apitath wayasa 13di aunty kenek uda idagena monawada kara eth api katawath kiuwe naha aunty nude innaddi lassana balanna asa
ඒක නම් ඇත්ත agent. මරුමුස් ගෑනියෙම් වෙන්න ඇති සුවර් එකටමanika mehema podi ekekta balen karanwa kiyanne minihek lanwenna akamathi type ganiyek wenna thiyena ida wadi.
ඒක නම් ඇත්ත agent. මරුමුස් ගෑනියෙම් වෙන්න ඇති සුවර් එකටම
ගොඩක් ඔය පිස්සු ගෑණු කරන්නෙ රන්දික ඇතුලට පෑන් පැන්සල් දාන එක. අර ගම්පහ පැත්තෙ ටීච කෙනෙක් කාලෙක ඉදලා ඕවා කරලා මාට්ටු වුනේPukata watamaara pollak bassuwada danne na![]()
Adoo ridenawaneගොඩක් ඔය පිස්සු ගෑණු කරන්නෙ රන්දික ඇතුලට පෑන් පැන්සල් දාන එක. අර ගම්පහ පැත්තෙ ටීච කෙනෙක් කාලෙක ඉදලා ඕවා කරලා මාට්ටු වුනේ
Pol leligahalaබරපතළ ලෙස ලිංගික අපයෝජනය කර - e kiwwe paiyya hapala wageda? Nattan strap on ekak daala puke aralada?
Mona wage condition ekakda kollekta barapathala lingika apayojanayak kiyala ganan ganne? Mata meka mata therenne na. Danna kenek kiyala denna please
Cowgirl kiyanne apayojanayak wenna baPol leligahala
ඒ කොහොද බන් රන්ඩික කිව්වෙ dick එකටද උබගොඩක් ඔය පිස්සු ගෑණු කරන්නෙ රන්දික ඇතුලට පෑන් පැන්සල් දාන එක. අර ගම්පහ පැත්තෙ ටීච කෙනෙක් කාලෙක ඉදලා ඕවා කරලා මාට්ටු වුන
සමහර ගෑණු කැමති ඒ විදියට වින්දනයක් ලබන්න. ඕක ඉතින් පිරිමින්ටත් අදාලයි.Adoo ridenawane
Ai ban ehema karanne?
aneda kiyanne ban, mokkuda ban dan inna kollo aththatama,,,,,Mu 9 wasarene. Yako e kaale api mol amaruwa uparima wela baduwak gahaganna kochchara kattak kawada? AL wenakanma chance ekak hambune na. Mu nan maha amu ponnayek.
Ekenmaaneda kiyanne ban, mokkuda ban dan inna kollo aththatama,,,,,
habai api nam hndata athal gatha, 8-9 kale ,,