2022 අරගලයේ මුල්ම වෙඩිමුරයට අදට අවුරුදු 4යි!

Kodiya97

Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,627
    22,775
    113
    අම්බකිස්ස
    මිනිස්සු මෝඩයි කියලා හිතලා කරන කැම්පේන් ෆේල් බන්. මිනිස්සු එච්චර මොඩ නෑ. තෙල් තිබිලා ගන්න සල්ලි නැතුව එන පෝලිමයි. තෙල් ගන්න විදිහක් නැතුව එන පෝලිමයි දෙකක් කියලා මිනිස්සු දන්නවා. උබට ඕනිම නන් පටන් ගන්න පුලුවන්. මිනිස්සු එකග නන් එකතු වෙයි.
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,851
    39,878
    113
    Homagama
    කො මේ @emoji diaries . තව යුරෝප් පැනපු කෙනෙකුත් හිටියා නේද
    මෙකෙක්ද ප්‍රශ්නේ @windows_ubuntu අරගලය කරපු එක අවුලක් වගේද කියන්නේ?
    අරගලය නොකරනම් අර ගෝතයා කරපු විදිහට හැමෝටම මුහුදට පනින්න වෙන්නේ. ඒහෙව් මෝඩයා පන්නන්න අරගලයක් කරපු එකට හැමදාම සතුටින්.
     
    Last edited:

    TheShadow

    Well-known member
  • May 19, 2019
    194
    361
    63
    Malabe
    මිනිස්සු මෝඩයි කියලා හිතලා කරන කැම්පේන් ෆේල් බන්. මිනිස්සු එච්චර මොඩ නෑ. තෙල් තිබිලා ගන්න සල්ලි නැතුව එන පෝලිමයි. තෙල් ගන්න විදිහක් නැතුව එන පෝලිමයි දෙකක් කියලා මිනිස්සු දන්නවා. උබට ඕනිම නන් පටන් ගන්න පුලුවන්. මිනිස්සු එකග නන් එකතු වෙයි.
    තෙල් ගෙන්නන්න ඇති වෙන්න සල්ලි තියනවා කියන කතාවේ පොඩි අවුලක් තියනවා මචන්. අදටත් ලෝක වෙලදපොලේ තෙල් තියනවා. නැති වෙලා නෑ.හැබැයි සැපයුම අඩුයි ඉල්ලුම වැඩියි. ඒ නිසා ගණන් වැඩියි. අද උනත් අනුරට වැඩියෙන් ගෙව්වොත් තෙල් නැවක් ගෙන්නගන්න පුළුවන්. හැබැයි එහෙම කොරොත් IMF කොන්දේසි නිසා පාඩුවට විකුණන එක කරන්නත් බැරි නිසා අනිවාර්යෙන් තෙල් මිල වැඩි කරන්න වෙනවා. එහෙම කරාම අනුරගේ චන්ද කැඩෙනවා.
    හොමුස් වැහුවත් තාමත් ලෝක වෙලදපොලේ තෙල් මිල ගොටගේ කාලේ ගානට තාම ඇවිත් නෑ. තාමත් තෙල් මිල අඩුයි.
    ගෝටා ගේ කාලේ වැඩේ උනේ IMF කතන්දර තිබ්බේ නෑ. ගෝටා වැඩි මිලට තෙල් අරන් අඩු ගානට මෙහෙ වික්කා. පෙට්‍රෝලියම් එකට පාඩුයි. ඩොලර් ටිකත් නිකන් බොරුවට නාස්ති උනා. අන්තිමට හෝම්බෙම්ම යන්න උනා. අතින් පාඩු කරගන් නැතුව ලෝක වෙලදපොලේ ගානටම ඒ කාලේ තෙල් විකිණුවා නම් තෙල් පෝලිම් එන්නෙත් නෑ සමහරවිට අදටත් ජනාධිපති ගෝටා.

    Anyway කියන්න ඕන උනේ. දැන් උනත් තෙල් නැත්තේ නැ තියනවා. හැබැයි ගණන්. ඒ හින්ද වැඩිපුර තෙල් ගෙන්නන් නෑ. ගොටගේ කාලේ ගෝටා තෙල් ගෙන්නුවේ මීටත් වඩා වැඩි ගණන් වලට.
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    මෙකෙක්ද ප්‍රශ්නේ @windows_ubuntu අරගලය කරපු එක අවුලක් වගේද කියන්නේ?
    අරගලය නොකරනම් අර ගෝතයා කරපු විදිහට හැමෝටම මුහුදට පනින්න වෙන්නේ. ඒහෙව් මෝඩයා පන්නන්න අරගලයක් කරපු එකට හැමදාම සතුටින්.
    කරපු එකට මාත් පක්ශයි
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    elakiri_boy_22

    Well-known member
  • Oct 2, 2022
    1,993
    3,044
    113
    ආයේ ඉතින් තෙල් 1000ත ගියත් කරන්ට් දවස් ගණන් කැපුවත් අරගල කරන්න උන් නෑ. අරගල කරපු උන්නේ රටවල් කරන්නේ.. 😪



    ඒකෙන්ම තේරෙනව දැන් ඒකා බඩ්ඩ ව්පස්සෙ කියල ඉන්නෙ පොන්නයො සෙට් එකක් කියලා
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    cstasy

    Well-known member
  • Aug 31, 2022
    2,638
    1
    5,963
    113
    අන්තිමට ගං කබරයි ජනාදිපති මන්දිරේ pool එකට බැහැල සබන්ගාල නෑව....
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda