AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

Isuru Nayanajith Bandara

Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    machan think twice b4 posting.u r correct there r more other situation dat hesitates buddhim but isn't it our responsibility to stop wt we see even??i think that's the thing we should do.i'm totally against wt those ppl did 2 sirasa & i think there is a wrong view that world will see as we r nt going 2 allow akon 2 cm.but still we should protect our traditions & culture i suppose
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    මොඩ කතා නේ.......මෙයි Last Killer කාරයා දාන්නේ............

    දැන්.........ඒ කියන්නේ.......බුද්ධාගමට නින්දා කරන්න ඕන කෙනෙක්ට පුලුවන්....මොකො ඔය Photo ටික බැලුවම.......වෙලා තියෙන හරිය නිසා.....

    ඔය උඹේ මහා සොයා ගැනීම් ටිකට AKON ගේ VIDEO එකත් දාලා ත්‍රේඩ් එකක් දාපන්......තව කවුරු හරි ඔය වගේ VIDEO එකක් ගැහුවම.
     

    dickey

    Junior member
  • Jun 27, 2007
    770
    3
    18
    new zeland
    LOL..ya we actually dont need a development like in usa where people divorce most of the times and have sex as they want and as they think...
    we have a rich culture here in sri lanka dude....mainly thanx to buddhism and we all know that.. we dont need any development without any culture or civilization...
    they insulted buddha in akons vid..and as a buddhist country its correct that we banned his show...if not, its just like accepting that vid by sri lankans,...

    p.s. - ube prof eke thyeno wage , ballek unaata buranna epaa bun :P

    http://www.youtube.com/watch?v=0tha2BpRaaA

    cheak this this was done in SL y nobody stopped this. hehe u might be knowing hw many things u doing from those cultures :D grow up
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    http://www.youtube.com/watch?v=0tha2BpRaaA

    cheak this this was done in SL y nobody stopped this. hehe u might be knowing hw many things u doing from those cultures :D grow up

    So what is your point ? Now, Any one can create a video insulting Buddhism, because of this.

    Think twice before you post, you might be a fan of his. But don't try to justify something, you know already it is wrong.
     

    suraj1132

    Active member
  • Mar 10, 2009
    505
    26
    28
    [/FONT]
    උබලට බුද්දාගම ගැන හරිම දුකයී නේද??

    බලපල්ලා මේවත්

    Buddha-Herakles.JPG


    Foto එකනන් මරු නේද? නියම කෑටයන් ටික. පෙන්නන්ඩ ඔනි එවත් හොඳටම කෑටයන් කරල තියෙනව පට්ට

    Bamiyan-Buddha1.jpg

    WOW මෙකනන් කලින් එකටත් වඩා මරු නේද? පිලිමේ මුලින්ම උගුලල දාලා

    80bbbca828155feb0a6bc0638b996b10.jpg

    reuters-monks-RTR728X-small.jpg


    බුද්දාගමේ ගරුත්වෙ මරු එකට රැකිල තියෙනවා


    buddhists-776960.jpg


    දැක්කද සුද්දියනට සතුටුවෙන්ඩ හාමුදුරුවො නටනවා


    buddhist%20bishop.jpg

    82744-29461.jpg

    buddha_headphones_profile-300.jpg


    buddhismdummies.jpg


    මේවයීනුත් බුද්දාගම නියමෙට රෑකනවා

    252127666_4d98d33069.jpg

    hiram016.jpg

    tattoo.jpg

    buddhist-tattoos1.jpg

    13006d1224585810-sanskrit-tattoo-meaning-sanskrit-buddha-free-tattoo-design.jpg

    කොහොමද පච්ච? Oops වැරදුනා tattoos නේ ඒකනිසා කමක් නෑත්ද?

    nebuddhabar.jpg


    මරු බාර් එක නේද? ගෑනු මිනිස්සු හොදට බීල පු* උඩ දාගේන බුදුන් ඉස්සරහ නටනවඇති හොඳට


    JUKARI_Fit_To_4afc.jpg

    අනේ පවු සීදේවි බාවනාව

    2302476045_c7ea6c85be.jpg

    insulting%2Bbuddhism%2B1.JPG



    මේවත් බලපියව්!!!:angry::angry::angry::angry:


    බැලුවද? කොහොමද? AKONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ?? AKONගෙ සිංදුව වගේ නෙමෙයිනේ මෙවඉන් කොච්චරනන් බුද්දාගමට කොච්චර හානි වේනවද; නිකන් බොරුවට මහලොකු බුද්දාගන් කාරයො වෙන්ඩ දගලන පුහු මිනිස්සු උඔලා.
    :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:: angry::angry:

    hari dan umba meeken mokakda kiyanna adahas karanne???umba kiyanne looke wena ratawalath buddhagamata,buduhaamuduruwanta apahaasa karala thiyena nisa mey AKON karapu deeth gannan ganna deyak nemei kiyalada???..........................machan umba buddhagamelu neda??...:rolleyes: mama muslim aagame...:D....(machan umba buddhagame unaata mokada "buddhagama" kiyala hariyata sinhalen liyannawath danne nahane..:rolleyes:..mahapprahna "da" yannaine enna oone.....umbalage christiyaani iskole umbalata buddhagama igannuwe nadda hariyata??:rolleyes:)
     
    Last edited:

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    Mata Duka Umba Gon Wechcha Eka!!!

