35 කට ගන්න හොදම phone එක මොකද්ද මචන්ලා

i-maxz

Junior member
  • Sep 27, 2009
    598
    21
    18
    Gedara
    35 කට ගන්න හොදම phone එක මොකද්ද මචන්ලා

    35 කට ගන්න හොදම Phone එක මොකද්ද මචන්ලා:yes::yes::yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: kinkon
    Nov 27, 2009
    2,139
    107
    0
    Samsung Galaxy Grand Prime 33/= @ www.mystore.lk

    Snapdragon 410 64-bit processor
    1 gb ram
    8 gb + upto 64gb microsd support
    8 mp back camera 1080p video
    5 mp front selfie camera 1080p video
    2600 mAh battery
    Power saver mode
    5" Display

    GSMArena eke me dawas wala 1st rank eke thiyenne me phone eka. First time thamai mid range phone ekakata mehema popularity ekak awe kiyala gsmarena eke aya kiyala thibuna.