මචන්ලා, මේකෙන් පුලුවන් Windows 8 permanently activate කරගන්න.
Permanent Activator
Theme, start screen, profile picture වෙනස් කරන්න Personalization Enable කරගන්න මේකෙන් පුලුවන්.
Personalization Enabler
Start Menu එක ඔන නම් මේකෙන් add කරගන්න පුලුවන්.
Add Start Menu
Windows Update කරන්න පුලුවන්. Update කරාම ආයිත් Not Activated කියලා කියනවා නම් ආයිත් Crack කරාම Ok..
ටටා..
Permanent Activator
Theme, start screen, profile picture වෙනස් කරන්න Personalization Enable කරගන්න මේකෙන් පුලුවන්.
Personalization Enabler
Start Menu එක ඔන නම් මේකෙන් add කරගන්න පුලුවන්.
Add Start Menu
Windows Update කරන්න පුලුවන්. Update කරාම ආයිත් Not Activated කියලා කියනවා නම් ආයිත් Crack කරාම Ok..
ටටා..


