A/L කෙලවුනා..මගෙ ජීවිතෙට ලොකුම උඩවුවක්..

Ravisuru

Member
Nov 25, 2010
130
2
0
Kurunegala
A/L කෙලවුනා..මගෙ ජීවිතෙට ලොකුම උඩවුවක්..

මචන්ලා මම Science වලින් A/L කරන්න ගිහිල්ල කෙලවුනා,මට ඊලග පාර Arts වලින් A/L කරන්න ඔන.මට Tution යන්නෙ නෙතුව කරන්න පුලුවන් Subject 3K තොරල ඩෙන්න.එ Subject වල Syllabus & Tuets ගන්න ක්‍රමයකුත් ඩන්නවනම් කියන්න.එක මගෙ ජීවිතෙට කරන ලොකුම උඩවුවක්..
 

DemonAkalanka

Well-known member
  • Aug 17, 2011
    7,588
    1,460
    113
    Sri Lanka
    Political science , Sinhala , Logic

    political walata namal wijesinhage desha palana widdayawe mulikanga 1,2 ganin. hoyanna amarui. (Wasana prakashana)
    Sinhala walata yuganthaya, maname, salaleeni sandeshaya, saddarma rathnawaliya hodata kiyawapan. ha thawa sandi wisandi karannath danaganin. logic nam (adasak na). kokath class pala.uba kapa weemen kaloth masa thunen wade goda.
     
    Last edited:

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    wtf arts?? eeeeeyaaa....

    yako minihek wage science karapan. arts karala uganwana pattapal boru igenagena kaatada harigiye?
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    wtf arts?? eeeeeyaaa....

    yako minihek wage science karapan. arts karala uganwana pattapal boru igenagena kaatada harigiye?

    pala ban yanna.....mama AL kare science walin...B & 2C.:D..digree eka kare Arts walin...:D..Arts wala koheda ban boru tiyenne..;)..ko karala tiyeda..:P...kiyapan balanna...:P
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    pala ban yanna.....mama AL kare science walin...B & 2C.:D..digree eka kare Arts walin...:D..Arts wala koheda ban boru tiyenne..;)..ko karala tiyeda..:P...kiyapan balanna...:P


    arts sucks.. all they teach is a shitload of crap:P

    physics all the way!!
     

    Nisala88

    Well-known member
  • Oct 24, 2006
    4,207
    737
    113
    ~Madhouse~
    wtf arts?? eeeeeyaaa....

    yako minihek wage science karapan. arts karala uganwana pattapal boru igenagena kaatada harigiye?

    එහෙම කතා කරන එක වැරදී මචන්:no: අපෙ අයියා කෙනෙක් පලවෙනි පාර සයන්ස් වලින් කරල කණු 3ක් අරගෙන, එයා දෙවෙනි වතාව කරේ ආර්ට්ස් වලින් එයා ඒ පාර දිස්ත්‍රික් රෑන්ක් එක 9 අරගෙන දැන් ලෝයර් කෙනෙක්. :yes:

    මගේ අයියා ත් 2005 A/L කරේ මැත්ස් වලින් එයාත් ඒ පාර ෆේල්, එයා 2006 A/L ලිව්වා ආර්ට්ස් වලින් ඒ පාර එයාට A එකයි B දෙකක් තිබුනා, 2nd shy එක 2007 කරා එයාට A දෙකයි B එකක් තිබුනා. :yes:

    මමත් A/L කරෙ 2006 මැත්ස් වලින් ඒ පාර කණු 3යි, මොකක් කරන්න උනත් A/L ගොඩ දාගෙන ඉන්න ඕනෙ නිසා මම 2007 2nd shy එක ලිව්වා ආර්ට්ස් වලින් මට B එකයි C දෙකක් රිසල්ට් එක තිබුන, දැන් මම SLIIT එකේ ඉන්නේ.

    උඹ කියන්නේ කොහොමද ආර්ට්ස් වල උගන්නනේ බොරු කියල :frown: උඹ කරල තියනවද ? මොනවද උඹ කරපු subjects ?, මම කරේ ඉතිහාසය, දේශපාලන විද්‍යාව සහ සිංහල.


    මචන්ලා මම Science වලින් A/L කරන්න ගිහිල්ල කෙලවුනා,මට ඊලග පාර Arts වලින් A/L කරන්න ඔන.මට Tution යන්නෙ නෙතුව කරන්න පුලුවන් Subject 3K තොරල ඩෙන්න.එ Subject වල Syllabus & Tuets ගන්න ක්‍රමයකුත් ඩන්නවනම් කියන්න.එක මගෙ ජීවිතෙට කරන ලොකුම උඩවුවක්..

