŊāˇ āļ…āļģāļœāļŊ āļšāˇœāļģāļąāˇŠāļŠ āļ¯āˇāļąāˇŠ ⎃⎐āļ´āļąāˇ™ .. āļ­āļ¸āļąāˇŠāļ§ āļšāˇ™āļŊ⎀⎙āļ¯āˇŠāļ¯āˇ’ āļ´āˇœāļąāˇŠāļą āļšāˇāļ¯āˇ’āļąāļŊ āļ¸āˇ“āļšāˇŠ āļąāˇ ⎃āļšāˇŠāļšāˇ’āļŊ⎒āļē ⎄⎐oāļœāˇ’āļŊāˇ..āļšāˇ’āļģ⎒āļē⎙ āļ¯āļœāļŊāļ´āˇ” ⎄⎔āļ­āˇŠāļ­āˇ’āļœāˇ™ āļ´āˇ”āļ­āˇāļŊ āļŊ⎜āļŊ⎊ āļšāˇ āļ‹āļąāˇŠ āļœāˇ” ⎀⎄āļŊ⎊āļŊ⎔ āļ”āļšāˇŠāļšāˇœāļ¸ āˇ„āˇoāļœāˇ’āļŊāˇ..

    @⎄⎙⎅āļē⎙āļšāˇŠ @⎄⎙āļąāļēāˇ @dilann @malakadss = @SLK_sri @Heshan Daminda @yapa100 = @ruchira55 @r.pathirana @Walter White @YelaWolf @deanXX @RandomGuy @pavithra_uk @jhnnwp @Truth Hurts @Xi Jinping @maxtalker @topkollek @laka007 @U-tag @hirashgeff @Sandy_Fdo @johnferna678 @Sen-lu @shenat @kasun_kbp
    @hirashgeff @Smartm @chinmak @kolavari @nikdw @skymicro @Die-hard
    @SLBlackKnight
    @shan4djfun @Jim_Moriarty
     
    • Like
    Reactions: elajani

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    JVP, Peratugami unath Government business private karanna ona kiyana thanata enne nathnam unta unath maha loku deyak karanna ba bung.

    CEB, CEYPETCO, Railway, Sri Lankan Airlines oya okkoma private karanna ona, eka karanne nathi kam kisima widiyakin issarahata yanna baa
    Un thamai gov rassa denna kiyala marenna hadanne.. privatize karanakan balan indapan 😂
     

    JohnWick

    Well-known member
  • Apr 23, 2017
    1,126
    1,464
    113
    Meke thiyenne idam aithiya ganane :rolleyes:

    CPC eke inna tharamak inne thibuna andu wala kade gihin athulata panagaththa kalakanni. Sudusukam walata galapena jobs dunnama hari.

    Kawuru strike kalath picket kalath meka karannama one. Goda emak na nathnam.

    Okata JVP wirudda wei kiyala hithanna ba. Wirudda unoth unwath gahala pannanna one.

    I’m a pro JVP (only because of their principles). But this has to be done regardless of party politics.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,656
    50,022
    113
    ⎃⎚āļ¯āˇ€āļ­āˇŠāļ­
    āļ¸āˇš āļģāļ§ āˇ„āļ¯āļąāˇŠāļą āļļ⎑ āļ•āļąāˇš āļ‹āļąāˇŠ ⎄⎐āļ¯āˇ”āļą āļģāļ§āļšāļ§ āļ´āļŊāļēāļąāˇŠ. āļ¸āˇšāļšāˇš āļ‹āļąāˇŠāļ§ āļ‹āļąāˇŠ āļģ⎐āļšāˇ™āļąāˇ€ āļ‡āļģ⎙āļąāˇŠāļą āļģāļ§ āˇ„āļ¯āˇāļœāļąāˇŠāļą āļ‹āˇ€āļ¸āļąāˇāˇ€āļšāˇŠ āļąāˇ‘
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Un thamai gov rassa denna kiyala marenna hadanne.. privatize karanakan balan indapan 😂
    oww aniwa, ekaiyi lanakwa goda yanne na bung next 20 years wath. mokada privatize karanna ona kiyana eka minissunge oluwee na

    Jathika sampath kiyala thiyanne Sri Dalada Maligawa, Sigiriya onna owa :confused:

    nathuwa CEYPETCO, CEB jathika sampath newee :rolleyes2:
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Api hospital schools. Administration thiyagena privatize karanna one
    Oww machan Services thiyaganna ona, Business okkoma anduwen aiyin karnana ona

    Anduwa karanna ona owalin tax ganna eka private karapu ewalin, ane manda ithin minissunta owa therum karanna ba bung

    ape jeewitha kale nam onna oya system change eka wenne naa loweth
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    Oww machan Services thiyaganna ona, Business okkoma anduwen aiyin karnana ona

    Anduwa karanna ona owalin tax ganna eka private karapu ewalin, ane manda ithin minissunta owa therum karanna ba bung

    ape jeewitha kale nam onna oya system change eka wenne naa loweth
    Man kivve services tiketh administration thiyagena anikva denna one... education health ehemath privatize karanna one
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Man kivve services tiketh administration thiyagena anikva denna one... education health ehemath privatize karanna one
    eka karanna kalin business tika wath ba ne bung karaganna apita :(

    Education and health nam mehee private karanna thiya hithanna wath baa bung CPC ekata mehama minissu hithanakota :confused:

    lanakwa nam goda emak naa kalekata, hondama eka panaganna ekama thama puluwan nam
     

    Similar threads