AI + UI modification help

DJAT

Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,951
    1,441
    113
    Live in EARTH
    machanla mata app ekak thiyanawa pages 100+. meke UI eka full redesign karaganna ona stabel consistent style ekakata.
    (csutomer side + Business owner side + Staff side)
    mekedi wenna ona api current app UI eke screenshot ekak dunnahama eka aluth APP UI ekakata design karala dena eka.
    habai style consistent wenna ona.
    ubala use karapu hoda AI tools monawada or hoda ekak sugest karanna puluwanda?
    paid unata awulak na.
     

    thota_langa_sirikkiya

    Well-known member
  • Jan 30, 2017
    390
    348
    63
    ගෙදර
    machanla mata app ekak thiyanawa pages 100+. meke UI eka full redesign karaganna ona stabel consistent style ekakata.
    (csutomer side + Business owner side + Staff side)
    mekedi wenna ona api current app UI eke screenshot ekak dunnahama eka aluth APP UI ekakata design karala dena eka.
    habai style consistent wenna ona.
    ubala use karapu hoda AI tools monawada or hoda ekak sugest karanna puluwanda?
    paid unata awulak na.
    chatgpt hari claude ekata hri(Paid versions, not free versions) mulin introduction eka deepan ui rewamp ekak kiyla, mulinma uta kypan aluth ui eke baisc theme eka design krgnna kiyla(umba lnga details thiyenawa nam e tika deepan, branding details, colors, fonts details, layout details) eta passe uta kiypan step by step old ui eke page by page deepan new version ekata convert krnna kiyla, mention karapan aniwaryenma core detailswath process ekewath kisima change ekak karanna epa kiyala, alut ui ekata parana ui eka update karanna kiyla, hriyta construction tika dunnoth u wade karala denawa gaanata, memory ekata rules tika update karahan hariyata athakota u wade karala denawa, layout eka gana hriyata explain kranna one, umba uta clearly dunnoth u clearly wade karala denawa
     

    DJAT

    Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,951
    1,441
    113
    Live in EARTH
    chatgpt hari claude ekata hri(Paid versions, not free versions) mulin introduction eka deepan ui rewamp ekak kiyla, mulinma uta kypan aluth ui eke baisc theme eka design krgnna kiyla(umba lnga details thiyenawa nam e tika deepan, branding details, colors, fonts details, layout details) eta passe uta kiypan step by step old ui eke page by page deepan new version ekata convert krnna kiyla, mention karapan aniwaryenma core detailswath process ekewath kisima change ekak karanna epa kiyala, alut ui ekata parana ui eka update karanna kiyla, hriyta construction tika dunnoth u wade karala denawa gaanata, memory ekata rules tika update karahan hariyata athakota u wade karala denawa, layout eka gana hriyata explain kranna one, umba uta clearly dunnoth u clearly wade karala denawa
    chat GPT try kala machan. ugen enne tikak parana style eke ewa. balann ona apahu.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,601
    67,952
    113
    opus ekata puluwan,money no problem nan fable.screenshots attach karala browser acesses dunnanan app ekata eka hadai

    chatgpt image eken ube app ekata aluth interface ekak hadaganna parana eka deela.satis ekak hambunama eka opus ekata denna meka clone karanna kiyala.
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 11:55 AM
     
    • Like
    Reactions: Yeezus and DJAT