AMD Graphics HELP Pls......

AWRORA

Well-known member
  • Mar 27, 2008
    15,186
    1,414
    113
    සිංහල බෞද්ධ රටේ...
    මචන්ලා
    මට මෙන්න මේ රතු පාට කො‍ටු ඇතුලෙ තියෙන දේවල් ටික පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරලා දියන්කෝ....ගේමින් වලට කොහොමද මේ ටික හදන්න ඕනෙ....


    2rmo3g9.png

     

    shssilva

    Active member
  • Sep 20, 2008
    754
    71
    28
    Some where I belong..
    bump..Anti-Aliasing ekenam karanne machan edges blur karala pennanawan..ekata vertex shaders kiyana eka wadagath..AA dapuwama thamai daare thorena rough gathiya(kotu kotu wage pena eka) aduwenne..but graphic card ekata load eka wadi wenawa ambanakata..