ekath ne, aduma kalin mehe wikkada kiyala kiyanneth neadu kare kohomda kiyla kiynne na neh bn
මොනාට දුන්නත් බලපංකො යකෝ මිලේ වෙනස.jebayyo oka cancer walata denawa kiyala parasakwala gahuwa neda
ithin owa bn tender dapu ewa ehema balala unta gemak denna onine. adu kara kiyana eka neweine wedeමොනාට දුන්නත් බලපංකො යකෝ මිලේ වෙනස.
To do process එකක් තියෙනවනෙ. අවුරුදු ගානක් කරපු එක නැවැත්තුවාම ඒකට පොඩිම ක්රෙඩිට් එකක්වත් නෑ. හැබැයි තව අවුරුදු ගානක් යන නඩුවක තීරණ දැන්ම ඕන. අනේ මන්ද උඹලත්.ithin owa bn tender dapu ewa ehema balala unta gemak denna onine. adu kara kiyana eka neweine wede
ka india walin genawath mehe Rs 1000 yanne ne