හ්ම්ම් වඩි දෙනක්ට එක විදිහකට පේන්නත් උබට විතරක් තවත් විදිහකටත් පේන්නත් හේතුවනම් මම දන්නේ නෑ..........
wadi denek nemei ubai thawa pottayo tikakui witharai
හ්ම්ම් වඩි දෙනක්ට එක විදිහකට පේන්නත් උබට විතරක් තවත් විදිහකටත් පේන්නත් හේතුවනම් මම දන්නේ නෑ..........
nikan buruwek wage kiyawanna epa
dan akon enney naah bola uba ohoma nemei perali perali kiuwath



බීරී අලින්ට වීණා වාදනය කිරීමෙන් වලකින මෙන් රටට දැයට හිත ඇති මිනිසුන්ගෙන් ඉල්ල සිටිමි![]()



mu machan mole bageta hadichcha pissu harakek eka nisa monawath kiyala wedak nee"AKONge video eken ape agamata kisima nigrahayak wela ne"
uba vid eka balalda oi kyanne??? budu pilimayak pitipassen thyala naana andum pitin gaanu kenek dance karanwa uba dakke nadda??? ethakota eka nigaawak newida???
thread ekaka wachana type kireema newei vadagath. thaman qwwe aththada kyala balana eka.
mu machan mole bageta hadichcha pissu harakek eka nisa monawath kiyala wedak nee
ah attada kata aran hitapan gorakaya...yako akon ge concert eka postpone kala witharai...eka cancel na...thopi wage gorakayo ka gahawwata loke peralenne na


AKON GE VIDEOS WELA AUL DEWAL NAHALU... LOL @LASTKILLER...ROFL
'උබලට බුද්දාගම ගැන හරිම දුකයී නේද??
බලපල්ලා මේවත්
Foto එකනන් මරු නේද? නියම කෑටයන් ටික. පෙන්නන්ඩ ඔනි එවත් හොඳටම කෑටයන් කරල තියෙනව පට්ට'
UBA ME THREAD EKE MEHEMA DAALA MOKAKDA BUN KYANNA YANNNE???
PHOTOES WELA THYENAWA WAGE DEWAL LOKE SIDDA WENA NISAA AKONGE VID EKE 4SECS EHEMA DEYAK THIBBATA KAMAK NAA KYALADA???
THERUMAK ATHI DEYAK POST KARAPAN BUN. UBA UBEMA THARKE KADAA GANNAWA.
HAMOMA PILIGANNAWA UBA DAALA THYENA PHOTOES WELA THYENNE BUDDHAAGAMATA NIGAAWAK EKA NISAA EWA NAWATHTHANNA ONA KYALA.. AKON GE VID EKATH MEWATA UBA SAMAANA KARANA NISA, UBAMA KYANAWA AKON GE VID EKA BANNED KARANNA ONA KYALA
harako..hire mineemaruwo godak inna hinda (un godak minee marapu hinda), 1ka miniyak meruwata kamak nee kiyalada..daily charter widihata geenu aya rape wena hinda umbe ammath rape kalata kamak nee kiyala kauru hari kiwwoth umba mokada kiyanne..sirawata umba langa hitiyanam mama umbata kiyala denawa..wal ballaඋබලට බුද්දාගම ගැන හරිම දුකයී නේද??
බලපල්ලා මේවත්
![]()
Foto එකනන් මරු නේද? නියම කෑටයන් ටික. පෙන්නන්ඩ ඔනි එවත් හොඳටම කෑටයන් කරල තියෙනව පට්ට
![]()
WOW මෙකනන් කලින් එකටත් වඩා මරු නේද? පිලිමේ මුලින්ම උගුලල දාලා
![]()
![]()
බුද්දාගමේ ගරුත්වෙ මරු එකට රැකිල තියෙනවා
![]()
දැක්කද සුද්දියනට සතුටුවෙන්ඩ හාමුදුරුවො නටනවා
![]()
![]()
![]()
![]()
මේවයීනුත් බුද්දාගම නියමෙට රෑකනවා
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
කොහොමද පච්ච? Oops වැරදුනා tattoos නේ ඒකනිසා කමක් නෑත්ද?
![]()
මරු බාර් එක නේද? ගෑනු මිනිස්සු හොදට බීල පු* උඩ දාගේන බුදුන් ඉස්සරහ නටනවඇති හොඳට
![]()
අනේ පවු සීදේවි බාවනාව
![]()
![]()
මේවත් බලපියව්!!!
බැලුවද? කොහොමද? AKONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ?? AKONගෙ සිංදුව වගේ නෙමෙයිනේ මෙවඉන් කොච්චරනන් බුද්දාගමට කොච්චර හානි වේනවද; නිකන් බොරුවට මහලොකු බුද්දාගන් කාරයො වෙන්ඩ දගලන පුහු මිනිස්සු උඔලා.: angry:
![]()
ah attada kata aran hitapan gorakaya...yako akon ge concert eka postpone kala witharai...eka cancel na...thopi wage gorakayo ka gahawwata loke peralenne na
Moda ehekin beluwoth hemotama penne maha gon widihata ban tikak buddiya pawichchikarapan

Aiya meka samajaye weradina... Apith ewa karanna yanna one nena....Mata duka machan gon harak yatharthe piliganda kemathi nethi ekata

බීරී අලින්ට වීණා වාදනය කිරීමෙන් වලකින මෙන් රටට දැයට හිත ඇති මිනිසුන්ගෙන් ඉල්ල සිටිමි![]()



100% true

