bahapan eliyata rajapakshala elawanna
eta passe bee palla
aramuna amathaka nokaranna
ai mcho a ?Strong can 4kuth ona wei neda?
Bothale 4 denek gahala madi wei ban. Podi kick ekak thiyei.එළ...සීන් එකේ ඉන්නේ.. මේ බොතලයක් හම්බෙනවා. ඒකත් සයිඩ්1න් උගුරෙන් පහලට හලාගන්න බැලුවේ...
ai mcho a ?
------ Post added on Apr 4, 2022 at 9:55 AM
එළ...සීන් එකේ ඉන්නේ.. මේ බොතලයක් හම්බෙනවා. ඒකත් සයිඩ්1න් උගුරෙන් පහලට හලාගන්න බැලුවේ...
ai mcho a ?
------ Post added on Apr 4, 2022 at 9:55 AM
true, hanna wege bonna nam madi, normal ake shot 1 dala chat 1 danna nam ati1L for 3 person.
Slow Man,, Slow,,
ekane ban.. ape baappala 2,k ekka maai tawa ehekui inne.. madi wei wage.. gal botalekuth ganna wenawa. gal1 denawa eka bappekta taniyama gahapan kiyala... vodka1 api3 ghnawa ehema unoth. unta very wenawa nam wasa har kamak ne..samanya un nan hodatama athi..
amu bebala nan oka madi puthe