AMAZON එකෙන් බඩු විකුනමු. සල්ලි හොයමු

nirosh551

Active member
  • Jun 9, 2014
    606
    126
    43
    ඔන්න මගෙ ආදායම AMAZON එකෙන් හොයල payoneer එකට transfer කරපු

    pay.jpg




    Apply payoneer here


    http://share.payoneer-affiliates.com/v2/share/6173112773073071287
     
    Last edited:

    kalanakm50

    Well-known member
  • Dec 13, 2012
    1,715
    82
    63
    machana godak watinwa meka mama godak kal karnda aswen hitiye... eth dangena hitye na... thanks bn...mewa danna aya godak welawata kiyala denne na,,,, eth you superporak...:P:P:P:P:P
     

    qualcomm

    Member
    Sep 30, 2013
    605
    23
    0
    apita post karala yawana packages (books/ ornaments) wage ewa sell karanna barida machan?
    soft copies witarada puluwan?
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    වැඩක් නැ බන්. මුන් කැමති නැ මේක කරවට. අනිත් ත්‍රේඩ් එකත් report කරල, admin එක delete කරල. ප්‍රශ්න තියෙන කට්ටිය මෙතන අහන්න. මම උත්තර දෙන්නම්

    machan mama card eka amozon ekata ada kala.eth set karagena yanakota "Tax Identity Information" kiyala 1k enawa ekata mokakda karanna ona.