18 + එප්පාවල තිදෙනෙකු එල්ලී මියගොස් සිටි අයු

prageeth119lk

Member
Feb 21, 2010
16,371
1,436
0
39
Galle
:rofl::rofl:

coollifestyle udaw karala:rofl:
හුටා :Pමුලු ත්‍රෙඩ්එකම කියන්න හිතයි ඒත් කමමැලි වගෙ :dull:

eka thamai bn math me kalpana kare. marenda ochchara duk widinna oneda bn :baffled::baffled: podi gahaka ellunath marenawane :nerd:
ඒකනෙ බන් පිස්සුද මන්දා:baffled:

උස් ගහක එල්ලිලා තියෙන්නෙ බැරි වෙලා හරි ලනුව කැඩුනොත් වැටිලා මැරෙන්න..
මැරෙන එකෙත් මාරම ඇඩ්වෙන්චර් විදියට මැරිලා තියෙන්නෙ:P
පව්කාර ජීවිත :dull:
RIP
 

prageeth119lk

Member
Feb 21, 2010
16,371
1,436
0
39
Galle
iye re hoda aathal chat ekak giya banz

:yes::yes::yes::yes::P:P:P:P
අපොයි කියවන්න බැ යකුනෙ මගෙ ඔලුවට පොල්ලෙන් ගැහුවා :baffled:
ඔවා කියවල නිකන් ඔලුව කුරවල් කරගන්නෙ මොකටද වැඩෙ අතඇරලා දැම්මා:rofl:
 

suranga84

Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    අවුලක් නෑ එදාට කවුරුත් කැමති වෙයි..
    සරම් ඇන්දාම සනිපයි කියලා නේ උඹලාගේ මහා එවුන් කියන්නේ..
    ඒ හින්දා ම නේ මචන් උඹත් ඉතින් ආසාවෙන් ඉන වටේට බැදගෙන ඉන්නේ..
    උජාරුවෙන්.. :පී
    pons. mama me post eka hewwe ude indan. ape maha un thamai yako thope maha unuth . ei thota wena un innawada
     

    amila_banks

    Member
    Dec 15, 2008
    5,632
    304
    0
    36
    gay-muslim.jpg

    mekanam k*rima pic eka banzzz........LMFAO ...........:lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: shenoxxx