Brother some times my connection exceeds the speed limit of 2000b per second.But it does not lasts a long.![]()
ane macho mata nam ehema awulak ne...
digatama oya gana thama............(5 GB athule)
dawalta nam 100 withara bahinawa...
umbata sure nethnam mata screan eka record karanna puluwan S/W ekak dipan
mama video ekakuth dannam........4 or 5 min withara.......
ada 15 hinda hondata speed thiyenawa........









