2-අනාගතයේ ඉරවල් 7 පායනවා කියන්නෙ ඇත්තද?(no harm for any belief)

tharuka17

Junior member
  • Jan 11, 2023
    53
    45
    18
    මේ කාල වකවානුව තුල අපි ආගමික පුනරුදයකට අත් පොත් තබමින් සිටී යැයි කිව හැකිය.ආගම් තුල ප්‍රශ්න අසමින් සියලු දේ ඇසූ පමණින් සත්‍ය යැයි නොගෙන ප්‍රශ්න කරමින් සීටි.ආගම් යනු මිනිසුන්ගේ විශ්වාස මත ගොඩනැගුන සිතිවිලිද?.බුද්ධ දර්ශනය අතුල සියලු දර්ශනයන්ගේ නූතනය තුල පිලිගත නොහැකි කරුණු තිබෙන නමුත් මිනිසුන්ගේ විශ්වාස තුල සෙල්ලම් කිරීම නුවණට හුරු නැත.මන් ද විශ්වාස ගිලිහී ගිය තැන්හි මිනිසා මුර්ගයෙකු විය හැකි බැවිනි.මේ පුනරුදයට ප්‍රධාන හේතුව දේශපාලන කල්ලි සහ සමහරක් වූ දූශිත භික්ෂූන් ය.ආගම නාමයෙන් කූඨ වැරදි කරත් මිනිසුන් ආගම් භක්තිය නිසා දොස් නොනගයි සිතා බලය ලබා ගත් වාර බහුල ය.මේ නිසා බහුතරයක් ආගම් තුල තිබූ අන්ධ භක්තිය අවසන් කර ස්ව්‍යං පරීක්ෂණ වල නියැලී සත්‍ය සොයා යාමට පෙළබිනි.මා සිදු කල ස්වයං අධ්‍යනයේදී විද්‍යාව සහ බුද්ධ දර්ශනය මුහුවන ස්ථානයක් හමුවුනි.බුද්ධ දර්ශනයේ යම් තැනක දර්ශනය විනාශ වී නොබෝ කලකින් ලෝක විනාශය සිදුවන බවත්,ඒ වන විටcontinue read
     

    Attachments

    • 741816.jpg
      741816.jpg
      67.7 KB · Views: 36

    luk3r

    Well-known member
  • Apr 21, 2022
    7,656
    10,237
    113
    ehema wen na. ape ira loku wenawa.

    -Roughly 5 billion years from now, the Sun will exhaust the hydrogen fuel in its core and start burning helium, forcing its transition into a red giant star. During this shift, its atmosphere will expand out to somewhere around 1 astronomical unit
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,021
    153,086
    113
    ඔය කියන්නෙ සූර්යයගෙ ආයු කාලෙ අවසාන වෙන්න ළංවුණාම "red giant" තරුවක් වෙන එකනෙ. ඒකට ඉතින් තව අවුරුදු බිලියන 5 ක් තියෙනවා.
     

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    ඔය කියන්නෙ සූර්යයගෙ ආයු කාලෙ අවසාන වෙන්න ළංවුණාම "red giant" තරුවක් වෙන එකනෙ. ඒකට ඉතින් තව අවුරුදු බිලියන 5 ක් තියෙනවා.
    ඊට කලිං මේ ලෝකෙ මිනිස්සු විනාස කරගන්නවා. බොහෝ විට තව අවුරුදු 5,000ක් වගේ ඇතුලත.
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,021
    153,086
    113
    ඊට කලිං මේ ලෝකෙ මිනිස්සු විනාස කරගන්නවා. බොහෝ විට තව අවුරුදු 5,000ක් වගේ ඇතුලත.
    සමහර විට ඊට ඉස්සෙල්ලා වෙන්නත් පුළුවන්. එහෙම දෙයක් නොවුනොත් ඔය කාලෙ වෙනකොට පෘථිවියෙ ඉන්න මිනිස්සු Kardashev scale එකේ Civilization type වල දැනට ඉන්න type 1 එකේ ඉදලා type 2 එකට විතර දියුණු වෙලා ඉදිවි. තාරකාවක තියෙන බලශක්තිය පාලනේ කරන්නයි, ඒවා ප්‍රයෝජනේට ගන්න වුණත් පුළුවන් වෙන තත්ත්වෙකට දියුණු වෙලා තියේවි ඒ වෙනකොට. :yes:
     

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    හතක් නෙවෙයි බන්. ඉරවල් 12ක් පායනවා, හදවල් 2ක් පායනවා.
    ඒ වෙනකොට මිනිස්සු කුබින්ටත් වඩා පොඩි . මිනිස්සුන්ගේ පරම ආයුෂ අවුරුදු 2යි.
    :unsure:
    කූඹි ලොකු වෙනවද මිනිස්සු පොඩි වෙනවද? 😁
     
