Airtel අතහැරීමේ සිම්පල් ප්ලෑන් එක......

nuwan741

Well-known member
  • Sep 2, 2007
    2,305
    288
    83
    Kegalle
    Brother some times my connection exceeds the speed limit of 2000b per second.But it does not lasts a long.:):(:)


    ane macho mata nam ehema awulak ne...
    digatama oya gana thama............(5 GB athule)

    dawalta nam 100 withara bahinawa...

    umbata sure nethnam mata screan eka record karanna puluwan S/W ekak dipan
    mama video ekakuth dannam........4 or 5 min withara.......

    ada 15 hinda hondata speed thiyenawa........
     

    Elcid

    Member
    Dec 22, 2009
    4,123
    331
    0
    37
    in a mathematical formula
    ane macho mata nam ehema awulak ne...
    digatama oya gana thama............(5 GB athule)

    dawalta nam 100 withara bahinawa...

    umbata sure nethnam mata screan eka record karanna puluwan S/W ekak dipan
    mama video ekakuth dannam........4 or 5 min withara.......

    ada 15 hinda hondata speed thiyenawa........
    :)Machn ape paththe godak ewn dialog use karanawa.Mun ports share karana widiya thamai machn.Mama meka gaththa mulma days wala nam maXXa speed ekak thibuna.Dan adu wenawa tikak tika.:(
     

    amilabanuka

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    7,301
    896
    113
    Thama math hoyanooo....
    Ohama Boru Kiyanna Epa Thama Lankavae 4Mb Vediya Nea. Ayyo Anna Oya Varadhta Gatha Thena :( .Ekath Dialog Thenna Speed Podai . Ethamata Dialog Connection Ekanam Hariyata Drop Venawa :)

    machan hariyatama danne nathuwa kiyanan epa.. mama 5.2mbps touch karala thiyenawa dialog wala.
    apita yanna puluwan max 6mbps wage mobile wala.
    dialog connection eke quality eka samanyen hodai anith ewata wada. mama dialog use karanne. 5gb athule inna balanawa ithin. eka cha thama. eth hama ekema FUP thiyenawane. dan dialog wala 10GB ekak thiyenawa.
     

    nuwan741

    Well-known member
  • Sep 2, 2007
    2,305
    288
    83
    Kegalle
    machan hariyatama danne nathuwa kiyanan epa.. mama 5.2mbps touch karala thiyenawa dialog wala.
    apita yanna puluwan max 6mbps wage mobile wala.
    dialog connection eke quality eka samanyen hodai anith ewata wada. mama dialog use karanne. 5gb athule inna balanawa ithin. eka cha thama. eth hama ekema FUP thiyenawane. dan dialog wala 10GB ekak thiyenawa.

    dialog wala 10GB ekata yanawata wada SLT 1mbps eka wasi nethnam
    SLT+peo tv eka gaththanam goda.

    kohomath gedarata gannawanam SLT thama........
     

    rooshan2008

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    machan hariyatama danne nathuwa kiyanan epa.. mama 5.2mbps touch karala thiyenawa dialog wala.
    apita yanna puluwan max 6mbps wage mobile wala.
    dialog connection eke quality eka samanyen hodai anith ewata wada. mama dialog use karanne. 5gb athule inna balanawa ithin. eka cha thama. eth hama ekema FUP thiyenawane. dan dialog wala 10GB ekak thiyenawa.


    Oya Kiwa Hari Mamath Dialog Use Karanawa Dongle Use Karala Hebei Hariyata Nethuwa Thamai Mama Mobitel Valata Maru Wune.Ekanam Hontha . Oyata Touch Kare 5mb na ekath touch ekanae.Monva Karandatha Lanka va Thama Ihalata Evilla Nenea
     

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    Reasons why you should consider SLT ADSL


    • Unlimited usage. no matter how much you use you get the same service every single day
    • It comes at a flat rate - irrespective of the number of hours of usage or the volume downloaded, they charge only a fixed amount
    • service is available 24*7, no peak, off peak, low on signal strength or any shit like that
    • you can use the phone while surfing the net
    • ..
    • ...
    • ....
    • .....
     

    kasunmax01

    Well-known member
  • Jan 4, 2010
    3,591
    251
    83
    ..DUBAI..
    Mama hithanne hondama Mobitel. use kaloth gewanna wenawa. mona tharan simple plan ekakda?


    machan e kiyanne....dan 8gb walata mehaa use kaloth ehema e use karapu ganata witarada gewanna oni...?:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

    me gana danna kenek kiyala denna.....
     
    Last edited:

    nagaya

    Member
    Mar 18, 2007
    12,671
    194
    0
    hehe HSDPA kokat ekai,man wage ADSL use karapn,dan 4yrs kisi ginnak ne,kelawelat ne,speed wenas wennt ne,patta stable :)
     

    kasunmax01

    Well-known member
  • Jan 4, 2010
    3,591
    251
    83
    ..DUBAI..
    Owne 10Mb-1.50rs Labai

    Dialog FUP ta Aha 1day-250rs


    ehema nemei machan man kiyanne.....umba kiyanne limit 1ka pannoth ne 10mb walata 1.50 rs kiyala...i knw it bro...mama kiyanne dan limit eka 8gb ne...8gb paninne nathuwa 5gb wage daownload kaloth eeth 1290rs gewanna onida..nathnam e (5gb) use karapu ganata witharatada un gana hadanne...??
     

    rooshan2008

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    ehema nemei machan man kiyanne.....umba kiyanne limit 1ka pannoth ne 10mb walata 1.50 rs kiyala...i knw it bro...mama kiyanne dan limit eka 8gb ne...8gb paninne nathuwa 5gb wage daownload kaloth eeth 1290rs gewanna onida..nathnam e (5gb) use karapu ganata witharatada un gana hadanne...??

    Ahemdha Kiuwae Oya Hari Mamanam Dhavas 2ekkak Thiyala 8gb Ivara Karanva No Problem For Me:oo::baffled::rofl::dull::no::frown:
     

    chethiyakb

    Member
    Apr 18, 2007
    314
    4
    0
    iF U WANT REALLY UNLIMITED BROADBAND SWITCH TO LANKABELL WIMAX.... (TOTALLY UNLIMITED)... AND BY THE WAY YOU DO NOT NEED TO PAY THE BILLS REGULARLY... I HAVEN'T PAYED THE BILL FOR 8 MONTHS AND STILL I'M USING THE CONNECTION.... UN NANG ELA KOLLO TIKAK.........