31ත් ඔත්තේ වෙලා 1 වෙනිදත් ඔත්තේ උනාම ඉරට්ටේ උන්

helplesser

Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,237
    27,944
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    Daily Show Wtf GIF by CTV Comedy Channel
     

    Peace for All

    Well-known member
  • Mar 10, 2024
    3,108
    2,239
    113
    I could understand the situation but it appears that this is a rationing system, used universally, since 1970s fuel crisis..
     
    • Like
    Reactions: SK29

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    Ai ban ochra owa gana worry wenne lankawe un 🥲 hugak un ehema thel gahana unut nemei. Boruwata mokak hari deyak kiyawa kiyawa inna tamai balanne life eke wadi hariyakma
     
    • Like
    Reactions: SK29

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    Ai ban ochra owa gana worry wenne lankawe un 🥲 hugak un ehema thel gahana unut nemei. Boruwata mokak hari deyak kiyawa kiyawa inna tamai balanne life eke wadi hariyakma
    උබට එක ප්‍රශ්නයක් නොවන නිසා dharshanika talks denawa තොට wahanayak වත් නැතුව ඇති වැඩකට නැති ponna hukana jeppa වගේ

    තෙල් ඕන මිනිස්සු තමයි වැඩිපුර මේ රට run කරන්නේ. Business කරන්නේ. උන් නැත්තං තොට කිසිම service එකක් වත් නෑ. Gothayo

    Yanthan athi. Puluwanlu.

    Kela wela hitiye meka hinda.


    Vehicle registration plates ending with both odd and even numbers (all vehicles) can obtain fuel tomorrow (1) from refuelling stations: Managing Director, CPC.- Hirunews.lk
    ------ Post added on Apr 1, 2026 at 7:31 AM
     

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    උබට එක ප්‍රශ්නයක් නොවන නිසා dharshanika talks denawa තොට wahanayak වත් නැතුව ඇති වැඩකට නැති ponna hukana jeppa වගේ

    තෙල් ඕන මිනිස්සු තමයි වැඩිපුර මේ රට run කරන්නේ. Business කරන්නේ. උන් නැත්තං තොට කිසිම service එකක් වත් නෑ. Gothayo

    Yanthan athi. Puluwanlu.

    Kela wela hitiye meka hinda.



    ------ Post added on Apr 1, 2026 at 7:31 AM
    ithin ban week ekakata 25 l ne labenne. gaha ganna ona ekata oka plan akrala eka aprata 25 gahala damma num harine monday .
     
    • Like
    Reactions: SK29

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    ithin ban week ekakata 25 l ne labenne. gaha ganna ona ekata oka plan akrala eka aprata 25 gahala damma num harine monday .
    Business ekak karaddi roll karanna ona anik dewal walata wiyadam thiyenawa. Aye sathiya madde හම්බවෙන කොට ආයේ ගහනවා.
    Ehemay godak ewun karanne. සල්ලි හිර කරන්නේ nae eka පාර petrol gahuwoth anik profit karanna ona dewal walata invest karanne ඇට දෙකෙන් ද

    Oththe iratte eketh gahanne amaruwen samahara ewun.
    Anyways. Ada oththe iratte dekema gahanna puluwan kiyala news thiyenawa eka nisa awulak na
     
    • Like
    Reactions: SK29