ADHD Counselling

chande

Well-known member
  • May 22, 2015
    827
    819
    113
    ADHD සම්බන්ධව online Counselling කරන කෙනෙක් ඉන්නවද?
     
    • Like
    Reactions: ntayya

    chande

    Well-known member
  • May 22, 2015
    827
    819
    113
    iinawa, uba koheda inne??
    Lankawe newei bn inne. Ekai online counselling karana kenek beluwe. Kalin ritalin gatta. Kisima positive result ekek ne.

    විශාදය අවුරුදු බර ගාණක් තිබුණමත් ඔහොම වෙනව බං
    cognitive impairment in schizophrenia වගේ වෙන්නත් පුලුවන්..
    Ne bn. ADHD kiyala diagnose karala thiyenne.
    ------ Post added on Oct 2, 2023 at 11:11 AM
     

    sihan

    Well-known member
  • Apr 7, 2007
    1,597
    1,002
    113
    Lankawe newei bn inne. Ekai online counselling karana kenek beluwe. Kalin ritalin gatta. Kisima positive result ekek ne.
    machan uba self diagnosed da? nathnan psychiatrist kenek through diagnose wechcha ekakda? if the latter please talk to the psychiatrist first. Check odoc they have some clinical psychologists there. But the best is to consult someone physically rather than virtually.
     

    chande

    Well-known member
  • May 22, 2015
    827
    819
    113
    machan uba self diagnosed da? nathnan psychiatrist kenek through diagnose wechcha ekakda? if the latter please talk to the psychiatrist first. Check odoc they have some clinical psychologists there. But the best is to consult someone physically rather than virtually.
    Ne bn dr achini ranasighe diagnose kare. Treatment kare dr neil fernando.

    wayasa kiyada??
    ladies or gents?
    30
    Male
    ------ Post added on Oct 2, 2023 at 11:20 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Ne bn dr achini ranasighe diagnose kare. Treatment kare dr neil fernando.


    30
    Male
    ------ Post added on Oct 2, 2023 at 11:20 AM

    hari contact karanne kohomada?
    male nisa kemathi weida danne neha, mama ahala kiyannam