AMA - Guitar Questions - Guitar වාදනය ගැන කැමති ප්‍රශ්නයක් මගෙන් අහ&#3

Jan 18, 2017
252
69
0
AMA - Guitar Questions - Guitar වාදනය ගැන කැමති ප්‍රශ්නයක් මගෙන් අහ&#3

මචන් ලා,

මම දැනට Elakiri එකේ මගේ සින්දු කීපයක් post කරල තියෙනවා. ඔගොල්ලොන්ගෙන් සුපිරි response සහ support එකක් ලැබිලා තියෙනවා.

ඉතින් මම හිතුවා මොකක් හරි return එකක් දෙන්න ඕනේ කියල...

ඉතින් මම හිතුවා මෙතන Guitar වාදනය ගැන AMA (ask me anything) එකක් කරන්න. ඕගොල්ලොන්ට guitar playing ගැන තියෙන ඕන ප්‍රශ්නයක් මෙතන මගෙන් අහන්න, මම පුලුවන් විදිහට, relevant videos එක්ක උත්තර දෙන්නම්!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: ThisaraMalintha

saman.kumara333

Well-known member
  • May 2, 2018
    926
    616
    93
    Machan, guitar eka amp ekath ekka sync/ balance karaganna widiya kiyanna. Danata fender ekak play karanne amp ekata plug karama original sound eka ganna patta amarui. Nathnam original sound eka ganna barida? Stagg kiyala acoustic amp ekak tiyenne.
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    Machan, guitar eka amp ekath ekka sync/ balance karaganna widiya kiyanna. Danata fender ekak play karanne amp ekata plug karama original sound eka ganna patta amarui. Nathnam original sound eka ganna barida? Stagg kiyala acoustic amp ekak tiyenne.

    Fender electric guitar ekak da machang?

    Mehemai, Fender electric guitar ekak nam acoustic amp ekakin hondama sadde ganna amarui, mokada acoustic amps hadala thiyenne acoustic guitar ekakin ena frequencies walata bara karala. Magey advice eka nam, acoustic amp eka wikunala electric walatama hadapu amp ekak ganna eka. Fender wagey guitar ekakin ganna puluwang uparima tone eka ethakota oyata ganna puluwang.

    Eeta amatharawa, guitar ekata daana strings, guitar setup eka (action, intonation, bridge setup), pickups okkoma guitar eke tone ekata balapaanawa.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,891
    23,573
    113
    Machan strumming patterns ehemath wenama practise karanna oneda? Nattan hithata ena widiyatada strum karanne?
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    සන්තෝසයි. ප්‍රශ්න කීපයක්ම තියෙනවා අහන්නම්. මම දැන් දවසකට පැය බාගයක් ගිටාර් ප්‍රැක්ටිස් කරනවා.

    yamaha-f310-acoustic-guitar-for-beginners-natural_1.jpg

    මේකක් තියෙන්නෙ

    1. පළවෙනි ප්‍රශ්නෙ . මට අල්ලලා යන්නෙ මුලින්ම පුරුදු වෙච්චි Down Down-up up Down-up කියන 4/4 strumming pattern එක විතරයි. වෙන එව්වා කොච්චර ට්‍රයි කරත් හරිම dull සද්දයක් ඇහෙන්නෙ. කොහොමද කීපයක් පුරුදු වෙන්නෙ?

    2. 6/8 strumming කරන්නම බෑ. Youtube video කීපයක්ම බැලුවත් අල්ලගන්න බෑ තාම.

    3. සිංදුවක් අහලා ඒකෙ strumming pattern එක අඳුර ගන්නෙ කොහොමද? ගොඩක් අය කියලා තිබුනා strumming pattern අහලා දැනගන්නවා මිසක් මෙහෙමයි කියලා කියන්න බෑ කියලා.

    4. Finger style පුරුදු වෙනවානම් කොහෙන්ද පටන් ගන්න ඕනෙ?

    5. ගිටාර් පුරුදුවේගන යන්න step by step පාත් එකක් නැද්ද? ඔන්ලයින් කෝසස් තියෙනවා කියනවා. එව්වට සල්ලි දෙන්න ඕනනෙ.

