IOC ekata 50 k adukaranna kiyapan
ErangaJaY Well-known member Jun 14, 2015 691 1,051 93 වැටෙන් එහා Nov 7, 2024 #21 IOC ekata 50 k adukaranna kiyapan
hirashgeff Well-known member Jan 16, 2007 22,188 25,941 113 29 ලොවෙත් නැති තැනක Nov 7, 2024 #22 leeroxxroxx said: ''රනිල් වික්රමසිංහ සමාගම් සමඟ ඇතිකරගත් ගිවිසුම් හරහා ඛණිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාවට ස්වාධීනව කටයුතු කිරීමේ අවස්ථාවක් නොමැති බව ඔහු සඳහන් කළා.'' Click to expand... කවුද කිව්වේ ?
leeroxxroxx said: ''රනිල් වික්රමසිංහ සමාගම් සමඟ ඇතිකරගත් ගිවිසුම් හරහා ඛණිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාවට ස්වාධීනව කටයුතු කිරීමේ අවස්ථාවක් නොමැති බව ඔහු සඳහන් කළා.'' Click to expand... කවුද කිව්වේ ?
leeroxxroxx Well-known member Sep 12, 2012 4,384 5,542 113 Panadura Nov 7, 2024 #23 hirashgeff said: කවුද කිව්වේ ? Click to expand...
Troop Well-known member May 22, 2014 5,790 2,728 113 Nov 12, 2024 #25 leeroxxroxx said: Click to expand... padu pita deela bankolath karanna ba dan imf nisa. rajayata padu karagena thel denna puluwan wunata private company walata ehema ba, un kohomath agreement nathuwa enne na.
leeroxxroxx said: Click to expand... padu pita deela bankolath karanna ba dan imf nisa. rajayata padu karagena thel denna puluwan wunata private company walata ehema ba, un kohomath agreement nathuwa enne na.
hirashgeff Well-known member Jan 16, 2007 22,188 25,941 113 29 ලොවෙත් නැති තැනක Nov 12, 2024 #26 leeroxxroxx said: Click to expand... leeroxxroxx said: Click to expand... අම්මෝ බොනිකර තරුවනේ....