A/L exam ඉවරයි. ගොඩ යන්න පාරක් කියන්නකො.. it field එකට එන්න ආසයි. කොහොමද කරන්නෙ..? Please help elakiri brothers 

IT wl godak pethi thiyenwA/L exam ඉවරයි. ගොඩ යන්න පාරක් කියන්නකො.. it field එකට එන්න ආසයි. කොහොමද කරන්නෙ..? Please help elakiri brothers![]()
ඉක්මනට සල්ලි ටිකක් හදාගන්න මොන පැතිද හොද..?IT wl godak pethi thiyenw
salli hadaganna igena ganna epa bn. asawak athi kr ganin. nattam ubt epa wenw.ඉක්මනට සල්ලි ටිකක් හදාගන්න මොන පැතිද හොද..?
salli hadaganna igena ganna epa bn. asawak athi kr ganin. nattam ubt epa wenw.
Private campus ekakta yanna salli tikak hoyaganna onii..salli hadaganna igena ganna epa bn. asawak athi kr ganin. nattam ubt epa wenw.

Beach eke puka deepan.A/L exam ඉවරයි. ගොඩ යන්න පාරක් කියන්නකො.. it field එකට එන්න ආසයි. කොහොමද කරන්නෙ..? Please help elakiri brothers![]()
nibm eke 2 i A/L pass nam
Private campus ekakta yanna salli tikak hoyaganna onii..
------ Post added on Feb 15, 2023 at 11:17 AM
එච්චර හදිසි නන් බීච් බෝයි තමාඉක්මනට සල්ලි ටිකක් හදාගන්න මොන පැතිද හොද..?