    6. බාර් කෝඩ් ලේසියෙන් ගහන්න පුරුදු වෙන්නෙ කොහොමද? බාර් කෝඩ් ඕනෙමද? මම දැක්කා සමහර සයිට් වල තියෙනවා වෙන විදිහට එව්වා ගහන්න. එතකොට හරිම සද්දෙ එනවද?

    ස්තුතියි.

    හොඳට පුළුවන් උනොත් ඉලෙක්ට්‍රික් එකක් ගන්නවා;)
     

    buddikagayan

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,399
    16,071
    113
    Colombo
    සන්තෝසයි. ප්‍රශ්න කීපයක්ම තියෙනවා අහන්නම්. මම දැන් දවසකට පැය බාගයක් ගිටාර් ප්‍රැක්ටිස් කරනවා.

    yamaha-f310-acoustic-guitar-for-beginners-natural_1.jpg

    මේකක් තියෙන්නෙ

    1. පළවෙනි ප්‍රශ්නෙ . මට අල්ලලා යන්නෙ මුලින්ම පුරුදු වෙච්චි Down Down-up up Down-up කියන 4/4 strumming pattern එක විතරයි. වෙන එව්වා කොච්චර ට්‍රයි කරත් හරිම dull සද්දයක් ඇහෙන්නෙ. කොහොමද කීපයක් පුරුදු වෙන්නෙ?

    2. 6/8 strumming කරන්නම බෑ. Youtube video කීපයක්ම බැලුවත් අල්ලගන්න බෑ තාම.

    3. සිංදුවක් අහලා ඒකෙ strumming pattern එක අඳුර ගන්නෙ කොහොමද? ගොඩක් අය කියලා තිබුනා strumming pattern අහලා දැනගන්නවා මිසක් මෙහෙමයි කියලා කියන්න බෑ කියලා.

    4. Finger style පුරුදු වෙනවානම් කොහෙන්ද පටන් ගන්න ඕනෙ?

    5. ගිටාර් පුරුදුවේගන යන්න step by step පාත් එකක් නැද්ද? ඔන්ලයින් කෝසස් තියෙනවා කියනවා. එව්වට සල්ලි දෙන්න ඕනනෙ.

    6. බාර් කෝඩ් ලේසියෙන් ගහන්න පුරුදු වෙන්නෙ කොහොමද? බාර් කෝඩ් ඕනෙමද? මම දැක්කා සමහර සයිට් වල තියෙනවා වෙන විදිහට එව්වා ගහන්න. එතකොට හරිම සද්දෙ එනවද?

    ස්තුතියි.

    හොඳට පුළුවන් උනොත් ඉලෙක්ට්‍රික් එකක් ගන්නවා;)

    Same Problem matat tynne
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    Machan strumming patterns ehemath wenama practise karanna oneda? Nattan hithata ena widiyatada strum karanne?

    Magey advice eka machang mulingma "Pendulum Exercise" kiyana eka practice karanna. Meka karanne mehemai:

    1. Metronome ekak open karala (https://www.metronomeonline.com/legacy) slow tempo ekak set karanna. 92bpm wagey.

    2. Oyata lesi chord ekak allanna.

    3. Metronome eke hama beat ekatama Down strum ekak gahanna.

    4. Meka winadi 10k withara practice karanna.

    5. Eeta passe metronome beat dekak mada up strum ekak gahanna. Ethakota oya Down-Up-Down-Up... widihata metronome timing ekata gahagena yanna.

