😔🎬 දිවි ගමනට සමුදුන් ජුලියට් - ප්‍රවීණ බ්‍රිතාන්‍ය නිළි "Olivia Hussey" දිවි ගමනට සමුදෙයි 💔🏳️

Stimulus mind

Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,021
    153,086
    113
    DCKWTpB.jpg



    1968 වර්ෂයේදී තිරගත කළ සම්මානනීය සිනමාපටයක් වූ "Romeo and Juliet" සිනමාපටයේ ජුලියට්ගේ භූමිකාවට පණ පොවමින් ඉහළ ප්‍රේක්ෂක සහ විචාරක ප්‍රතිචාරවලට නොමදව පාත්‍ර වූ ප්‍රවීණ සහ සම්මානනීය බිතාන්‍ය රංගන ශිල්පිනියක වූ "Olivia Hussey" ඊයේ දිනයේදී (දෙසැම්බර් 27) තම දිවි ගමනට සමුදෙනු ලැබුවා. වසර ගණනාවක් මුළුල්ලේ පියයුරු පිළිකාවකින් සහ එයින් උපන් සංකූලතා හේතුවෙන් පීඩා විදිමින් සිටි ඇය මියයනවිට පසුවූයේ 73 වැනි වියේහියි. "Romeo and Juliet" සිනමාපටයට අමතරව "Jesus of Nazareth (1977)" ටෙලි කතා මාලාව සහ Black Christmas (1974) Death on the Nile (1978), It (1990) ඇතුළු ප්‍රකට ටෙලි නිර්මාණ සහ සිනමාපට රාශියක් වෙනුවෙන් තම රංගන දායකත්වය සපයනු ලැබුවා.

    Olivia-Hussey-obit-12272024A-5546aa9886c44e08bf23365642a77d22.jpg








    Romeo and Juliet (1968)






    Romeo-and-Juliet-Stars-Sue-Paramount-Pictures-for-Sexual-Exploitation-010322-fb411fef1dc74d628c96ddacef7375a0.jpg


    Romeo-and-Juliet-love-scene-e1584361473926.jpg


    british-actors-leonard-whiting-as-romeo-and-olivia-hussey-as-juliet-in-romeo-and-juliet.jpg


    hithisforevan123.gif


    004f453eba71a7f2f9351ced94b863110039bb38.gif


    romeo-and-juliet-juliet.gif





    Black Christmas (1974)

    50-years-later-does-black-christmas-1974-still-hold-up.jpg


    screen_shot_2023-12-21_at_11.45.02_am.jpg




    Jesus of Nazareth (1977)

    1b8b6c768dc9c57b0ce6ebd49ea86069.jpg


    b938026e475c37b3e2c45739c9e6ec13.jpg


    5e22968a2a44267d3aa51ca4a80a84cd.jpg


    a976eb8085f01eacdc97075602ade238.jpg



     
    Last edited:

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,021
    153,086
    113
    තරුණ කාලෙනම් මරු කෑල්ල . ඔහෙට නාකි ගෑනුන්ගේ අආසාවක් තියේ වගේ නාට්ලූස්
    ජෝක් කරන්න ඕන ත්‍රෙඩුත් තියෙනවා, එහෙම නොකර ඉන්න ඕන ත්‍රෙඩුත් තියෙනවා. සීරියස්ව දාපු ත්‍රෙඩ් එකක් නිසා ඊට ගැළපෙන විදිහෙ කමෙන්ට් එකකුත් දාගෙන යමු සහෝ. "Teri Garr" නැතිවුණ එක ගැන දාපු ත්‍රෙඩ් එකෙත් ඔයා ඔය හා සමාන රිප්ලයි එකක් දාලා තිබ්බා. කවුරු වුණත් මනුස්සයෙක්නෙ නැතිවෙලා තියෙන්නෙ. ඒ නිසා ඒ වටපිටාවට අනුකූලව හැසිරෙමු.:) තරහ වෙන්න එපා මෙහෙම කිව්වට. :sorry:
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,916
    11,439
    113
    ජෝක් කරන්න ඕන ත්‍රෙඩුත් තියෙනවා, එහෙම නොකර ඉන්න ඕන ත්‍රෙඩුත් තියෙනවා. සීරියස්ව දාපු ත්‍රෙඩ් එකක් නිසා ඊට ගැළපෙන විදිහෙ කමෙන්ට් එකකුත් දාගෙන යමු සහෝ. "Teri Garr" නැතිවුණ එක ගැන දාපු ත්‍රෙඩ් එකෙත් ඔයා ඔය හා සමාන රිප්ලයි එකක් දාලා තිබ්බා. කවුරු වුණත් මනුස්සයෙක්නෙ නැතිවෙලා තියෙන්නෙ. ඒ නිසා ඒ වටපිටාවට අනුකූලව හැසිරෙමු.:) තරහ වෙන්න එපා මෙහෙම කිව්වට. :sorry:
    atta att amn wenas kalaa.