    • Haha
    Reactions: Cypress and dilann

    luk3r

    Well-known member
  • Apr 21, 2022
    7,656
    10,237
    113
    හතක් නෙවෙයි බන්. ඉරවල් 12ක් පායනවා, හදවල් 2ක් පායනවා.
    ඒ වෙනකොට මිනිස්සු කුබින්ටත් වඩා පොඩි . මිනිස්සුන්ගේ පරම ආයුෂ අවුරුදු 2යි.
    :unsure:

    mutugala fan detected
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,860
    113
    එකමත් එක රටක
    කූඹි ලොකු වෙනවද මිනිස්සු පොඩි වෙනවද? 😁
    දන්නේ නෑ බන්. උබත් කැමති දෙයක් එකතු කරපං මං වගේ..
    එහෙම තඩි බහුභුතයක් කියල කියපන් "විශ්වාස කියන දේවල් එහෙම බැහැර කරන්න බෑ " , "මිනිසුන්ගේ විශ්වාස තුල සෙල්ලම් කිරීම නුවණට හුරු නැත" වගේ කතාවක්. 🥴
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    සමහර විට ඊට ඉස්සෙල්ලා වෙන්නත් පුළුවන්. එහෙම දෙයක් නොවුනොත් ඔය කාලෙ වෙනකොට පෘථිවියෙ ඉන්න මිනිස්සු Kardashev scale එකේ Civilization type වල දැනට ඉන්න type 1 එකේ ඉදලා type 2 එකට විතර දියුණු වෙලා ඉදිවි. තාරකාවක තියෙන බලශක්තිය පාලනේ කරන්නයි, ඒවා ප්‍රයෝජනේට ගන්න වුණත් පුළුවන් වෙන තත්ත්වෙකට දියුණු වෙලා තියේවි ඒ වෙනකොට. :yes:
    ඔව් ඉතිං. මං කියන්නෙ අවුරුදු 5,000ක් ඇතුලත වෙන දෙයක් වෙනවා කියලා. මිනිස්සුන්ගෙ recent development phase එකත් එක්ක බලනකොට, තව අවුරුදු දෙසීයකින් වගේ space hunting පටන් ගනියි. Overpopulation එකත් එක්ක Sustainable living එකකට adapt වෙන්න බැරි වෙනකොට මේක විනාශ වෙන එක නවත්තන්න බෑ. එක්කො resources වලට යුද්ධ කරගනියි. නැති නම්, natural control එකක් වෙලා මිනිස්සු පාලනය වෙයි.

    දන්නේ නෑ බන්. උබත් කැමති දෙයක් එකතු කරපං මං වගේ..
    එහෙම තඩි බහුභුතයක් කියල කියපන් "විශ්වාස කියන දේවල් එහෙම බැහැර කරන්න බෑ " , "මිනිසුන්ගේ විශ්වාස තුල සෙල්ලම් කිරීම නුවණට හුරු නැත" වගේ කතාවක්. 🥴
    උඹ කියපු දේ පැහැදිලි කරගන්න ඇහුවෙ මම දෙයක් එකතු කරන්න කලින්.
    ------ Post added on Jan 11, 2023 at 7:39 PM
     
    • Like
    Reactions: Stimulus mind

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,860
    113
    එකමත් එක රටක
    උඹ කියපු දේ පැහැදිලි කරගන්න ඇහුවෙ මම දෙයක් එකතු කරන්න කලින්.
    ආ ඒ මම නිකන් දැන් හිතල කියපු දේ. ඉරවල් 7ක් මදි කියලා හිතුන. ඉතින් ඒවා වලින් 12ක් දාල හදවල් දෙකකුත් දැම්ම 🤫
     

    Casinoboy

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    5,244
    2,682
    113
    සත්ගුණයක් විශාල ව‌ෙන කතාවක් අහලා තියෙනවා :confused: ඉදිමිලා ඉදිමිලා පුපුරනවා කියලා :confused:
     

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    ආ ඒ මම නිකන් දැන් හිතල කියපු දේ. ඉරවල් 7ක් මදි කියලා හිතුන. ඉතින් ඒවා වලින් 12ක් දාල හදවල් දෙකකුත් දැම්ම 🤫
    සමහර විට ඒ රස්නෙ දරාගන්න පුළුවන් ගානට මිනිස්සු පොඩි වෙනවා ඇති. එතකොට තනකොලේකට හරි මුවා වෙලා ඉන්න පුළුවන් නෙ.
    මං අහලා තියනවා එතකොට මිනිස්සු තිරිසන් වෙලා පොඩි කාලෙම ළමයි හදනවා කියලා. මාස හයෙන් වත් පටං ගන්න වෙයි නේද? නැත්තං කිරි දීලා ඉවර වෙන්න කලිං පරමායුෂ ඉවර වෙනවනෙ.

    සත්ගුණයක් විශාල ව‌ෙන කතාවක් අහලා තියෙනවා :confused: ඉදිමිලා ඉදිමිලා පුපුරනවා කියලා :confused:
    ඩෝං!
    ------ Post added on Jan 11, 2023 at 7:43 PM
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    ඒව පායපුවම තමයි බලන්න වෙන්නෙ. @2osama සුවර් එකටම දන්නව ඇති.පොර දැන් ආපහු යූ.ඇන්.පී :)
    හතෙන් එකක් මම උබේ අම්මාගේ මැමල අස්සේ යවනවා