    Meka practice karama machang strumming hand eka freely move wenna purudu wenawa. Meka thamai mama karapu important ma exercise ekak. Meka karaata passe strumming patterns gahana eka hugak lesi wenawa. Eeta passe youtube eke basic guitar strumming patterns hoyagena igenaganna. Strumming hand eke rhythm eka huru wunama eeta passe oyata hithena/danena widihata strumming patterns hadaagena wadinawa.
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    සන්තෝසයි. ප්‍රශ්න කීපයක්ම තියෙනවා අහන්නම්. මම දැන් දවසකට පැය බාගයක් ගිටාර් ප්‍රැක්ටිස් කරනවා.

    yamaha-f310-acoustic-guitar-for-beginners-natural_1.jpg

    මේකක් තියෙන්නෙ

    1. පළවෙනි ප්‍රශ්නෙ . මට අල්ලලා යන්නෙ මුලින්ම පුරුදු වෙච්චි Down Down-up up Down-up කියන 4/4 strumming pattern එක විතරයි. වෙන එව්වා කොච්චර ට්‍රයි කරත් හරිම dull සද්දයක් ඇහෙන්නෙ. කොහොමද කීපයක් පුරුදු වෙන්නෙ?

    2. 6/8 strumming කරන්නම බෑ. Youtube video කීපයක්ම බැලුවත් අල්ලගන්න බෑ තාම.

    3. සිංදුවක් අහලා ඒකෙ strumming pattern එක අඳුර ගන්නෙ කොහොමද? ගොඩක් අය කියලා තිබුනා strumming pattern අහලා දැනගන්නවා මිසක් මෙහෙමයි කියලා කියන්න බෑ කියලා.

    4. Finger style පුරුදු වෙනවානම් කොහෙන්ද පටන් ගන්න ඕනෙ?

    5. ගිටාර් පුරුදුවේගන යන්න step by step පාත් එකක් නැද්ද? ඔන්ලයින් කෝසස් තියෙනවා කියනවා. එව්වට සල්ලි දෙන්න ඕනනෙ.

    6. බාර් කෝඩ් ලේසියෙන් ගහන්න පුරුදු වෙන්නෙ කොහොමද? බාර් කෝඩ් ඕනෙමද? මම දැක්කා සමහර සයිට් වල තියෙනවා වෙන විදිහට එව්වා ගහන්න. එතකොට හරිම සද්දෙ එනවද?

    ස්තුතියි.

    හොඳට පුළුවන් උනොත් ඉලෙක්ට්‍රික් එකක් ගන්නවා;)

    1. Kalin post ekata deepu uththare balanna macho. Eke mama liyapu exercise eka karanna, eka godak watinawa, eeta passe strumming natural wenawa.

    2. Isellama machang 6/8 time thiyena sindu hungak ahanna. Eeta passe ekata clap karala balanna. 6/8 kiyanne aththatama 1-2-3-1-2-3 widihata yana ikman beats 6k. 6/8 sinduwal daala sinduwe timing ekata mehema count karanna practice wenna. Eeta passe meh strumming pattern eka practice karanna - Down - Down/Up - Down/Up - Down - Down/Up - Down/Up.

    3. Ekata machang kana huru karaganna oney, anika angey thiyena timing feel eka practice karanna oney. Mama kiyapu ara palaweni exercise eka karama eka godak udaw wenawa.

    Thawa deyak thamai machang ahena strumming pattern eka . Eh kiyanne simple sinduwak aragena, eke beat walata anuwa yana strums tika liyanna. Sinduwe bar ekak 4ta bedala, hama measure ekema, hama beat eke ahena strum eka liyanna. Strum eka yanne beats dekak madde nam strum eka madin liyanna.

    4. Meka thama mama fingerstyle gana dakala thiyena hondama beginner lesson ekak - https://www.youtube.com/watch?v=u0ocjT3gObE

    5. Aththatama kiyanawanam machang, muladi nam teacher kenek inna eka godaaak watinawa. Honda class ekakata ehema yanna puluwang nam yanna. Mokada guitar wala hungak ma wadagath wenne basics tikai, waradi techniques hadaganne nathi eka. In ehata hungak durata asa hithena sindu, styles anuwa thaniyen igena ganna puluwang.

