🧭🧭 āļĸāļąāˇāļ¯āˇ’āļ´āļ­āˇ’⎀āļģāļą āļ´āˇŠâ€āļģāļ­āˇ’āļ´āļŊāļēāļ§ āļ…āļ¯āˇāļŊ āļ´āˇāļģ⎊āļŊ⎒āļ¸āˇ™āļąāˇŠāļ­āˇ” āļ†āˇƒāļą

todd2231048

Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    Chande daapu nathi mal ponnyo laksha 34k innawa

    Chande hariyata daganna baruwa losa gahapu mal ponnayo thawa laksha 3k innawa

    Me sarewath mewain tikak watei kiyala hithamu
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    Godak Seats yayi NPP ekata Hype ekath ekka,

    Anik ewun poddak gani.
    Tamil + Muslim set eka Wasiya gani. wena wenama illala.

    Chande daapu nathi mal ponnyo laksha 34k innawa

    Chande hariyata daganna baruwa losa gahapu mal ponnayo thawa laksha 3k innawa

    Me sarewath mewain tikak watei kiyala hithamu

    Vote karana eka ayithiyak .
    Education,Health wagema

    dunna nodunna kiyala un mal ponnayo wenne na,
    unta one nathi handa denne naththe, + election ekata ena ayata un kamaththak nathi handane.

    NPP eka dinneth ohoma eka Pakshayak badagena inne nathuwa convert wela aapu bayyo + toyyo + others la handa,

    Kohomath NPP eka loku media Campaign ekak dan idalama karanwa 2/3 ganna,. Ekata godak voluntarily wela inne Jeppantath wada Polim wala lagapu ewunuyi jeppo dena athal walata blindly follow karana set ekayi,
    Cost eka sahena ithuryi,
    Ad walata yana,

    ubala ohoma mehema anonymous forum wala Voters lata mal ponnayo gawata FB wage thanwala arehema followers la fan boys la gen niyameta wada gannwa NPP eka.
    ethkota un mona type eke ewuwo tikakda ? :rofl:

    un unta thiyena niyama Voter base eka aduna gena inne,
    ithin un dan balanne kohoma hari eka wadi karaganna. 2/3 ganna,

    Vote godak wateyi. mokada hamadama Lankawe minissu yanne rallata nisa,

    ralla hoda paththakata giyoth hodayi, minissunta wagema ratatath
    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 9:30 PM
     
    Last edited:

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    Godak Seats yayi NPP ekata Hype ekath ekka,

    Anik ewun poddak gani.
    Tamil + Muslim set eka Wasiya gani. wena wenama illala.



    Vote karana eka ayithiyak .
    Education,Health wagema

    dunna nodunna kiyala un mal ponnayo wenne na,
    unta one nathi handa denne naththe, + election ekata ena ayata un kamaththak nathi handane.

    NPP eka dinneth ohoma eka Pakshayak badagena inne nathuwa convert wela aapu bayyo + toyyo + others la handa,

    Kohomath NPP eka loku media Campaign ekak dan idalama karanwa 2/3 ganna,. Ekata godak voluntarily wela inne Jeppantath wada Polim wala lagapu ewunuyi jeppo dena athal walata blindly follow karana set ekayi,
    Cost eka sahena ithuryi,
    Ad walata yana,

    ubala ohoma mehema anonymous forum wala Voters lata mal ponnayo gawata FB wage thanwala arehema followers la fan boys la gen niyameta wada gannwa NPP eka.
    ethkota un mona type eke ewuwo tikakda ? :rofl:

    un unta thiyena niyama Voter base eka aduna gena inne,
    ithin un dan balanne kohoma hari eka wadi karaganna. 2/3 ganna,

    Vote godak wateyi. mokada hamadama Lankawe minissu yanne rallata nisa,

    ralla hoda paththakata giyoth hodayi, minissunta wagema ratatath
    ------ Post added on Sep 25, 2024 at 9:30 PM
    NPP ekata danna one na rate wagakimak athi purawasiyek widiyata Pakkiyaselvam ta hari chande danna one man nan kiyanne.
     

    super077

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    1,841
    2,470
    113
    Matara
    113āļšāˇŠ āļœāļąāˇŠāļąāˇ€āˇ. āļ†āļĢ⎊āļŠāˇ”⎀ ⎄āļ¯āļąāˇ€āˇ. āļ‘āļ āˇŠāļ āļģāļē⎒
    āļ”āˇ€āˇŠ āļ¸āˇāļ­āˇŠ ⎄⎒āļ­āļąāˇŠāļąāˇš āļ‘⎄⎙āļ¸ āļ­āļ¸āļē⎒. 113+ āļœāļąāˇ’āļē⎒. āļ¸āˇœāļšāļ¯ āˇƒāˇāļšāˇšāļ§ āļĸāļąāˇŠāļ¯āļē āļąāˇœāļ¯āˇ’ ⎄⎒āļ§āļ´āˇŠ āļŊ⎜āļšāˇ” āļ´āˇ’āļģāˇ’āˇƒāļšāˇŠ āļ…āļąāˇ’āˇ€āˇāļģ⎊āļē⎙āļąāˇŠāļ¸ āļ¸āˇ„ āļ¸āˇāļ­āˇ’⎀āļģāļąāļē⎙āļ¯āˇ’ NPP āļ‘āļšāļ§ āˇ€āˇāļ§āˇ™āļąāˇ€āˇ..
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    NPP ekata danna one na rate wagakimak athi purawasiyek widiyata Pakkiyaselvam ta hari chande danna one man nan kiyanne.

