😎How AI will beat Software Engineers

dilann

Well-known member
  • Old West Fighting GIF by GritTV


    Choose a few technologies and become a master of them before you become obsolete
    āļ…āļ¸āˇāļģ⎔⎀⎙āļąāˇŠ master āļšāļģāļœāļ­āˇŠāļ­āˇ āļ‘āļš āļœāˇ™āļŠāˇ’ āļ´āˇ’āļ§āˇ’āļąāˇŠ replace āļ‹āļąāˇāļ¸ ??

    āˇ„āˇœāļ¯āļ¸ āļ¯āˇš āļ‘āļšāļšāˇŠ master āļšāļģāļąāˇ€āˇ ⎀⎙āļąāˇ”⎀āļ§ āļœāˇœāļŠāļšāˇŠ options āļ­āˇ’āļēāˇāļœāļąāˇŠāļą āļ‘āļš
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 2:02 PM
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    Software engineer kenekwa replace keranda puluwan kiyanne computer ekak pawichchi kerela kerana onema job ekak replace keranda puluwan.
     
    • Like
    Reactions: johnferna678
    Software engineer kenekwa replace keranda puluwan kiyanne computer ekak pawichchi kerela kerana onema job ekak replace keranda puluwan.
    Meka thama godak unta theren naththe anika ehsma unama unlimited softwares minutes walain generate karanna puluwan wenawa ethakota ithin me loke okkoma dewal replace wenawa. Ai ekakin ai ekak train karama kohomada. Ilagata robots vs human war eka.
     

    Ranil_Wickramasinghe

    Well-known member
  • Mar 1, 2024
    316
    323
    63
    Old West Fighting GIF by GritTV



    āļ…āļ¸āˇāļģ⎔⎀⎙āļąāˇŠ master āļšāļģāļœāļ­āˇŠāļ­āˇ āļ‘āļš āļœāˇ™āļŠāˇ’ āļ´āˇ’āļ§āˇ’āļąāˇŠ replace āļ‹āļąāˇāļ¸ ??

    āˇ„āˇœāļ¯āļ¸ āļ¯āˇš āļ‘āļšāļšāˇŠ master āļšāļģāļąāˇ€āˇ ⎀⎙āļąāˇ”⎀āļ§ āļœāˇœāļŠāļšāˇŠ options āļ­āˇ’āļēāˇāļœāļąāˇŠāļą āļ‘āļš
    ------ Post added on Apr 8, 2024 at 2:02 PM


    āļ¸āˇāˇƒāˇŠāļ§āļģ⎊⎃⎊āļŊ⎀ āļ‘⎄⎙āļ¸ replace āļšāļģāļąāˇŠāļą āļļ⎑. ⎄⎒āļ­āˇ„āļąāˇŠ web developer āļšāˇ™āļąāˇŠāļšāˇ™ āļ‰āļąāˇŠāļąāˇ€. āļ‹āļ§ frontedn āˇƒāˇ”āļ´āˇ’āļģ⎒āļēāļ§āļ¸ āļ´āˇ”āļŊ⎔⎀āļąāˇŠ. āļ‹āļ§ backend āļļ⎑.

    āļ­āˇ€ āļ‘āļšāˇ™āļšāˇŠ āļ‰āļąāˇŠāļąāˇ€ āļ‹āļ§ frontend & backend āļˇāˇāļœāˇ™āļ§ āļ´āˇ”āļŊ⎔⎀āļąāˇŠ.

    āļšāˇāˇ€āļ¯ replace āļšāļģāļąāˇŠāļą āļŊāˇšāˇƒāˇ’? āļ¯āˇ™āˇ€āˇ™āļąāˇ’ āļ‘āļšāˇāˇ€. āļ¸āˇœāļšāļ¯ āļœāˇœāļŠāļšāˇŠ general āļ¯āˇšāˇ€āļŊ⎊ āļ¯āˇāļąāļ§āļ¸āļ­āˇŠ Ai ⎀āļŊāļ§ āļšāļģāļąāˇŠāļą āļ´āˇ”āļŊ⎔⎀āļąāˇŠ.

    āļ‰āˇƒāˇŠāˇƒāļģ⎄āļ§ āļœāˇœāļŠāļšāˇŠ company ⎀āļŊāļ§ intern āļŊ⎀ āļ•āļą āˇ€āˇ™āļąāˇŠāļąāˇ™ āļąāˇāļ­āˇŠāļ­āˇ™āļ­āˇŠ āļ”āļē āˇ„āˇšāļ­āˇ”⎀ ⎄⎒āļąāˇŠāļ¯āļē⎒.


    ⎀⎐āļŠāˇ’āļē āļ•āļą āļąāˇ‘ āļ´āˇœāļŠāˇ’ āļ´āˇœāļŠāˇ’ āļŊ⎙āļŠ āˇ€āļŊāļ§ āļļ⎙⎄⎙āļ­āˇŠ āļ¯āˇ™āļą doctors āļŊāļ§āļ­āˇŠ āļ‰āˇƒāˇŠāˇƒāļģ⎄āļ§ āļšāˇ™āļŊ⎀⎙āļąāˇ€.
     
    • Dislike
    Reactions: luk3r

    Spiderman.Ayya

    Well-known member
  • Mar 26, 2016
    3,328
    2,390
    113
    Danatama kela wela iwarai, Creative filed eke job karapu ewanta danatama shot eka hambela tyinne. Apitath wada adui dan.