    6. Ekata machang finger strength exercises karanna oney. Apey angili walath thiyenne ath, kakul wala wagey, habai podi muscles. Ithing ewata strings hondata thada karala allanna puluwang wenna strengthen karanna oney. Youtube eke hari internet eke nikan finger strength exercises for gutar kiyala search karala eka set ekak sathi dekak withara karanna. Bar chords allana eka hungak lesi wenawa oyata danei
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    Revo_07

    Junior member
  • May 23, 2008
    185
    2
    18
    Acoustic Guitar for beginner

    Beginner friendly acoustic guitars monawada bro thiyenne?
    Dan thiyena eke fret board ekai, kambi athara gap eka wadi

    Similar Question : Beginner kenek ta aduwata ganna thiyena Acoustic Guitar
    Models monawada ??? Koheda ganna thiyenne ??
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    Beginner friendly acoustic guitars monawada bro thiyenne?
    Dan thiyena eke fret board ekai, kambi athara gap eka wadi

    Aththatama machang mata ehema brands waling kiyanna amurui, mokada podi podi brands godak nam thiyenawa lankawe. Habai karanna hondama wadey gihilla gahala balalama playing easy (strings wadiya usa nathi) gutiar ekak ganna. Eeta passe guitar setup karana ekkenek gaawata gihilla setup karaganna. Eka godak watinawa. Nugegoda innawa Bonjo Fernando kiyala ekkenek, eya wadey karala dei.

    Mama gaththa palaweni guitar eka Givson kiyala indian brand ekak. Mata mathaka widihata eke num string height eka patta low, gahanna mara lesi. Habai eh brand eka thama thiyenawada danne naha.
     

    Sithumwiraj

    Active member
  • May 29, 2017
    472
    61
    28
    සන්තෝසයි. ප්‍රශ්න කීපයක්ම තියෙනවා අහන්නම්. මම දැන් දවසකට පැය බාගයක් ගිටාර් ප්‍රැක්ටිස් කරනවා.

    yamaha-f310-acoustic-guitar-for-beginners-natural_1.jpg

    මේකක් තියෙන්නෙ

    1. පළවෙනි ප්‍රශ්නෙ . මට අල්ලලා යන්නෙ මුලින්ම පුරුදු වෙච්චි Down Down-up up Down-up කියන 4/4 strumming pattern එක විතරයි. වෙන එව්වා කොච්චර ට්‍රයි කරත් හරිම dull සද්දයක් ඇහෙන්නෙ. කොහොමද කීපයක් පුරුදු වෙන්නෙ?

    2. 6/8 strumming කරන්නම බෑ. Youtube video කීපයක්ම බැලුවත් අල්ලගන්න බෑ තාම.

    3. සිංදුවක් අහලා ඒකෙ strumming pattern එක අඳුර ගන්නෙ කොහොමද? ගොඩක් අය කියලා තිබුනා strumming pattern අහලා දැනගන්නවා මිසක් මෙහෙමයි කියලා කියන්න බෑ කියලා.

    4. Finger style පුරුදු වෙනවානම් කොහෙන්ද පටන් ගන්න ඕනෙ?

    5. ගිටාර් පුරුදුවේගන යන්න step by step පාත් එකක් නැද්ද? ඔන්ලයින් කෝසස් තියෙනවා කියනවා. එව්වට සල්ලි දෙන්න ඕනනෙ.

    6. බාර් කෝඩ් ලේසියෙන් ගහන්න පුරුදු වෙන්නෙ කොහොමද? බාර් කෝඩ් ඕනෙමද? මම දැක්කා සමහර සයිට් වල තියෙනවා වෙන විදිහට එව්වා ගහන්න. එතකොට හරිම සද්දෙ එනවද?

    ස්තුතියි.

    Same Boat
     

    saman.kumara333

    Well-known member
  • May 2, 2018
    926
    616
    93
    Fender electric guitar ekak da machang?

    Mehemai, Fender electric guitar ekak nam acoustic amp ekakin hondama sadde ganna amarui, mokada acoustic amps hadala thiyenne acoustic guitar ekakin ena frequencies walata bara karala. Magey advice eka nam, acoustic amp eka wikunala electric walatama hadapu amp ekak ganna eka. Fender wagey guitar ekakin ganna puluwang uparima tone eka ethakota oyata ganna puluwang.

