DCP 1.2KVA ekaka red indicator eka eka digatama beep ekath ekka thiyenne ai power ekata gahuwama?
swich eka on karanneth nathuwa thiyeddi?
swich eka on karanneth nathuwa thiyeddi?
battery charging mode yellow indicator ekene thiyenne, swich eka on karannathu thibbath tika welawakin red indicator ekata watila beep eka yanawa.......battery Case wage
Battery dead wenakm used karada
nathnm battery conector Loose wela athi / oxide badenwa samahar welawata
eka thmai battery ekata conect wena baha terminal 2 balana oka galwalabattery charging mode yellow indicator ekene thiyenne, swich eka on karannathu thibbath tika welawakin red indicator ekata watila beep eka yanawa.......
oxide bandilath nahaeka thmai battery ekata conect wena baha terminal 2 balana oka galwala
use nam una ceb haththa nisa.......battery case ekak wenna athi.. ups battery full use kaloth nithara.. ikmanata dead wenawa. 4n battery wage 0-10% use karala charge karala hari yan ne.. max 60% wada adu wenna denna honda ne.
Voltage menala balanna
------ Post added on Apr 13, 2022 at 8:37 AM

cctv walata use karana ewa?mn nam ups eka use karanne hard disk and data safety ekata witharai.. current giya gaman 3-5 min athulatha weda tika save karala off karanawa..