A/L මැත්ස් කරපු උන් සෙට් වෙයන් පොඩ්ඩකට

London Moris

Well-known member
  • Aug 22, 2015
    892
    499
    63

    mcq 35 පන්නලා තිබ්බද....
    රිසාල්ට් එන්න ලංවෙද්දි හිතේ පොඩි මෙව්වා එකක් කොහොමත් එනවා මචන්...එක ගනන්ගන්න එපා....
    රිවිශන් යන්නම කියලා ඕනෙත් නැ බං....උඹට අවුල් කොටස් වලට අනිවා පලයන්... තව අනිවා පේපර් ක්ලාස් වලට පලයන්...
    අග හරිය කිව්වේ සමතුලිතතාවද...
    පුළුවන් බං..කොහොමත් 90% තියෙන්නේ උඹේ අතේ තමා...තියරි අවුලක් නැත්තන් රිවිශන් ගියා කියලා ලොකු වෙනසක් නැ බං...ඊට වඩා හොඳයි ගෙදරට වෙලා පේපර්ස් කරපන්..

    MCQ 35ක් විතර තිබ්බෙ chem.p6 දෙකේම.. සමතුලිතතාවය ලොකුම අවුලක් නෑ.. මේ පාර mcq තව ගහන්න තිබ්බ බන්.. ගෙදර ඇවිත් paper එක බලද්දි තේරුනේ කරපු ගොං කම්.. අනේ අපරාදෙ බන් ඒව නම්.. පට්ට ලේසී:( මේ පාර පේපරුත් :(
     

    Scattered123

    Well-known member
  • Nov 18, 2012
    951
    325
    63
    Does it matter?
    MCQ 35ක් විතර තිබ්බෙ chem.p6 දෙකේම.. සමතුලිතතාවය ලොකුම අවුලක් නෑ.. මේ පාර mcq තව ගහන්න තිබ්බ බන්.. ගෙදර ඇවිත් paper එක බලද්දි තේරුනේ කරපු ගොං කම්.. අනේ අපරාදෙ බන් ඒව නම්.. පට්ට ලේසී:( මේ පාර පේපරුත් :(

    exam giyama mansikathwe wenas wenw bn.
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    meke owa dada aha aha inne ayema karanna lasthi weyan yako...
    ape yaluwekge malli kenek 1t shy liyala ehemama cls giya ayema result enakan. porata result awa A3i. umba magulak katha nokara behelama weda kranna patan ganin if your dad is not a rich man....
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    උඹට ආපහු රිවිශන් යන්න ඕනෙද නැද්ද කියල හිතාගන්න බෑ කියන්නෙ රිවිශන් යන එක තමා හොඳ :yes: එහෙම හිතෙන්නෙම කොහෙදි හරි කෙලවෙච්ච හින්ද :yes: රිවිශන් යන්න ඕනෙ නැති වෙන්න ලියවුනා නං යන්න ඕන්නෑ කියල දැනෙනව :yes: ඔන්න ඔහෙ පලයං :yes:
     

    London Moris

    Well-known member
  • Aug 22, 2015
    892
    499
    63
    මට රිවිශන් යන්න ඕනම කියල හිතෙන්නෙ නෑ.. ඒත් හැමෝම, පුලුවන් එකාගෙ ඉඳන් බැරි එකා වෙනකම් හැමෝම රිවිශන් යනව.. එතකොට හිතෙනව ගෙදර ඉඳල මොන මගුලක්වත් බැරිද දන්නෙ නෑ කියල

    MCQ දෙකේම 35,35 වගේ තියෙන්නෙ.. second paperuth ලිව්ව.. කෝකටත් කියල ක්ලාස් යනව ඉතින්..අවුලක් නෑ රිසාල්ට් තිබ්බොත් මොකේකට හරි ගොඩ ඉතින්..

    ගෙදර අය කියන මොකක් හරි වෙලා ලබන අවුරුද්දෙත් මේ රිසාල්ට් එක වගේම ආවොත් අනාතයි කියල..privert campus පැත්තත් ටිකක් බලන්න කියනව..SLIIT වගේ