2012දී ලෝක ජීවිතේම ෆුල් ඔම්ලට්

lastkiller

Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    2012දී ලෝක ජීවිතේම ෆුල් ඔම්ලට්

    Untitled-1.jpg
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,541
    5,766
    113
    ඔවා බොරු බන්Z... :confused::confused:
    ඈමෙරිකාවෙ තමා 2012 න් පස්සෙ අනාගතය කියවිල නෑත්තෙ .....:yes:
    අපේ කිසිම අගමක 2012 කතවක් නහෑලු..... :)
    :D
     

    Diego97

    Member
    Nov 15, 2008
    11,302
    644
    0
    Panadura
    ඔවා බොරු බන්Z... :confused::confused:
    ඈමෙරිකාවෙ තමා 2012 න් පස්සෙ අනාගතය කියවිල නෑත්තෙ .....:yes:
    අපේ කිසිම අගමක 2012 කතවක් නහෑලු..... :)
    :D

    China valath mans kenekge calander reeding ekaka thiyenava ban 2012 vala mokadda scne ekaka mama beluwa matakaii .... greece valath ohoma ohoma thiyenva mataka kohomada kiala .... hmmmmm
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,541
    5,766
    113
    ඔවු ම්cන් එත් අගම් වලට අනුව තියෙන්න පුලුවන් ලොකු අනතුරක්
    නෑතිව මුලු ලොකෙම විනාස වෙන්න බෑහෑ
    ලගනෙ බන්Z බලමු
    ...:D:D
     
    බුදු දහමට අනුව මිනිසා අතුරුදන් වෙන තරමේ දෙයක් වෙන්න බෑ.නමුත් සාසන පරිහානිය වෙන්න තව තියෙන්නෙ අවු 2000 ගනනක් නිසා පොඩි ඉඟියකුත් තියනවා මෙතන.මොකද මේතරම් තාක්ෂණය දියුනු යුගයක එක බුදු බණ පදයක්වත් අහගන්න/දැනගන්න විදිහක් නැති වෙනවයි කියන නිසා යම් විනාශයක් විය හැකි වීමේ ඉඩක් තියනවා.නමුත් ඒ ලෝක විනාසය නොවේ.:yes:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    :oo::oo:
    බුදු දහමට අනුව මිනිසා අතුරුදන් වෙන තරමේ දෙයක් වෙන්න බෑ.නමුත් සාසන පරිහානිය වෙන්න තව තියෙන්නෙ අවු 2000 ගනනක් නිසා පොඩි ඉඟියකුත් තියනවා මෙතන.මොකද මේතරම් තාක්ෂණය දියුනු යුගයක එක බුදු බණ පදයක්වත් අහගන්න/දැනගන්න විදිහක් නැති වෙනවයි කියන නිසා යම් විනාශයක් විය හැකි වීමේ ඉඩක් තියනවා.නමුත් ඒ ලෝක විනාසය නොවේ.:yes:
    :confused::confused:
     

    Amila_na

    Junior member
  • Jun 12, 2007
    551
    8
    18
    In somebody heart......
    man kiyeuwa Kethumathi kiyala budu dhahama pilibada book ekak... eke thiyena widiyata 2012 di mokak hari seen ekak wenawa. hariyatama 2012 waladeema kiyala ne... but eke thiyena kale wena dewal den wenawa.. minissu hesirena widyawal eke kale kiyapu widiyatama thiyenawa....
     

    88gee

    Well-known member
  • May 11, 2008
    8,077
    826
    113
    "siyalu sanskaara dharamayan nesena sului pama nowi kusal dahamehi yedenna". meya Gauthama Buddha wachanayai ......
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    Baya nathuwa indapalla..loke winasa wenne na.. Americawata thamai 2012di wena deyak wenne..moko un thamai thiyena jara weda okkama karala mulu lokema yata karan inne.. :yes:

    Americzwata nam loku deyak wei kiyala hithenawa :yes:
     

    kasun.madhusanka

    Well-known member
  • Nov 17, 2008
    7,779
    134
    63
    Owa boru ban.. ehenam 2004 wala Tidal waves(Tsunami) enna issella arayage meyage calanders wala aka thibuna kiyala thiyenawane.. apita deyak wenakan aka sure keranna ba..