ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • Ad icon
    I'll research & write an article - Rs. 2000 onwards
    • Blogerwiki
    • Updated: Thursday at 9:11 PM
  • House Plan
    House Plan
    • lenura
    • Updated: Wednesday at 11:05 AM
  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Aug 30, 2026
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Aug 29, 2026
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Aug 27, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

AMMMMM

  • Thread starter deshapriya15
  • Start date Jan 20, 2009
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Chat!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
D

deshapriya15

Member
  • Jan 14, 2008
    1
    0
    0
    • Jan 20, 2009
    • #1
    MEKA MARA LOKAYAKNE:( :( :( :( :( :( :( :(
     
    Reply
    5tech

    5tech

    Well-known member
  • Dec 19, 2008
    16,785
    2,780
    113
    ඇයි එන්නද ? අනේ හු"
    • Jan 20, 2009
    • #2
    deshapriya15 said:
    MEKA MARA LOKAYAKNE:( :( :( :( :( :( :( :(
    Click to expand...

    WC 2 EK.:lol:

    Mokada loketa wela thiyenne?? :nerd: :nerd: :eek: :eek: :eek:
     
    Reply
    isira87

    isira87

    Well-known member
  • Oct 16, 2007
    7,078
    32
    48
    www.baiscopelk.com
    • Jan 20, 2009
    • #3
    mokada ban une???
     
    Reply
    NTuffey

    NTuffey

    Member
  • Oct 23, 2008
    931
    33
    0
    37
    • Jan 20, 2009
    • #4
    deshapriya15 said:
    MEKA MARA LOKAYAKNE:( :( :( :( :( :( :( :(
    Click to expand...
    :lol: :lol: ayy
     
    Reply
    5tech

    5tech

    Well-known member
  • Dec 19, 2008
    16,785
    2,780
    113
    ඇයි එන්නද ? අනේ හු"
    • Jan 20, 2009
    • #5
    isira87 said:
    mokada ban une???
    Click to expand...

    Eka thamai math ahewwe.Meka apu gaman maaaaara kathawakne kiwwe.:shocked:
    Mawath holmao wela giya.:lol:
     
    Reply
    isira87

    isira87

    Well-known member
  • Oct 16, 2007
    7,078
    32
    48
    www.baiscopelk.com
    • Jan 20, 2009
    • #6
    5tech said:
    Eka thamai math ahewwe.Meka apu gaman maaaaara kathawakne kiwwe.:shocked:
    Mawath holmal wela giya.:lol:
    Click to expand...
    Anika pora awuruddak vithara parana member kenek..ada thamai 1st post eka daala thiyanne..ekath pixxu peekudu ekak!! :eek: :baffled:
     
    Reply
    RazorH

    RazorH

    Well-known member
  • Jan 11, 2009
    3,771
    139
    63
    39
    C:\WINDOWS\ගම්පහ\HasanKa.exe
    • Jan 20, 2009
    • #7
    Maraine........??:P
     
    Reply
    5tech

    5tech

    Well-known member
  • Dec 19, 2008
    16,785
    2,780
    113
    ඇයි එන්නද ? අනේ හු"
    • Jan 20, 2009
    • #8
    isira87 said:
    Anika pora awuruddak vithara parana member kenek..ada thamai 1st post eka daala thiyanne..ekath pixxu peekudu ekak!! :eek: :baffled:
    Click to expand...

    Appata.mama danui eka dekke.:shocked:

    Muta mechchara kal giyada post 1k danna. Mage thathweta enna bara kalayak yaine.:lol: :lol:
     
    Last edited: Jan 20, 2009
    Reply
    isira87

    isira87

    Well-known member
  • Oct 16, 2007
    7,078
    32
    48
    www.baiscopelk.com
    • Jan 20, 2009
    • #9
    5tech said:
    Appata.mama danui eka dekke.:shocked:

    Muta mechchara kal giyada post 1k danna. Mage thathweta enna bara kalayak yaine.:lol: :lol:
    Click to expand...
    hi hi :lol:
     
    Reply
    5tech

    5tech

    Well-known member
  • Dec 19, 2008
    16,785
    2,780
    113
    ඇයි එන්නද ? අනේ හු"
    • Jan 20, 2009
    • #10
    isira87 said:
    hi hi :lol:
    Click to expand...

    Balapan.eka me tikata gihilla.:oo:
    Mu koheda danne inne?
     
    Reply
    isira87

    isira87

    Well-known member
  • Oct 16, 2007
    7,078
    32
    48
    www.baiscopelk.com
    • Jan 20, 2009
    • #11
    5tech said:
    Balapan.eka me tikata gihilla.:oo:
    Mu koheda danne inne?
    Click to expand...
    eka thamai ban uta ohoma wennaththe..awurudda thissema awa gaman yanawa athi..!! :lol:
     
    Reply
    5tech

    5tech

    Well-known member
  • Dec 19, 2008
    16,785
    2,780
    113
    ඇයි එන්නද ? අනේ හු"
    • Jan 20, 2009
    • #12
    isira87 said:
    eka thamai ban uta ohoma wennaththe..awurudda thissema awa gaman yanawa athi..!! :lol:
    Click to expand...

    :lol: :lol:
     
    Reply
    .:~AB~.:

    .:~AB~.:

    Member
  • Dec 29, 2008
    2,152
    0
    0
    Any way,Any time
    • Jan 20, 2009
    • #13
    deshapriya15 said:
    MEKA MARA LOKAYAKNE:( :( :( :( :( :( :( :(
    Click to expand...

    macho uba 2008 idan 2009 wenkan eka post ekane karala tiyenne.:lol::lol::shocked:
     
    Reply
    5tech

    5tech

    Well-known member
  • Dec 19, 2008
    16,785
    2,780
    113
    ඇයි එන්නද ? අනේ හු"
    • Jan 20, 2009
    • #14
    .:~AB~.: said:
    macho uba 2008 idan 2009 wenkan eka post ekane karala tiyenne.:lol::lol::shocked:
    Click to expand...

    Maaaaaaaara Lokayak thamai.:lol: :lol: :lol: :lol:
     
    Reply
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    Clockwork
    Macbook ekkt maru wela dawas 4i
    • Clockwork
    • Mar 5, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    0
    Views
    211
    Mar 5, 2026
    Clockwork
    Clockwork
    M
    🔆🌴⛰️🌊🔆 According to the capitalist Trump's American First MEGA movement, there Global Warming and Climate Change is a hoax.
    • MAXPANE7
    • May 24, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    0
    Views
    60
    May 24, 2026
    MAXPANE7
    M
    W.Joe
    Hemas Thalawathugoda
    • W.Joe
    • Jun 9, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    3
    Views
    288
    Jun 9, 2026
    Mahesh Wanasinghe
    Mahesh Wanasinghe
    Emios
    Vicks inhaler addiction
    • Emios
    • Feb 1, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2 3
    Replies
    53
    Views
    2K
    Feb 2, 2026
    Mr.DexterSl
    M
    Khonshu
    Wahinawa!
    • Khonshu
    • Apr 2, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    23
    Views
    798
    Apr 2, 2026
    හෙළයෙක්
    හෙළයෙක්
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom