Activate Windows 8 with Personalization..

ts199119s

Member
Oct 1, 2012
465
17
0
මචන්ලා, මේකෙන් පුලුවන් Windows 8 permanently activate කරගන්න.
Permanent Activator

Theme, start screen, profile picture වෙනස් කරන්න Personalization Enable කරගන්න මේකෙන් පුලුවන්.
Personalization Enabler

Start Menu එක ඔන නම් මේකෙන් add කරගන්න පුලුවන්.
Add Start Menu

Windows Update කරන්න පුලුවන්. Update කරාම ආයිත් Not Activated කියලා කියනවා නම් ආයිත් Crack කරාම Ok..


ටටා..
 

ts199119s

Member
Oct 1, 2012
465
17
0
:cool:
 

Attachments

  • Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    65.5 KB · Views: 66
  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    64.1 KB · Views: 76
  • Untitle d-1.jpg
    Untitle d-1.jpg
    72.7 KB · Views: 58