AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

makarakiri

Member
Dec 23, 2009
364
9
0
IIFA Inida film academy awards eka thiyanna hadanneth lankawe thamai! indiayawe inna nalu niliyo akonta wada honda honda sellam e gollange indian movies wala daala thiyenawa! puluwan nam bollywood eke inna naluwek monawahari jaaaraa wadak karaa kiyala mekath kadaa kappal karanna! lankawata suba anaagathayak.
 
May 17, 2006
3,632
90
0
IIFA Inida film academy awards eka thiyanna hadanneth lankawe thamai! indiayawe inna nalu niliyo akonta wada honda honda sellam e gollange indian movies wala daala thiyenawa! puluwan nam bollywood eke inna naluwek monawahari jaaaraa wadak karaa kiyala mekath kadaa kappal karanna! lankawata suba anaagathayak.

machan gon katha kiyanna apa.... un buduhamuduruwo ediriye heluwen natuwada?:angry:..... moda joke nada hitu..... anika a naluwo blue films wala ragapawath apita mokada ban..... apita prasnaya thiyenne budunta karapu agawrawaya.....

anika 13+ show akak lankawe karana aka hodayda? (13+ kiyala thiyenne meke official site ake)

ubatath ona nam Maldives gihin balanna
 

makarakiri

Member
Dec 23, 2009
364
9
0
menna mehemai prashna visandanna one.

One day Buddha was walking through a village. A very angry and rude young man came up and began insulting him. "You have no right teaching others," he shouted. "You are as stupid as everyone else. You are nothing but a fake."

Buddha was not upset by these insults. Instead he asked the young man "Tell me, if you buy a gift for someone, and that person does not take it, to whom does the gift belong?"

The man was surprised to be asked such a strange question and answered, "It would belong to me, because I bought the gift."

The Buddha smiled and said, "That is correct. And it is exactly the same with your anger. If you become angry with me and I do not get insulted, then the anger falls back on you. You are then the only one who becomes unhappy, not me. All you have done is hurt yourself."

"If you want to stop hurting yourself, you must get rid of your anger and become loving instead. When you hate others, you yourself become unhappy. But when you love others, everyone is happy."

The young man listened closely to these wise words of the Buddha. "You are right, o Enlightened One, "he said. "Please teach me the path of love. I wish to become your follower."

The Buddha answered kindly, "Of course. I teach anyone who truly wants to learn. Come with me."
 
Last edited:

chamila33

Member
Jul 4, 2006
452
14
0
කමක් නෑ දුක අඩුවෙන්න ටිකක් කෑගහපන්........... උබට දුක සිරසට ගහපු එකටද ඒකෝන්ට වීසා දෙන්නේ නෑති එකට ද...........:nerd:
machan ai bung sirasata banninne ochchara? un mee concert eke media sponcers la witharai neda? meka organise kare tourist board eka neda? :D :D
 

makarakiri

Member
Dec 23, 2009
364
9
0

machan gon katha kiyanna apa.... un buduhamuduruwo ediriye heluwen natuwada?:angry:..... moda joke nada hitu..... anika a naluwo blue films wala ragapawath apita mokada ban..... apita prasnaya thiyenne budunta karapu agawrawaya.....

anika 13+ show akak lankawe karana aka hodayda? (13+ kiyala thiyenne meke official site ake)

ubatath ona nam Maldives gihin balanna

ethakota me wage films hadapu bollywood eke inna ewnge film festivals lankawe thibbata kamak nadda ? :rolleyes:


buddhamargaya.jpg


puluwannam mekatath kaa gahala! lankawe thiyanna hadana film festival ekath kadaa kappal karanna. :angry:
 
Last edited:

chathupatiya

Well-known member
  • Sep 9, 2007
    10,578
    3,118
    113
    ලොකෙන් උතුම් රටේ
    80bbbca828155feb0a6bc0638b996b10.jpg