    Eeta amatharawa, guitar ekata daana strings, guitar setup eka (action, intonation, bridge setup), pickups okkoma guitar eke tone ekata balapaanawa.

    Na machan Fender semi acoustic eka CD 60sce
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    1. Kalin post ekata deepu uththare balanna macho. Eke mama liyapu exercise eka karanna, eka godak watinawa, eeta passe strumming natural wenawa.

    2. Isellama machang 6/8 time thiyena sindu hungak ahanna. Eeta passe ekata clap karala balanna. 6/8 kiyanne aththatama 1-2-3-1-2-3 widihata yana ikman beats 6k. 6/8 sinduwal daala sinduwe timing ekata mehema count karanna practice wenna. Eeta passe meh strumming pattern eka practice karanna - Down - Down/Up - Down/Up - Down - Down/Up - Down/Up.

    3. Ekata machang kana huru karaganna oney, anika angey thiyena timing feel eka practice karanna oney. Mama kiyapu ara palaweni exercise eka karama eka godak udaw wenawa.

    Thawa deyak thamai machang ahena strumming pattern eka . Eh kiyanne simple sinduwak aragena, eke beat walata anuwa yana strums tika liyanna. Sinduwe bar ekak 4ta bedala, hama measure ekema, hama beat eke ahena strum eka liyanna. Strum eka yanne beats dekak madde nam strum eka madin liyanna.

    4. Meka thama mama fingerstyle gana dakala thiyena hondama beginner lesson ekak - https://www.youtube.com/watch?v=u0ocjT3gObE

    5. Aththatama kiyanawanam machang, muladi nam teacher kenek inna eka godaaak watinawa. Honda class ekakata ehema yanna puluwang nam yanna. Mokada guitar wala hungak ma wadagath wenne basics tikai, waradi techniques hadaganne nathi eka. In ehata hungak durata asa hithena sindu, styles anuwa thaniyen igena ganna puluwang.

    6. Ekata machang finger strength exercises karanna oney. Apey angili walath thiyenne ath, kakul wala wagey, habai podi muscles. Ithing ewata strings hondata thada karala allanna puluwang wenna strengthen karanna oney. Youtube eke hari internet eke nikan finger strength exercises for gutar kiyala search karala eka set ekak sathi dekak withara karanna. Bar chords allana eka hungak lesi wenawa oyata danei

    ස්තුතියි උත්තර වලට.

    මෙට්‍රොනොම් එකක් නම් පාවිච්චි කරනවා. ඒත් 50 bpm වලදිත් සමහර කෝඩ් චේන්ජස් කරන්න අමාරුයි. :) ඒ කිව්ව විදිහට පුරුදු වෙන්නම්.

    මේ ටික කරලා බලන්නම්. මාසෙකින් විතර අප්ඩේට් එකක් දාන්නම්.
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    Na machan Fender semi acoustic eka CD 60sce

    Ehenam machang mehema karanna.

    Isellama amp eke settings okkoma neutral karanna (hari mada). Eeta passe amp eka volume 0 karala guitar eka eka paarak strum karanna. Ahena sadde hondata oluwata daaganna. Eeta passe ekin eka low, mid, high amp eke wenas karanna guitar eke natural saddeta aaasannama saddayak enakam.
     
    Jan 18, 2017
    252
    69
    0
    ස්තුතියි උත්තර වලට.

    මෙට්‍රොනොම් එකක් නම් පාවිච්චි කරනවා. ඒත් 50 bpm වලදිත් සමහර කෝඩ් චේන්ජස් කරන්න අමාරුයි. :) ඒ කිව්ව විදිහට පුරුදු වෙන්නම්.

    මේ ටික කරලා බලන්නම්. මාසෙකින් විතර අප්ඩේට් එකක් දාන්නම්.

    Ela kiri brother. Dawasata aduma gaane payak practice karanna try karanna. Hama daama karoth masekin loku improvement ekak oya dakiwi.

    Chord changes practice wenna meh video eka balanna: