බඩු පැකට්
pitiye.appu Well-known member May 19, 2022 5,875 6,131 113 Aug 22, 2023 #1 බඩු පැකට් Reactions: Kumbhakarna22 and N A K A M U R A
N A K A M U R A Well-known member Apr 10, 2018 17,925 18,673 113 日本 Aug 22, 2023 #3 ලෝකෙට කරන විනාසෙට ඕකුන්ට ඔහොම වෙලා මදි.. Reactions: mr.h0ydr0 and aggregate
S Son Goku Well-known member May 21, 2023 4,582 6,262 113 Aug 22, 2023 #4 ------ Post added on Aug 22, 2023 at 7:48 AM Reactions: Miami-Vice and Bitter Truth
Miami-Vice Well-known member Apr 19, 2010 22,586 14,526 113 Aug 22, 2023 #5 Son Goku said: Click to expand... These bastards are gonna be the first targets when AI takes over the world Reactions: mr.h0ydr0 and 2osama
Son Goku said: Click to expand... These bastards are gonna be the first targets when AI takes over the world
Kumbhakarna22 Well-known member Feb 3, 2022 12,503 15,469 113 Gampaha Aug 22, 2023 #8 මේවා චැනල් වල කියන්නේ නෑනේ.. වැක්සින් වලප්රතිඵලද ?
awantha1993 Well-known member Jan 12, 2015 685 139 63 Aug 22, 2023 #9 Meth gahana un inne gdak ohoma. Un hamathanama naha gdak un inna than wala ekathu wela innawa. Gvt ekatat cntrol na drug use karana un wadi nisa. Un itin unge loke. Anith dewal normal minissu ganan gannaha itin mewa.
Meth gahana un inne gdak ohoma. Un hamathanama naha gdak un inna than wala ekathu wela innawa. Gvt ekatat cntrol na drug use karana un wadi nisa. Un itin unge loke. Anith dewal normal minissu ganan gannaha itin mewa.
mr.h0ydr0 Well-known member Apr 6, 2021 2,331 1,892 113 Aug 22, 2023 #10 Kumbhakarna22 said: මේවා චැනල් වල කියන්නේ නෑනේ.. වැක්සින් වලප්රතිඵලද ? Click to expand... nane drug ekak kyala kiyanne video ek neda?
Kumbhakarna22 said: මේවා චැනල් වල කියන්නේ නෑනේ.. වැක්සින් වලප්රතිඵලද ? Click to expand... nane drug ekak kyala kiyanne video ek neda?
gotta. Well-known member Aug 23, 2014 2,219 694 113 Banff, Alberta Aug 22, 2023 #11 මෙත් ගහල කෙලෝ ගත්ත්ට රට පලි නෑනෙ
PHBhagya Well-known member Feb 26, 2020 25,159 3 118,928 113 Gampaha Aug 22, 2023 #12 රටේම පැතිරෙන සීන් එකක්ද තියෙන්නෙ... Reactions: NRTG
rumesh.fbi Well-known member May 31, 2009 3,056 4,835 113 Aug 22, 2023 #15 අප්පුව රට පැනපු උන් එක්ක කැරි ඊරිසියාවකින් ඉන්නෙ. බැලුවොත් මොකක් හරි රටක එකක් දානව ඒ රටට ගියපු සින්හලුන්ට බඩු පැකට් කියල Reactions: wmdoca and negombokollo
අප්පුව රට පැනපු උන් එක්ක කැරි ඊරිසියාවකින් ඉන්නෙ. බැලුවොත් මොකක් හරි රටක එකක් දානව ඒ රටට ගියපු සින්හලුන්ට බඩු පැකට් කියල