🤒සිනොවැක් දුන් ඉන්දුනීසියාවේ මළ මිනී එකතු කෙරේ

KBE_KevinSpacey

Well-known member
  • Apr 18, 2021
    580
    1,413
    93
    ඒයි මෝඩයා උත්තර නැද්ද අහපු දේට.වැක්සීන් ගහපු උන්ම මැරෙනව කියන ඵකට proof දීපිය හිඟන පච මරණ ටොයියා...😁
    @N A K A M U R A Thoge wadapau maha ballata Kiyapanko China wala borders open karanna kiyala ai bayen thawa wahan inne ? Untuth dannawa unge vaccines ekakawth wada nae kiyala .

    https://www.reuters.com/article/us-...d-19-vaccine-for-mainland-china-idUSKBN28Q04N

    https://www.wsj.com/articles/china-to-keep-covid-19-border-restrictions-for-another-year-11624361777

    https://www.straitstimes.com/asia/east-asia/china-to-approve-mrna-vaccine-soon

    චීනේ වැක්සීන් ඵකටම අැයි මේ තරම් මහන්සි වෙලා මඩ ගහන්නේ..:unsure:දෙකක් මදි නම් 3ක් ගහයි..ඕකට ඔය තරම් පල් හෑලි ලියන්න ඕනද..මේ ත්‍රෙඩ් ඵකේ ටයිටල්‍ ඵක බලපං..දැක්කහම හිතෙන්නෙ චීනේ වැක්සීන් ඵක ගැහුවහම මැරෙනව වගේ දෙයක්..පුදුම මිනිස්සු බං උඹලත්..
    @dimuthmike Vaccines wala prices compare karanna , ekenth ape kalakanni palakakyo deal dagattha , china wala mRNA vaccine use karanna yaddi ape kalakanni meke genwae ?
    https://thediplomat.com/2021/07/report-china-plans-biontech-booster-for-its-population/
    ------ Post added on Jul 22, 2021 at 2:06 PM
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    @N A K A M U R A Thoge wadapau maha ballata Kiyapanko China wala borders open karanna kiyala ai bayen thawa wahan inne ? Untuth dannawa unge vaccines ekakawth wada nae kiyala .

    https://www.reuters.com/article/us-...d-19-vaccine-for-mainland-china-idUSKBN28Q04N

    https://www.wsj.com/articles/china-to-keep-covid-19-border-restrictions-for-another-year-11624361777

    https://www.straitstimes.com/asia/east-asia/china-to-approve-mrna-vaccine-soon


    @dimuthmike Vaccines wala prices compare karanna , ekenth ape kalakanni palakakyo deal dagattha , china wala mRNA vaccine use karanna yaddi ape kalakanni meke genwae ?
    https://thediplomat.com/2021/07/report-china-plans-biontech-booster-for-its-population/
    ------ Post added on Jul 22, 2021 at 2:06 PM
    අනේ පල කලවම් පොන්නයා යන්න..තෝ කියන්නෙ ඉන්දියන් ඩස්පයොන්ගෙ විකෘති වෙෙරස් රටට ගන්න කියලද..තොගෙ අාච්ච් සුද්දට රෙද්ද ඉස්සුව ඵකේ වැරැද්ද තමා ඔය.සුද්දගෙ ගූත් සුවඳයි..😂😂😂
     

    KBE_KevinSpacey

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    580
    1,413
    93
    අනේ පල කලවම් පොන්නයා යන්න..තෝ කියන්නෙ ඉන්දියන් ඩස්පයොන්ගෙ විකෘති වෙෙරස් රටට ගන්න කියලද..තොගෙ අාච්ච් සුද්දට රෙද්ද ඉස්සුව ඵකේ වැරැද්ද තමා ඔය.සුද්දගෙ ගූත් සුවඳයි..😂😂😂
    Thoge wadapu maha ballige sallitwalta Indian tourist aran ivarai bn , Indian virus eke ube maha eka gnnai ivarai indian business karyao dakki ube maha balla dekata newila ratata gannae thuu nodakin Thread closed . Dan ghilla maha eketa penna revala waren .

    everyone hippo GIF


    Kazakhstan, Ukraine, Germany, China and India were Sri Lanka’s top five international tourist markets from January to June 2021.
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    Thoge wadapu maha ballige sallitwalta Indian tourist aran ivarai bn , Indian virus eke ube maha eka gnnai ivarai indian business karyao dakki ube maha balla dekata newila ratata gannae thuu nodakin Thread closed . Dan ghilla maha eketa penna revala waren .

    everyone hippo GIF


    Kazakhstan, Ukraine, Germany, China and India were Sri Lanka’s top five international tourist markets from January to June 2021.
    පල පල සුද්දගෙ ගූ හෝදන ඵකා..සුද්දෙක්ගෙ නමක් දාගත්තට තෝ සුද්දෙක් වෙන්නෙ නෑ බල්ලො..හිඟන රටක ඉඳන් චීනෙන් යැපිලා චීනෙට මඩ ගහන ගුණමකු පොන්නයා.චීනේ නැත්නම් තොපිට සුද්ද තේ කොල අඳින්න හදපු මලකඩ කාපු රේල් පාරවල් විතරයි ඉතුරු වෙන්නෙ...😂 😂
     
    • Haha
    Reactions: wadcdw

    KBE_KevinSpacey

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    580
    1,413
    93
    පල පල සුද්දගෙ ගූ හෝදන ඵකා..සුද්දෙක්ගෙ නමක් දාගත්තට තෝ සුද්දෙක් වෙන්නෙ නෑ බල්ලො..හිඟන රටක ඉඳන් චීනෙන් යැපිලා චීනෙට මඩ ගහන පොන්නයා..😂 😂
    Uba @N A K A M U R A name eke dagattha kiyala Chinese wenneth nae, ubath mae higana rate mahaballage salliwalata puka dena ganikawak
     
    • Like
    Reactions: shenat

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,311
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    ඉතිං මම ඒෂියන්..අැයි අවුල්ද?😂
    තෝ කියවන්නේ මොනවද කියලා තෝවත් දන්නවද කියලා බලන්න උබ දාපු ටික අයෙම කියවලා බලපන්. නිකන් thread වලට බැහැලා රේන්නෙ නැතිව.

    අපිටනම් තෝව පේන්නේ මන්ද මානඩික අමුම අමු හරක් පැටියෙක් කියලා. දන්න පකක් කියවපන් ගොන් වහලා :lol:
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    ඕකුන් හලාල් නෑ කියලා, රන්දික කෙළින්වෙන්නේ නෑ කියලා 💉 ගහගත්තේ නෑ... වැලලෙන්න එපා බන් බොරුවට.
     

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,923
    113
    Pfizer තමයි හොඳම vaccine එක. අපිටත් ඒකම Deepiya!!!
    ඇයියි අපිට බාල චීන vaccine??


    Pfizer තමයි හොඳම vaccine එක. අපිටත් ඒකම Deepiya!!!
    ඇයියි අපිට බාල චීන vaccine??
    ------ Post added on Sep 28, 2021 at 3:25 AM