Godak Seats yayi NPP ekata Hype ekath ekka,
Anik ewun poddak gani.
Tamil + Muslim set eka Wasiya gani. wena wenama illala.
Vote karana eka ayithiyak .
Education,Health wagema
dunna nodunna kiyala un mal ponnayo wenne na,
unta one nathi handa denne naththe, + election ekata ena ayata un kamaththak nathi handane.
NPP eka dinneth ohoma eka Pakshayak badagena inne nathuwa convert wela aapu bayyo + toyyo + others la handa,
Kohomath NPP eka loku media Campaign ekak dan idalama karanwa 2/3 ganna,. Ekata godak voluntarily wela inne Jeppantath wada Polim wala lagapu ewunuyi jeppo dena athal walata blindly follow karana set ekayi,
Cost eka sahena ithuryi,
Ad walata yana,
ubala ohoma mehema anonymous forum wala Voters lata mal ponnayo gawata FB wage thanwala arehema followers la fan boys la gen niyameta wada gannwa NPP eka.
ethkota un mona type eke ewuwo tikakda ?
un unta thiyena niyama Voter base eka aduna gena inne,
ithin un dan balanne kohoma hari eka wadi karaganna. 2/3 ganna,
Vote godak wateyi. mokada hamadama Lankawe minissu yanne rallata nisa,
ralla hoda paththakata giyoth hodayi, minissunta wagema ratatath
------
Post added on Sep 25, 2024 at 9:30 PM