0% eka 30% unama balapanko jepponge sathuta.... -30% karagaththa wage lokukama![]()
0% tibbe koheda? Lankawe exports walata already 10% -13%k weduna kalin.මුන් හිතන්නේ 0 තිබ්බ එක 30% උනාම හරිම ජයක් ලැබුවේ කියලා. ජන්ගියට ඔය ගාන එකතුකරාම තමයි තේරෙන්නේ
ita passe tamai Trump oya Liberation day bill 1 dala aluthen tariff daanawa kiwwe.
me Tarrrif eka Auguest effect wenakan denuth Lankawen export karana hema baduwatama 10% baseline Tax ekak wadinawa. Ubala hitan inne meka me Lankawata witarak unique case ekak kiyala da?
