Access Database Help

kamilsparrow

Member
Jul 6, 2015
79
2
0
Machanla,,, kawruhari dannawada DBF files ekama welawe multiple upload karanna Access database ekakata, mata machan ekin eka import karanna pulwuan,, danna kawruhari innawada machan import karanna hama file ekak ma ekama welawe,,,,