    habai anthima kallanam kiwe sirwatamai :ROFLMAO: :ROFLMAO: ubata niliyonge mewwa ekk tiye wage
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,021
    153,086
    113
    atta att amn wenas kalaa.

    habai anthima kallanam kiwe sirwatamai :ROFLMAO: :ROFLMAO: ubata niliyonge mewwa ekk tiye wage
    Vintage hollywood වල හිටපු නිළියන්ගෙ timeless beauty එකට හුගක් කැමතියි. ඒ කාලෙ නිළියන්ගෙ හුගක් තිබ්බෙ ස්වභාවික ලස්සනක්. දැන් ඉන්න බහුතරයක් නිළියො ප්ලාස්ටික් සර්ජරි කරගෙන තමන්ට උපතින් ආපු පෙනුම විකෘති කරගෙන තියෙන්නෙ. ඒ මදිවට woke, feminism මගුල් ප්‍රමොට් කරන්න ඒ වෙනුවෙන් කතා කරන, දේශපාලනේ ගැන ලෙක්චර්ස් දෙන්න එන ඔළුව ඉදිමගත්ත අම්මණ්ඩිලා වැඩිහරියක් වර්තමානෙ හොලිවුඩ්වල ඉන්නෙත්. ඕවට පැටලෙන්නෙ නැතුව තමන්ගෙ පාඩුවෙ ඉන්න නළු නිළියො දැන් ඉන්නෙ බොහොම අතලොස්සයි. ඔය හේතු නිසාම වර්තමානෙ ඉන්න හොලිවුඩ් නළු නිළියොයි, මුළු හොලිවුඩ් ෆිල්ම් ඉන්ඩ්ස්ට්‍රි එක ගැනමයි තියෙන්නෙ සෑහෙන ජුගුප්සාජනක හැගීමක්. ඒකයි පරණ ෆිල්ම්ස් ගැන, ඒවවල හිටපු නළු නිලියො ගැනයි මේතරම් කැමැත්තක් තියෙන්නෙ. මොකද ඒ කාලෙ දැන් වගේ සෝෂල් මීඩියා නොතිබුණ නිසා ඒ මිනිස්සුන්ගෙ පුද්ගලික ජිවිතේට වඩා ඒ මිනිස්සු රගපාපු චරිත, ෆිල්ම්ස් ගැන විතරයි මිනිස්සුන්ගෙ ඔළුවට ගියේ. ඒ මිනිස්සුත් තමන්ගෙ වෘත්තිය ගැනයි වැඩි අවධානෙ යොමු කළේ. එහෙම නැතුව රගපෑම බල්ලට දාලා social justice warriors වෙන්න බොරුවට දගලන දැන් කාලෙ හොලිවුඩ් නළු නිළි බට්ටලා වගේ නෙවේ.
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,916
    11,439
    113
    Vintage hollywood වල හිටපු නිළියන්ගෙ timeless beauty එකට හුගක් කැමතියි. ඒ කාලෙ නිළියන්ගෙ හුගක් තිබ්බෙ ස්වභාවික ලස්සනක්. දැන් ඉන්න බහුතරයක් නිළියො ප්ලාස්ටික් සර්ජරි කරගෙන තමන්ට උපතින් ආපු පෙනුම විකෘති කරගෙන තියෙන්නෙ. ඒ මදිවට woke, feminism මගුල් ප්‍රමොට් කරන්න ඒ වෙනුවෙන් කතා කරන, දේශපාලනේ ගැන ලෙක්චර්ස් දෙන්න එන ඔළුව ඉදිමගත්ත අම්මණ්ඩිලා වැඩිහරියක් වර්තමානෙ හොලිවුඩ්වල ඉන්නෙත්. ඕවට පැටලෙන්නෙ නැතුව තමන්ගෙ පාඩුවෙ ඉන්න නළු නිළියො දැන් ඉන්නෙ බොහොම අතලොස්සයි. ඔය හේතු නිසාම වර්තමානෙ ඉන්න හොලිවුඩ් නළු නිළියොයි, මුළු හොලිවුඩ් ෆිල්ම් ඉන්ඩ්ස්ට්‍රි එක ගැනමයි තියෙන්නෙ සෑහෙන ජුගුප්සාජනක හැගීමක්. ඒකයි පරණ ෆිල්ම්ස් ගැන, ඒවවල හිටපු නළු නිලියො ගැනයි මේතරම් කැමැත්තක් තියෙන්නෙ. මොකද ඒ කාලෙ දැන් වගේ සෝෂල් මීඩියා නොතිබුණ නිසා ඒ මිනිස්සුන්ගෙ පුද්ගලික ජිවිතේට වඩා ඒ මිනිස්සු රගපාපු චරිත, ෆිල්ම්ස් ගැන විතරයි මිනිස්සුන්ගෙ ඔළුවට ගියේ. ඒ මිනිස්සුත් තමන්ගෙ වෘත්තිය ගැනයි වැඩි අවධානෙ යොමු කළේ. එහෙම නැතුව රගපෑම බල්ලට දාලා social justice warriors වෙන්න බොරුවට දගලන දැන් කාලෙ හොලිවුඩ් නළු නිළි බට්ටලා වගේ නෙවේ.
    :love2: :yes: :yes: :yes:
     

