about 5800

ukarox

Member
Mar 18, 2010
408
27
0
machan 5800 4n 1 slow....ganna issilla use karapu 1kgen hodata wistharayak ahala ganin......;)
 

coollifestyle4u

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    මේ මෙම්බර්ට එළකිරි අඩවිය මතක් වේලා තියෙන්නේ
    ඒයාගේ උදව්වක් බලාපොරොත්තු වෙද්දි විතරයි වගේ...
    ඒක නේ.. අවුරුදු 3 කටත් වැඩි කාලයකට පස්සේ..
    මේ වගේ ත්‍රේඩ් එකක් මුල් වටාවට දාන්න හිතලා තියෙන්නේ..
     

    kasun.madhusanka

    Well-known member
  • Nov 17, 2008
    7,779
    134
    63
    machan 5800 4n 1 slow....ganna issilla use karapu 1kgen hodata wistharayak ahala ganin......;)
    hmmm :confused: kowda kiuwe phone eka slow kiyala??
    math 4ne eka dan 3 months idala use keranawa.. matanam ehema ekak une.. meka iphone ekata wada nam slow.. mokada iphone eka 5800 ekata wada 2x speed nisa..

    mama danna widiyata x6 ekanam tikak slow wenawa..
     

    SANJEE

    Well-known member
  • May 30, 2006
    40,391
    1,026
    113
    42
    අගනගරේ කිට්ටුව
    hmmm :confused: kowda kiuwe phone eka slow kiyala??
    math 4ne eka dan 3 months idala use keranawa.. matanam ehema ekak une.. meka iphone ekata wada nam slow.. mokada iphone eka 5800 ekata wada 2x speed nisa..

    mama danna widiyata x6 ekanam tikak slow wenawa..

    agree with you....... mamath use karanne 5800 ekak april 2010 idala...... slow ekaknam nee....... :no::no:
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,982
    2
    116,121
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    මේ මෙම්බර්ට එළකිරි අඩවිය මතක් වේලා තියෙන්නේ
    ඒයාගේ උදව්වක් බලාපොරොත්තු වෙද්දි විතරයි වගේ...
    ඒක නේ.. අවුරුදු 3 කටත් වැඩි කාලයකට පස්සේ..
    මේ වගේ ත්‍රේඩ් එකක් මුල් වටාවට දාන්න හිතලා තියෙන්නේ..

    :rolleyes: