kohomath 5000 wath aduma gane yai neda..mama nam gatthe sinhala aurudu kaale..eka nisa mata discout hambuna..peo tv gana nam mama dan na bro
ADSL ganna salli yan na, bila witharai
PEO tv gena kiyanna dan na
Peo tv gathhama speed wadi wenne na kiyala egollo kiwa, 512 kbps con eka nam 2500 da koheda payment(4 registration)
ADSL ganna salli yan na, bila witharai
PEO tv gena kiyanna dan na
ane manda mata hariyata mathakanane

hariyata kiyagawada kiyak yanawada kiyala.