    මචන් උඹට විශ්වාසය තියෙනවනම් උඹට 2nd shy එක සයන්ස් වලින් කරල කැම්පස් යන්න පුලුවන් කියල උඹ සයන්ස් කරන්න, හැබැයි උඹට සැකයක් තියෙනවනම් උඹට ගොඩ යන්න බැරිවෙයි කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලපන්, නැත්නම් shy එකක් අපරාදේ. මොකද උඹට හැමදාම A/L කර කර ඉන්න බෑනේ.

    හැබැයි මචන් මෙහෙම එකක් තියෙනව, ආර්ට්ස් කරල කැම්පස් යන්න නම් මචන් A තුනක් ගන්නම ඕනෙ, ඒකෙත් එක A එකකට ලකුණු 80 85 පන්නල තියෙන්න ඕනෙ. උඹට ඕනෙ A/L ගොඩ දාගන්න විතරක් නම් ආර්ට්ස් වලින් කරන එකේ වැරැද්දක් නෑ.
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    එහෙම කතා කරන එක වැරදී මචන්:no: අපෙ අයියා කෙනෙක් පලවෙනි පාර සයන්ස් වලින් කරල කණු 3ක් අරගෙන, එයා දෙවෙනි වතාව කරේ ආර්ට්ස් වලින් එයා ඒ පාර දිස්ත්‍රික් රෑන්ක් එක 9 අරගෙන දැන් ලෝයර් කෙනෙක්. :yes:

    මගේ අයියා ත් 2005 A/L කරේ මැත්ස් වලින් එයාත් ඒ පාර ෆේල්, එයා 2006 A/L ලිව්වා ආර්ට්ස් වලින් ඒ පාර එයාට A එකයි B දෙකක් තිබුනා, 2nd shy එක 2007 කරා එයාට A දෙකයි B එකක් තිබුනා. :yes:

    මමත් A/L කරෙ 2006 මැත්ස් වලින් ඒ පාර කණු 3යි, මොකක් කරන්න උනත් A/L ගොඩ දාගෙන ඉන්න ඕනෙ නිසා මම 2007 2nd shy එක ලිව්වා ආර්ට්ස් වලින් මට B එකයි C දෙකක් රිසල්ට් එක තිබුන, දැන් මම SLIIT එකේ ඉන්නේ.

    උඹ කියන්නේ කොහොමද ආර්ට්ස් වල උගන්නනේ බොරු කියල :frown: උඹ කරල තියනවද ? මොනවද උඹ කරපු subjects ?, මම කරේ ඉතිහාසය, දේශපාලන විද්‍යාව සහ සිංහල.




    මචන් උඹට විශ්වාසය තියෙනවනම් උඹට 2nd shy එක සයන්ස් වලින් කරල කැම්පස් යන්න පුලුවන් කියල උඹ සයන්ස් කරන්න, හැබැයි උඹට සැකයක් තියෙනවනම් උඹට ගොඩ යන්න බැරිවෙයි කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලපන්, නැත්නම් shy එකක් අපරාදේ. මොකද උඹට හැමදාම A/L කර කර ඉන්න බෑනේ.

    හැබැයි මචන් මෙහෙම එකක් තියෙනව, ආර්ට්ස් කරල කැම්පස් යන්න නම් මචන් A තුනක් ගන්නම ඕනෙ, ඒකෙත් එක A එකකට ලකුණු 80 85 පන්නල තියෙන්න ඕනෙ. උඹට ඕනෙ A/L ගොඩ දාගන්න විතරක් නම් ආර්ට්ස් වලින් කරන එකේ වැරැද්දක් නෑ.

    i didn't do any arts crap.. did ALs in math.. only attempted once- 2Bs &1C (guess which subject the C is for :P) entered pera science fac and did a physics major with math.
    now am doin great:cool:
     

    Nisala88

    Well-known member
  • Oct 24, 2006
    4,207
    737
    113
    ~Madhouse~
    i didn't do any arts crap.. did ALs in math.. only attempted once- 2Bs &1C (guess which subject the C is for :P) entered pera science fac and did a physics major with math.
    now am doin great:cool:

    Good for you machan :cool:
    Its good if you are sure and have the confidence about 3 shys, all the people wants to pass the A/L s and go to campus.
    I'm talking about others who are unable to passed their first shy & those who still has doubt for their 2nd shy.
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    If you really need to do AL in Arts, and u dont like attend private classes, choose subjects like English, Buddhism, Sinhala and etc. But these subjects are useless. Better to do Commerce. There are commerce teachers who can cover whole 2 year syllabus within 8 months.