    eka right ekak bn,
    apita kemathi deyak karanna puluwan,

    ex:----

    NPP full pissuwak kelinwa kiyamu, next awurudu 5
    ethanin passe election eka enwa, un aayi illanwa. unta ayi vote karala kabalen lipata watennath ba.

    habayi opposite side eken illanne namal, wena wena horu tikak kiyamu jiwitheta vote karanna hoda nathi,

    ethkota mokada karanne, kawuruharima horek hari inna gon gov ekatama vote karanwada ?

    api reject karanna karanna un hamoma ayin wela aluthma wena kawuru hari enna chance ekak enwa,

    hariyata me para anik serama reject karala NPP aawa wage,
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    Guys. āļĸāļąāˇāļ¯āˇ’āļ´āļ­āˇ’⎀āļģāļą āļ´āˇŠâ€āļģāļ­āˇ’āļ´āļŊ āļ¸āļ­ āļ¸āļ¸ parliment seats calculation āļ‘āļš āļšāļŊāˇ NPP āļ‘āļšāļ§ āļœāļąāˇŠāļą āļ´āˇ”āļŊ⎔⎀āļąāˇŠ.
    Assumptions āļ¯āˇ™āļšāļšāˇŠ āļ­āˇ’āļēāļąāˇ€āˇ
    1. āļ‹āļ­āˇ”āļģ⎔ āļąāˇāļœāˇ™āļąāˇ„⎒āļģ NPP āļ‘āļšāļ§ āļŊ⎜āļšāˇ” āļ āļąāˇŠāļ¯āļēāļšāˇŠ āļąāˇ‘ āļšāˇ’āļēāļą āļ‘āļš
    2. āļ‹āļ­āˇ”āļģ⎔ āļąāˇāļœāˇ™āļąāˇ„⎒āļģ āļ…āļ¸āˇŠāļ´āˇāļģ ⎄⎐āļģ āļ…āļąāˇ’āļ­āˇŠ āļ āļąāˇŠāļ¯ āļ…āļē⎒āļąāˇŠ āļšāļŊāˇāļ¸ 41% āļģāļ§āˇ™āļąāˇŠāļ¸
    3. āļ…āļ¸āˇŠāļ´āˇāļģ⎙āļąāˇŠ āļ†āˇƒāļą 1āļšāˇŠ āļ‹āļ´āļšāļŊ⎊āļ´āļąāļē āļšāˇ’āļģ⎓āļ¸
    4. āļąāˇāļ¸āļŊ⎊ āˇƒāˇ„ āļ…āļąāˇ™āļšāˇ”āļ­āˇŠ āļ‘āļš āļšāļąāˇŠāļŠāˇāļēāļ¸āļšāˇŠ āļŊāˇ™āˇƒ āļœāˇāļąāˇ“āļ¸

    āļ¯āˇ’āˇƒāˇŠāļ­āˇ’āļšāˇŠ āļ¸āļ§āˇŠāļ§āļ¸āˇ™āļąāˇŠ : 84
    āļĸāˇāļ­āˇ’āļš āļŊ⎐āļēāˇ’āˇƒāˇŠāļ­āˇ” : 12
    āļ¸āˇ”āļŊ⎔ : 96

    Bonus seats ekathu karada?
     

    Nee Ruu

    Well-known member
  • Dec 20, 2020
    308
    507
    93
    āļģāļąāˇ’āļŊ⎊ āˇƒāˇ„ ⎃āļĸ⎒āļ­āˇŠ āļ‘āļš āļ´āļšāˇŠāˇ‚āļēāļšāˇŠ āļŊāˇ™āˇƒ ⎃⎐āļŊāļšāˇ”āˇ€āˇœāļ­āˇŠ āļ¸āˇ™āˇ€āļģ āļĸāļąāˇāļ¯āˇ’āļ´āļ­āˇ’ ⎀āļģāļĢāļē⎚āļ¯āˇ“ NPP āļ¯āˇ’āļąāˇ āļ‡āļ­āˇ’ āļ¯āˇ’āˇƒāˇŠāļ­āˇŠāļģ⎒āļšāˇŠāļš āļœāļĢāļą āļšāˇ’āļēāˇāļ¯ ?
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    āļģāļąāˇ’āļŊ⎊ āˇƒāˇ„ ⎃āļĸ⎒āļ­āˇŠ āļ‘āļš āļ´āļšāˇŠāˇ‚āļēāļšāˇŠ āļŊāˇ™āˇƒ ⎃⎐āļŊāļšāˇ”āˇ€āˇœāļ­āˇŠ āļ¸āˇ™āˇ€āļģ āļĸāļąāˇāļ¯āˇ’āļ´āļ­āˇ’ ⎀āļģāļĢāļē⎚āļ¯āˇ“ NPP āļ¯āˇ’āļąāˇ āļ‡āļ­āˇ’ āļ¯āˇ’āˇƒāˇŠāļ­āˇŠāļģ⎒āļšāˇŠāļš āļœāļĢāļą āļšāˇ’āļēāˇāļ¯ ?
    āļģāļ­āˇŠāļąāļ´āˇ”āļģ, āļšāˇ‘āļœāļŊ⎊āļŊ, āļ¸āˇ„āļąāˇ”⎀āļģ, āļ¸āˇœāļąāļģāˇāļœāļŊ āļąāˇāļ­āˇ’ ⎀⎙āļē⎒
     
    • Like
    Reactions: Nee Ruu