    wadi denek nemei ubai thawa pottayo tikakui witharai


    උබලට ඉතින් කොහෙහරි ගිහින් පොඩ්ඩක් බීලා........ පොඩි ඩාන්ස් එකක් දාලා පොඩි ෆන් එකක් අරන් ඉන්නව නම් ඔක්කොම හරි නේ........ උබල වගේ මනෝ ලෝක වල ඉන්න මිනිස්සු ගෑන්නම් ඉතින් දුක් වෙන එක විතරයි අපිට කරන්න තියෙන්නේ.........
    උබල හිතනව අති අපරාදෙ හොද ෆන් එකක් ගන්න තිබුන චාන්ස් එකක් නෑති උනා කියල..............නමුත් මෙ විරුද්දත්වය ප්‍රකාශ කිරිම මගින් අපි ලොකෙට දෙන පනිවිඩය ගෑන උබලට හිතෙන්නෙ නෑතුව අති........ මොකද උබලගෙ මොලේ තවම දියුනු වෙලා මදි නේ............:rolleyes::rolleyes:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    harako..hire mineemaruwo godak inna hinda (un godak minee marapu hinda), 1ka miniyak meruwata kamak nee kiyalada..daily charter widihata geenu aya rape wena hinda umbe ammath rape kalata kamak nee kiyala kauru hari kiwwoth umba mokada kiyanne..sirawata umba langa hitiyanam mama umbata kiyala denawa..wal balla

    Kata thibba paliyata nikak modayek wage uduburanda epa p*yo. man kiyanne ei eka miniyak maraddi witharak kegahanne mini dahas ganak maraddi thatu porawan idala?:angry::angry::angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    (prof pic eke wagema ube ahak potta athi)
    mama ubata prashne sarala karannam..nathnam pissune dodawanne :P :P

    බුදු පිළිමයක් පිටුපස තබාගෙන අඩ නිරුවත් කාන්තාවක් නර්තනයේ යෙදීම බුදු දහමට නිගාවක්ද නැද්ද????
    1)නිගාවකි 2)නිගාවක්නොවේ
    obe pilithura 1 de? 2 de?


    Aniwaryen nigrahawak machan eth man kiyanne meka AKON hithala karapu deyak nemei kiyala. Anika uba danneththan denaganin Video eka plane karannei make karannei AKON nemei Eka karanne
    music producer therunada ubata
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    Aiya meka samajaye weradina... Apith ewa karanna yanna one nena....
    api essallama hedunoth samajaya hadanna puluwan... A hinda mama kiyanna kisima agamakta Agaurawa karanna epa kiyala........ Eka eyalge piligenimana.... Bududahameth, muslim agameth, Christia welath kiyanna ekama dena... A hinda api randu wela wedak ne........ poddak hithanna me gena....

    Cooty Malli......................................:confused:
    LOL
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    ha hari akon ek akata hari kegehuwane kattiya ekathu wela eka loku deyak...

    uba kiyanna kalin ewata kata wahan hitiya wage akon ge ekatath inna kiyada..

    ubath owa kalin post kale ne ne... akon ge visa reject unamane ubatath agama gena kekkuma awe... ekath marai... he..he..


    that's the point machan man kiyanne ei anith ewata kathanokale?:shocked::angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    වස්සෝ ඌ කියන්නේ ඒක නෙවේ :lol:
    මේ වගේ පොඩි දේකට කැගහන එකේ අරවට කට පියාගෙන ඉන්නේ ඇයි කියලා !!!
    ආණ්ඩුවෙන් ම එන්න කියලා පස්සේ කොක්ක ඇදුනට පස්සේ ශේප් වෙලා
    or
    ඕනෙ කමින්ම කොක්කක් මර්වියාට කියලා ඇදගෙන

    දේශපාලන වාසි ගන්න බුදු දහම පාවිච්චි කරන එක නං මේ ඔක්කොටම වඩා කිජීතයි
    කෝ අර පංචායුද කාරයෝ , හෙල උරුමේ ??
    ඔක්කොම ඡන්ද වැඩ නිසා මෙව්වාට වෙලාවක් නැනේ
    නැත්තං dramඩෙක මීටත් වඩා fun වෙනවා ශුවර්
    :yes::yes::yes::yes::yes:
    Anna ekathamai man kiyanne mole ethi eunta therenawa:):)
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    හරකෝ තෝ කියන්නේ උබ කියන විදිහට වෙනතැන් වල අපහස කරන හින්දා මෙකත් කමක් නැ කියලානේ තෝ වගේ අමන මරි මෝඩ හරකෙක් යකෝ ගත්ත ටිකට් වලට හරියන්න බෙරිහන් දිපන්


    Ubanan maha pal modayek ban ubata kiyawanda berida? kiyata wenakanda scl giye? AKONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ??

    Kiyawanda berinan katahari kiyapan ubata ehenda kiyawandai kiyala:angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    මං ටිකට් ගත්තෙවෙත් ඕකට යන්න හිටියෙවත් නැ !!
    මේක නිකං බබා ලන්තේ වගේ නේ :P
    ලංකාවේ ඔය කියන තරං බෞද්දයෝ හිටියානං එහෙම අර මහදවල් මහරගම town එක මැද්දෙ හාමුදුරු කෙනෙක්ට පොලිස්කාරයෝ ගහනවා බලං ඉන්නවාද ?
    මේවා දැක්කහම වාඩිවෙලා හිටියේ නැත්තං ංර්ර්ව් හිනා :lol:

    :lol::lol::lol::lol::lol: