1.2KVA ups error

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    DCP 1.2KVA ekaka red indicator eka eka digatama beep ekath ekka thiyenne ai power ekata gahuwama?
    swich eka on karanneth nathuwa thiyeddi?
     
    • Like
    Reactions: kinkon and CloudX64

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    battery Case wage
    Battery dead wenakm used karada
    nathnm battery conector Loose wela athi / oxide badenwa samahar welawata
     
    • Like
    Reactions: jhnnwp

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    battery Case wage
    Battery dead wenakm used karada
    nathnm battery conector Loose wela athi / oxide badenwa samahar welawata
    battery charging mode yellow indicator ekene thiyenne, swich eka on karannathu thibbath tika welawakin red indicator ekata watila beep eka yanawa.......
     
    • Like
    Reactions: CloudX64

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    battery charging mode yellow indicator ekene thiyenne, swich eka on karannathu thibbath tika welawakin red indicator ekata watila beep eka yanawa.......
    eka thmai battery ekata conect wena baha terminal 2 balana oka galwala
     

    SL_Designz

    Well-known member
  • Mar 24, 2021
    571
    677
    93
    battery case ekak wenna athi.. ups battery full use kaloth nithara.. ikmanata dead wenawa. 4n battery wage 0-10% wenakm use karala charge karala hari yan ne.. max 60% wada adu wenna denna honda ne.

    Voltage menala balanna
    ------ Post added on Apr 13, 2022 at 8:37 AM
     
    Last edited:

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    battery case ekak wenna athi.. ups battery full use kaloth nithara.. ikmanata dead wenawa. 4n battery wage 0-10% use karala charge karala hari yan ne.. max 60% wada adu wenna denna honda ne.

    Voltage menala balanna
    ------ Post added on Apr 13, 2022 at 8:37 AM
    use nam una ceb haththa nisa.......
    extra battery dekak thibba damma ethakota nam error ekata yanne naha.
    ekiyanne ara barratry deka aul wela :(
    6 month athi ups ekata, echchara ikmanata battery aul yanne ai?
    me power cut redda nisa wena magul :(
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,018
    21,232
    113
    BATTERY DEAD
    kohenda gatthe
    ochhara ikamana battery yanne defect badu nisa
    hoda ups enne naha ban lankawata okkoma bala badu
     
    • Like
    Reactions: jhnnwp

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    Battery 2 galwan gihila , Battery charger ekakin Full charge karana
    UPS eka charge wenwa slow,
    Battery eka godak bassama eyata aith charge kara gana baha
    anith davase oka godak bahina dena epa
     
    • Like
    Reactions: jhnnwp

    SL_Designz

    Well-known member
  • Mar 24, 2021
    571
    677
    93
    mn nam ups eka use karanne hard disk and data safety ekata witharai.. current giya gaman 3-5 min athulatha weda tika save karala off karanawa..