54 දෙදරු මව දාහතරේ පිරිමි දරුවාව අපයෝජනය කරලා

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඒක නම් ඇත්ත agent. මරුමුස් ගෑනියෙම් වෙන්න ඇති සුවර් එකටම

    samaharawita geni guth ekkama puke era ganna athi, kollata awul yanna athi.
    geni seen eka awul karan, tika tika kollawa awullasa ganna thibbe ( 1st time kollata BJ ekak denna thibba )
     

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    සමහර විට ගැනි මොල් වේලා කොල්ලගේ පුකේ ඇඟිල දාන්න ඇති, උට රිදිලා ඌ රෙපොර්ට් කරන්න ඇති
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    Pukata watamaara pollak bassuwada danne na 🙁
    ගොඩක් ඔය පිස්සු ගෑණු කරන්නෙ රන්දික ඇතුලට පෑන් පැන්සල් දාන එක. අර ගම්පහ පැත්තෙ ටීච කෙනෙක් කාලෙක ඉදලා ඕවා කරලා මාට්ටු වුනේ
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    ගොඩක් ඔය පිස්සු ගෑණු කරන්නෙ රන්දික ඇතුලට පෑන් පැන්සල් දාන එක. අර ගම්පහ පැත්තෙ ටීච කෙනෙක් කාලෙක ඉදලා ඕවා කරලා මාට්ටු වුනේ
    Adoo ridenawane
    Ai ban ehema karanne?
     
    • Like
    Reactions: iworld

    dananjaya696

    Well-known member
  • Apr 4, 2009
    2,738
    4,946
    113
    Nugegoda
    බරපතළ ලෙස ලිංගික අපයෝජනය කර - e kiwwe paiyya hapala wageda? Nattan strap on ekak daala puke aralada?

    Mona wage condition ekakda kollekta barapathala lingika apayojanayak kiyala ganan ganne? Mata meka mata therenne na. Danna kenek kiyala denna please
    Pol leligahala
     

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,185
    113
    ගොඩක් ඔය පිස්සු ගෑණු කරන්නෙ රන්දික ඇතුලට පෑන් පැන්සල් දාන එක. අර ගම්පහ පැත්තෙ ටීච කෙනෙක් කාලෙක ඉදලා ඕවා කරලා මාට්ටු වුන
    ඒ කොහොද බන් රන්ඩික කිව්වෙ dick එකටද උබ
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,885
    113
    🤍
    Pol leligahala
    pol leli gahanwa kiynne mokkd bn ?
    mqdefault.jpg
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Mu 9 wasarene. Yako e kaale api mol amaruwa uparima wela baduwak gahaganna kochchara kattak kawada? AL wenakanma chance ekak hambune na. Mu nan maha amu ponnayek.
    aneda kiyanne ban, mokkuda ban dan inna kollo aththatama,,,,,

    habai api nam hndata athal gatha, 8-9 kale ,,
     
    • Like
    Reactions: todd2231048

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    තප්පදෝරු නාකි හුත්ති කොල්ලා ලව්වා පොල්ලෙලි ගහගෙන වගේ. :sorry: