harshasoon

Well-known member
  • Feb 4, 2007
    1,004
    1,051
    113
    Pluto
    TCL QLED 55 - 160/- nathnan KONKA balanna 3 years warrenty for panel... TCL warrenty extend karanna puluwan... 4 years yanakan

    1764221020780.png
     
    • Like
    Reactions: chinmak

    Tharindu DR

    Well-known member
  • Jan 29, 2007
    3,203
    247
    63
    Hisense 4K 43inch ekak pawichci kara dan awrudu 8k. Me eye pereda thama awl giye. Dubai yana model ekak nam awlak na ganin. :)
     
    • Like
    Reactions: chinmak

    Omega_Jay

    Well-known member
  • Jul 16, 2017
    3,162
    1,708
    113
    ඩොටේ ¯\(°_o)/¯
    ehema dubai model ekakda kyla kohomda ban hoyanne..mam ganna haduwe sinhagiri eken

    Tv එකට එන bar code එකෙන් grade එක හොයන්න පුළුවන් විදිහක් කවුරු හරි ත්‍රෙඩ් එකක දාලා තිබුණා. දැන් ගොඩක් එන්නේ made in china බඩු.
     
    • Like
    Reactions: chinmak

    amila4341

    Active member
  • Apr 18, 2011
    290
    80
    28