@N A K A M U R A Thoge wadapau maha ballata Kiyapanko China wala borders open karanna kiyala ai bayen thawa wahan inne ? Untuth dannawa unge vaccines ekakawth wada nae kiyala .ඒයි මෝඩයා උත්තර නැද්ද අහපු දේට.වැක්සීන් ගහපු උන්ම මැරෙනව කියන ඵකට proof දීපිය හිඟන පච මරණ ටොයියා...![]()
@dimuthmike Vaccines wala prices compare karanna , ekenth ape kalakanni palakakyo deal dagattha , china wala mRNA vaccine use karanna yaddi ape kalakanni meke genwae ?චීනේ වැක්සීන් ඵකටම අැයි මේ තරම් මහන්සි වෙලා මඩ ගහන්නේ..දෙකක් මදි නම් 3ක් ගහයි..ඕකට ඔය තරම් පල් හෑලි ලියන්න ඕනද..මේ ත්රෙඩ් ඵකේ ටයිටල් ඵක බලපං..දැක්කහම හිතෙන්නෙ චීනේ වැක්සීන් ඵක ගැහුවහම මැරෙනව වගේ දෙයක්..පුදුම මිනිස්සු බං උඹලත්..
අනේ පල කලවම් පොන්නයා යන්න..තෝ කියන්නෙ ඉන්දියන් ඩස්පයොන්ගෙ විකෘති වෙෙරස් රටට ගන්න කියලද..තොගෙ අාච්ච් සුද්දට රෙද්ද ඉස්සුව ඵකේ වැරැද්ද තමා ඔය.සුද්දගෙ ගූත් සුවඳයි..@N A K A M U R A Thoge wadapau maha ballata Kiyapanko China wala borders open karanna kiyala ai bayen thawa wahan inne ? Untuth dannawa unge vaccines ekakawth wada nae kiyala .
https://www.reuters.com/article/us-...d-19-vaccine-for-mainland-china-idUSKBN28Q04N
https://www.wsj.com/articles/china-to-keep-covid-19-border-restrictions-for-another-year-11624361777
https://www.straitstimes.com/asia/east-asia/china-to-approve-mrna-vaccine-soon
@dimuthmike Vaccines wala prices compare karanna , ekenth ape kalakanni palakakyo deal dagattha , china wala mRNA vaccine use karanna yaddi ape kalakanni meke genwae ?
https://thediplomat.com/2021/07/report-china-plans-biontech-booster-for-its-population/
------ Post added on Jul 22, 2021 at 2:06 PM
Thoge wadapu maha ballige sallitwalta Indian tourist aran ivarai bn , Indian virus eke ube maha eka gnnai ivarai indian business karyao dakki ube maha balla dekata newila ratata gannae thuu nodakin Thread closed . Dan ghilla maha eketa penna revala waren .අනේ පල කලවම් පොන්නයා යන්න..තෝ කියන්නෙ ඉන්දියන් ඩස්පයොන්ගෙ විකෘති වෙෙරස් රටට ගන්න කියලද..තොගෙ අාච්ච් සුද්දට රෙද්ද ඉස්සුව ඵකේ වැරැද්ද තමා ඔය.සුද්දගෙ ගූත් සුවඳයි..![]()
පල පල සුද්දගෙ ගූ හෝදන ඵකා..සුද්දෙක්ගෙ නමක් දාගත්තට තෝ සුද්දෙක් වෙන්නෙ නෑ බල්ලො..හිඟන රටක ඉඳන් චීනෙන් යැපිලා චීනෙට මඩ ගහන ගුණමකු පොන්නයා.චීනේ නැත්නම් තොපිට සුද්ද තේ කොල අඳින්න හදපු මලකඩ කාපු රේල් පාරවල් විතරයි ඉතුරු වෙන්නෙ...Thoge wadapu maha ballige sallitwalta Indian tourist aran ivarai bn , Indian virus eke ube maha eka gnnai ivarai indian business karyao dakki ube maha balla dekata newila ratata gannae thuu nodakin Thread closed . Dan ghilla maha eketa penna revala waren .
![]()
Kazakhstan, Ukraine, Germany, China and India were Sri Lanka’s top five international tourist markets from January to June 2021.
Uba @N A K A M U R A name eke dagattha kiyala Chinese wenneth nae, ubath mae higana rate mahaballage salliwalata puka dena ganikawakපල පල සුද්දගෙ ගූ හෝදන ඵකා..සුද්දෙක්ගෙ නමක් දාගත්තට තෝ සුද්දෙක් වෙන්නෙ නෑ බල්ලො..හිඟන රටක ඉඳන් චීනෙන් යැපිලා චීනෙට මඩ ගහන පොන්නයා..![]()
![]()
ඉතිං මම ඒෂියන්..අැයි අවුල්ද?Uba @N A K A M U R A name eke dagattha kiyala Chinese wenneth nae, ubath mae higana rate mahaballage salliwalata puka dena ganikawak

තෝ කියවන්නේ මොනවද කියලා තෝවත් දන්නවද කියලා බලන්න උබ දාපු ටික අයෙම කියවලා බලපන්. නිකන් thread වලට බැහැලා රේන්නෙ නැතිව.ඉතිං මම ඒෂියන්..අැයි අවුල්ද?![]()