    reuters-monks-RTR728X-small.jpg


    මහත්තයො ටිකක් හිතන්න, නිකන් පිස්සෙක් වගේ කෑගහන්නෙ නැතුව. මේ දෙක විතරයිනෙ අපේ රටට අයිති. අනිත් එවා ඔක්කොම පිටරට එවා. ෂුවර් එකට එක්කො ඔය මහත්තයා ටිකට් අරගෙන ෂෝ එක බලන්න, එහෙමත් නැත්තන් ඔය මහත්තයා වෙනත් ආගමක කෙනෙක්. තමන් අදහන ආගමට අවනම්බුවක් වෙනවනම් එකට කතා කරන්න අපිට අයිතියක් තියෙනවා. එකනිසා මම ඔය මහත්තයට බොහොම කරුණාවෙන් කියන්නෙ. තමන් අදහන ආගමට විතරක් ගරු කරන්න එපා. අනිත් ආගම් වලටත් ගරු කරන්න පුරුදුවෙන්න.
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    ethakota me wage films hadapu bollywood eke inna ewnge film festivals lankawe thibbata kamak nadda ? :rolleyes:


    buddhamargaya.jpg


    puluwannam mekatath kaa gahala! lankawe thiyanna hadana film festival ekath kadaa kappal karanna. :angry:



    machan 2007 wala hadapu film akakata dan ka gahala wadak thiyanawada ?anika meka hadapu Director anthima filma aka thamay oka... u mepara sammana ulelata anna thiya hithewath nathuwa athi........ anika oke ape budun wahanseta apahasa karala thiyanawada? anika
    ape agamata apahasa karana ona dekata wirudda wenna apita ayathiyak thiyanawa....:angry:

    yako paththareka cartoon akakin muslim agamata apahasa kara kiyala mulu lokema enna muslin aya uthgoanaya karanawa.....

    thawa cristiyani agamata apahasa kara kiyala lankawe films thanam kara mathakada? athakota ubala ka gahuwada anna loke agraganaya film akak thanam karanawa aka apita balanna ona kiyala.... athakota buddagame api ka gahuwada aka hoda film akak apita balanna ona thahanam karana aka waradi... cristhiyani agame enne harak kiya kiya.:angry::angry::angry:
     
    Last edited:

    kat4ever

    Well-known member
  • Jun 22, 2007
    1,392
    431
    83
    උබලට බුද්දාගම ගැන හරිම දුකයී නේද??

    බලපල්ලා මේවත්

    Buddha-Herakles.JPG


    Foto එකනන් මරු නේද? නියම කෑටයන් ටික. පෙන්නන්ඩ ඔනි එවත් හොඳටම කෑටයන් කරල තියෙනව පට්ට

    Bamiyan-Buddha1.jpg

    WOW මෙකනන් කලින් එකටත් වඩා මරු නේද? පිලිමේ මුලින්ම උගුලල දාලා

    80bbbca828155feb0a6bc0638b996b10.jpg

    reuters-monks-RTR728X-small.jpg


    බුද්දාගමේ ගරුත්වෙ මරු එකට රැකිල තියෙනවා


    buddhists-776960.jpg


    දැක්කද සුද්දියනට සතුටුවෙන්ඩ හාමුදුරුවො නටනවා


    buddhist%20bishop.jpg

    82744-29461.jpg

    buddha_headphones_profile-300.jpg


    buddhismdummies.jpg


    මේවයීනුත් බුද්දාගම නියමෙට රෑකනවා

    252127666_4d98d33069.jpg

    hiram016.jpg

    tattoo.jpg

    buddhist-tattoos1.jpg

    13006d1224585810-sanskrit-tattoo-meaning-sanskrit-buddha-free-tattoo-design.jpg

    කොහොමද පච්ච? Oops වැරදුනා tattoos නේ ඒකනිසා කමක් නෑත්ද?

    nebuddhabar.jpg


    මරු බාර් එක නේද? ගෑනු මිනිස්සු හොදට බීල පු* උඩ දාගේන බුදුන් ඉස්සරහ නටනවඇති හොඳට


    JUKARI_Fit_To_4afc.jpg

    අනේ පවු සීදේවි බාවනාව

    2302476045_c7ea6c85be.jpg

    insulting%2Bbuddhism%2B1.JPG



    මේවත් බලපියව්!!!:angry::angry::angry::angry:


    බැලුවද? කොහොමද? AKONගෙ සිංදුවක පොඩි කෑල්ලක් අල්ලගෙන පු* ගිනිගත්ත වගේ දැගලුවා නේද? ඇයී ඉතින් උඔල මේකට මොනවත් කරන්නෑත්තේ?? AKONගෙ සිංදුව වගේ නෙමෙයිනේ මෙවඉන් කොච්චරනන් බුද්දාගමට කොච්චර හානි වේනවද; නිකන් බොරුවට මහලොකු බුද්දාගන් කාරයො වෙන්ඩ දගලන පුහු මිනිස්සු උඔලා.
    :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:: angry::angry:


