අපි මෙහෙම කියමු.කොහෙද බං එහෙම කියල තියෙන්නෙ
බුද්ධ දේශනාවෙ තියෙන්නෙ මහා කල්ප විනාශයකදී ඉරවල් හතක් පායලා අවීචි මහා නිරයෙ ඉඳල අකනිඨා බඹ ලොව වෙනකන්ම අළු වෙලා විනාශ වෙනව කියල..
ඊටපස්සෙ එයින් අන්තර් කල්ප 64කට පස්සෙ ආයිත් දූවිලි අංශු වලින් ලෝකය නිර්මාණය වෙනව කියලයි තියෙන්නෙ..
ඉතින් අපි මේ ගෙවන මහා භද්ර කල්පයෙ අපි ඉන්නෙ 4වෙනි අන්තර් කල්පයෙ..
එතකොට තව අන්තර් කල්ප 252ක් ගෙවෙන්න ඕන ඔය විදියට මහා කල්ප විනාශයක් වෙන්න නම්
එතකොට අපිට අර කුරානේ විද්යාත්මකයි කියන සෙට් එකත් එක්ක තර්ක කරන්න බැරුව යනවා.ඒ වුනාට ඒ අදහස් කලේ රස්නෙ හරිද!![]()
විද්යාව වෙනස් වෙන්නෙ දැනට පැහැදිලි කරන්න බැරි දෙයක් පැහැදිලි කරන්න පුළුවන් අලුත් මතවාදයක් ආවම. නැත්නම් දැනට තියෙන මතවාදයකට පටහැනි නිරීක්ෂණ/සාක්ෂි වාර්තා වීම නිසා.අලුතින් තාරකා බිහි වීම සිදු වෙන්න පුලුවන් කියන එක නම් විද්යාව එක්ක ගැළපෙනවා.
නමුත් විද්යාව එක්ක ගැළපෙන්නැති බව ධර්මය වැරදියි කියන්න හේතුවක් වෙන්නෑ. විද්යාව දවසින් දවස update වෙනවා, වෙනස් වෙනවා.
කවුද ඕක කියලා තියෙන්නෙ?හැමතැනම ඕවගේ කතා දැකලා තියනවා. ඒත් මූලාශ්ය ඇහුවම කවුරුත් දද්න්නෙ නැ (නොදන්න නිසයි අහන්නෙ)හතක් නෙවෙයි බන්. ඉරවල් 12ක් පායනවා, හදවල් 2ක් පායනවා.
ඒ වෙනකොට මිනිස්සු කුබින්ටත් වඩා පොඩි . මිනිස්සුන්ගේ පරම ආයුෂ අවුරුදු 2යි.
![]()
එතකොට අපිට අර කුරානේ විද්යාත්මකයි කියන සෙට් එකත් එක්ක තර්ක කරන්න බැරුව යනවා.![]()
මූලාශ්ර කියලා තියෙන්නෙත් බං මොකෙක් හරි කුරුටුගාපු එකක් නෙ. මට notebook එකක් ගෙනත් දියං මම ලියලා දෙන්නම් ඕක. ඊටපස්සෙ පරම්පරා ගානක් යනකල් ඒක අයිතිහාසික මූලාශ්රයක් කියලා refer කරපං.කවුද ඕක කියලා තියෙන්නෙ?හැමතැනම ඕවගේ කතා දැකලා තියනවා. ඒත් මූලාශ්ය ඇහුවම කවුරුත් දද්න්නෙ නැ (නොදන්න නිසයි අහන්නෙ)
මම කියන්නේ ... කවුරුත් මොකටද ?කවුද ඕක කියලා තියෙන්නෙ?හැමතැනම ඕවගේ කතා දැකලා තියනවා. ඒත් මූලාශ්ය ඇහුවම කවුරුත් දද්න්නෙ නැ (නොදන්න නිසයි අහන්නෙ)
පොරටෝක් නම් දෙනවා.නගිනවද බලන්න පොටෝ පබ්ලික් දන්නා බෑ .හතෙන් එකක් මම උබේ අම්මාගේ මැමල අස්සේ යවනවා

ඔච්චර යන්න හම්බෙන්නෙ නෑසමහර විට ඊට ඉස්සෙල්ලා වෙන්නත් පුළුවන්. එහෙම දෙයක් නොවුනොත් ඔය කාලෙ වෙනකොට පෘථිවියෙ ඉන්න මිනිස්සු Kardashev scale එකේ Civilization type වල දැනට ඉන්න type 1 එකේ ඉදලා type 2 එකට විතර දියුණු වෙලා ඉදිවි. තාරකාවක තියෙන බලශක්තිය පාලනේ කරන්නයි, ඒවා ප්රයෝජනේට ගන්න වුණත් පුළුවන් වෙන තත්ත්වෙකට දියුණු වෙලා තියේවි ඒ වෙනකොට.![]()
පරම ආයුෂ දෙකක් කියන්නෙ ඉපදිලා මාස 2න් වගේ වැඩිවියට පත් වෙනවා ඇති. ගැහුව ගමන් ළමයි එනවා ඇති.හතක් නෙවෙයි බන්. ඉරවල් 12ක් පායනවා, හදවල් 2ක් පායනවා.
ඒ වෙනකොට මිනිස්සු කුබින්ටත් වඩා පොඩි . මිනිස්සුන්ගේ පරම ආයුෂ අවුරුදු 2යි.
![]()
දැක්කනේ දැන් උබත් විශ්වාස කරා. කාට හරි ගිහින් කියයි දැන් ඕක.. ඔය මම නිකන් මට හිතිච්ච දේවල් ටිකක් ලිව්වේ බන්.පරම ආයුෂ දෙකක් කියන්නෙ ඉපදිලා මාස 2න් වගේ වැඩිවියට පත් වෙනවා ඇති. ගැහුව ගමන් ළමයි එනවා ඇති.![]()

අනිවා. ඔය වගේම තමයි දේව ඇදහීම්. කවුරු හරි විකෘති රූපයක් ඇඳලා මේ දෙවියෙක් කිව්වම පරම්පරා ගාණක් යනකන් ඒකට වඳිනවා.දැක්කනේ දැන් උබත් විශ්වාස කරා. කාට හරි ගිහින් කියයි දැන් ඕක.. ඔය මම නිකන් මට හිතිච්ච දේවල් ටිකක් ලිව්වේ බන්.
දැන් කිපදෙන්ක්ම ඕක සිරා ගත්ත. ඔය වගේ තමයි අනිත් බයිලා ත් . මොකෙක් හරි කිව්වම මෙහෙමයි කියලා විශ්වාස කරනවා.![]()

Address එක PM කරපං බොක්ක ගෙදරට ම ඇවිත් පෙන්නම්පොරටෝක් නම් දෙනවා.නගිනවද බලන්න පොටෝ පබ්ලික් දන්නා බෑ .![]()
Address එක PM කරපං බොක්ක ගෙදරට ම ඇවිත් පෙන්නම්
මොනවද හුත්තෝ කොල්ලොන්ගේ ඒවා බලන්න ඉල්ලන්නේ තොට එහෙම එකක් නැද්ද පොන්ස්එච්චර මහන්සි වෙන්නෙ ඇයි බන්.මේකෙ දාපන්කො. නැති නිසා ලැජ්ජයි වගේද?