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    Vintage hollywood වල හිටපු නිළියන්ගෙ timeless beauty එකට හුගක් කැමතියි. ඒ කාලෙ නිළියන්ගෙ හුගක් තිබ්බෙ ස්වභාවික ලස්සනක්. දැන් ඉන්න බහුතරයක් නිළියො ප්ලාස්ටික් සර්ජරි කරගෙන තමන්ට උපතින් ආපු පෙනුම විකෘති කරගෙන තියෙන්නෙ. ඒ මදිවට woke, feminism මගුල් ප්‍රමොට් කරන්න ඒ වෙනුවෙන් කතා කරන, දේශපාලනේ ගැන ලෙක්චර්ස් දෙන්න එන ඔළුව ඉදිමගත්ත අම්මණ්ඩිලා වැඩිහරියක් වර්තමානෙ හොලිවුඩ්වල ඉන්නෙත්. ඕවට පැටලෙන්නෙ නැතුව තමන්ගෙ පාඩුවෙ ඉන්න නළු නිළියො දැන් ඉන්නෙ බොහොම අතලොස්සයි. ඔය හේතු නිසාම වර්තමානෙ ඉන්න හොලිවුඩ් නළු නිළියොයි, මුළු හොලිවුඩ් ෆිල්ම් ඉන්ඩ්ස්ට්‍රි එක ගැනමයි තියෙන්නෙ සෑහෙන ජුගුප්සාජනක හැගීමක්. ඒකයි පරණ ෆිල්ම්ස් ගැන, ඒවවල හිටපු නළු නිලියො ගැනයි මේතරම් කැමැත්තක් තියෙන්නෙ. මොකද ඒ කාලෙ දැන් වගේ සෝෂල් මීඩියා නොතිබුණ නිසා ඒ මිනිස්සුන්ගෙ පුද්ගලික ජිවිතේට වඩා ඒ මිනිස්සු රගපාපු චරිත, ෆිල්ම්ස් ගැන විතරයි මිනිස්සුන්ගෙ ඔළුවට ගියේ. ඒ මිනිස්සුත් තමන්ගෙ වෘත්තිය ගැනයි වැඩි අවධානෙ යොමු කළේ. එහෙම නැතුව රගපෑම බල්ලට දාලා social justice warriors වෙන්න බොරුවට දගලන දැන් කාලෙ හොලිවුඩ් නළු නිළි බට්ටලා වගේ නෙවේ.
    ඇත්ත, ඔලිවියා ගේ ෆීචස් පට්ට.ඒ ෆීචස් කොපි කරන්න බෑ.බයි හාට් කරන වැඩේ කරපු මිනිස්සු.අපිට අඩු,මේ ලෝකෙට අඩු ඔහොම මිනිස්සු.