āˇāˇ CEB āļāļāļ§ āļāˇāˇāļ¸ āļĢāļēāļ§ āļāˇāļŊ⎠āļ¯āˇāļą āļāļ āļāļ¸āˇ āļ¸āˇāļąāˇāļ§ āļāļą āļ āˇāˇāļŊ.Mewa padu labanne mismanagement hinda misak wena prashnayak newene. Amathilata oni oni widiyta sewakayo bandagena oni pramaneta wada sewakayo wadi dn IOC eka laba wennai CEYPETCO eka padu wennai bane. CEYPETCO market share eka 70%k IOC 30%. Samahara rajya ayathana privatize krnna oni Airlines eka wage ewa namut ceypetco eka privatize krna ekata ekaga na dn krnna puluwan hodama de ceyppetco eke wadipura inna sewakayanwa adayam upayanna puluwan e ha sambanda wena karmantha walata aniyuktha karana eka. Loke ehema krla tiynawa
Ceypetco padu wenna hethuMewa padu labanne mismanagement hinda misak wena prashnayak newene. Amathilata oni oni widiyta sewakayo bandagena oni pramaneta wada sewakayo wadi dn IOC eka laba wennai CEYPETCO eka padu wennai bane. CEYPETCO market share eka 70%k IOC 30%. Samahara rajya ayathana privatize krnna oni Airlines eka wage ewa namut ceypetco eka privatize krna ekata ekaga na dn krnna puluwan hodama de ceyppetco eke wadipura inna sewakayanwa adayam upayanna puluwan e ha sambanda wena karmantha walata aniyuktha karana eka. Loke ehema krla tiynawa
Un thamai gov rassa denna kiyala marenna hadanne.. privatize karanakan balan indapanJVP, Peratugami unath Government business private karanna ona kiyana thanata enne nathnam unta unath maha loku deyak karanna ba bung.
CEB, CEYPETCO, Railway, Sri Lankan Airlines oya okkoma private karanna ona, eka karanne nathi kam kisima widiyakin issarahata yanna baa
Meke thiyenne idam aithiya ganane

oww aniwa, ekaiyi lanakwa goda yanne na bung next 20 years wath. mokada privatize karanna ona kiyana eka minissunge oluwee naUn thamai gov rassa denna kiyala marenna hadanne.. privatize karanakan balan indapan![]()

Api hospital schools. Administration thiyagena privatize karanna oneoww aniwa, ekaiyi lanakwa goda yanne na bung next 20 years wath. mokada privatize karanna ona kiyana eka minissunge oluwee na
Jathika sampath kiyala thiyanne Sri Dalada Maligawa, Sigiriya onna owa
nathuwa CEYPETCO, CEB jathika sampath newee![]()
Oww machan Services thiyaganna ona, Business okkoma anduwen aiyin karnana onaApi hospital schools. Administration thiyagena privatize karanna one
Man kivve services tiketh administration thiyagena anikva denna one... education health ehemath privatize karanna oneOww machan Services thiyaganna ona, Business okkoma anduwen aiyin karnana ona
Anduwa karanna ona owalin tax ganna eka private karapu ewalin, ane manda ithin minissunta owa therum karanna ba bung
ape jeewitha kale nam onna oya system change eka wenne naa loweth
eka karanna kalin business tika wath ba ne bung karaganna apitaMan kivve services tiketh administration thiyagena anikva denna one... education health ehemath privatize karanna one

