adsl help

ndnk

Member
Mar 5, 2008
6,503
34
0
38
Peo tv gathhama speed wadi wenne na kiyala egollo kiwa, 512 kbps con eka nam 2500 da koheda payment(4 registration)
 

chamikara800

Member
Sep 14, 2008
1,512
60
0
Pearl of Indian ocean
Hoda router 1k 4500 withara wenawa. & startup fee
12003865.jpg
 

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    Aduma Gane Rs 5000 k wenawa uba ungen modam eka gannawanamz thawa wedi wei

    arambaka gasthuwa washayen 1000k gewanna one
    1500 and 1000 kiyala pakeg thiyenawa peo tv gaththoth speed eka thawa 672kb walin wedi wenawa

    ubata udawwak one namz kiyanndo mama SLT eke weda karanne