machan la 5800 eke brand new price eka dannawada dan??????? used price ekath dannawa nam kiyanna.....


hmmmmachan 5800 4n 1 slow....ganna issilla use karapu 1kgen hodata wistharayak ahala ganin......![]()
kowda kiuwe phone eka slow kiyala??hmmmkowda kiuwe phone eka slow kiyala??
math 4ne eka dan 3 months idala use keranawa.. matanam ehema ekak une.. meka iphone ekata wada nam slow.. mokada iphone eka 5800 ekata wada 2x speed nisa..
mama danna widiyata x6 ekanam tikak slow wenawa..


මේ මෙම්බර්ට එළකිරි අඩවිය මතක් වේලා තියෙන්නේ
ඒයාගේ උදව්වක් බලාපොරොත්තු වෙද්දි විතරයි වගේ...
ඒක නේ.. අවුරුදු 3 කටත් වැඩි කාලයකට පස්සේ..
මේ වගේ ත්රේඩ් එකක් මුල් වටාවට දාන්න හිතලා තියෙන්නේ..