    බුද්ධාගමට විතරක් නෙමෙයි.කිසිම ආගමකට/ආගමික නායකයෙකුට ඔහොම නින්දිත විදියට සලකනවට කිසිම බුද්ධිමතෙක් කැමති නෑ.:no:
     

    paalugama

    Well-known member
  • Machan deyak waradi nam eka waradima tamai, umba owa damma kiyala it doesn't mean that what Guetta did is correct or relatively correct. Umba karath mama karath eka waradiy. Oya loke thiyena dark side eken poddak meke dala balla porottu wenne mokadda. Stinky attitude dude
    100% correct dude!
    eka wereddak eeta wada loku wereaddakin saadaaraneeyakaranaya karanna be! akon( & guetta )th werediyi, me post eke thiyena anek incidents-uth werediyi! akon & guetta 1-2sec walin pennana deyinuyi, me thread eke thiyen fotos walata adaala incidences walinui wenne ekama weradi de!its a shame if some body try to neutralize guetta's video by showing few more (& probably worse type) nasty things! onthe other hand what this akon all about, he & his music,videos are full of drugs, sex, under world, and all sort of bad social examples! jus see the words he use," bitch.." huh! these will not only ruin a culture but generations ahead!
     

    kat4ever

    Well-known member
  • Jun 22, 2007
    1,392
    431
    83
    තමන් අදහන ආගමට විතරක් ගරු කරන්න එපා. අනිත් ආගම් වලටත් ගරු කරන්න පුරුදුවෙන්න.

    චතුපැටියා කියපු දේ හරියටම හරි.:)
    බලමු අපේ එලකිරියෙ කී දෙනෙක් ඒ දේ අනුමත කරයි ද කියල.
     
    Last edited:

    RuZZa

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    4,648
    873
    113
    34
    මචන් උඹට ඕව පෙන්නන්න මතක් උනේ ඒකෝන් එන එක නැවැත්තුවමද??
    අපි අපේ රටේදි බුද්ධාගමට අපහසවෙන කිසි දෙයක් නොකර ඉන්න බලමු
    එච්චරයි.
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    මචන් උඹට ඕව පෙන්නන්න මතක් උනේ ඒකෝන් එන එක නැවැත්තුවමද??
    අපි අපේ රටේදි බුද්ධාගමට අපහසවෙන කිසි දෙයක් නොකර ඉන්න බලමු
    එච්චරයි.

    meka dapu kenath ape agamata apahasayak thamay.... balanna ara photo yatin thiyana comments tika:angry::angry:
     

    chamila33

    Member
    Jul 4, 2006
    452
    14
    0
    80bbbca828155feb0a6bc0638b996b10.jpg


    reuters-monks-RTR728X-small.jpg


    මහත්තයො ටිකක් හිතන්න, නිකන් පිස්සෙක් වගේ කෑගහන්නෙ නැතුව. මේ දෙක විතරයිනෙ අපේ රටට අයිති. අනිත් එවා ඔක්කොම පිටරට එවා. ෂුවර් එකට එක්කො ඔය මහත්තයා ටිකට් අරගෙන ෂෝ එක බලන්න, එහෙමත් නැත්තන් ඔය මහත්තයා වෙනත් ආගමක කෙනෙක්. තමන් අදහන ආගමට අවනම්බුවක් වෙනවනම් එකට කතා කරන්න අපිට අයිතියක් තියෙනවා. එකනිසා මම ඔය මහත්තයට බොහොම කරුණාවෙන් කියන්නෙ. තමන් අදහන ආගමට විතරක් ගරු කරන්න එපා. අනිත් ආගම් වලටත් ගරු කරන්න පුරුදුවෙන්න.
    machan i am buddhist and i support the guy who started this thread! he is tellin the truth! umbe oya lebel gahilla nawathwala ass arala balapan!
     

    maneeshkasun

    Member
    Feb 26, 2009
    206
    9
    0
    akon.jpg




    මෙයා තව ටිකකින් කියයි ඒකෝන්ගේ සින්දුව හදන්න සල්ලි දුන්නේ මහින්ද කියල...............:lol::lol:


    මහින්දට AKON සල්ලි දෙයි බන්..ඌ දියමන්ති පතලක අයිතිකාරයෙක්..​