oya tika Android wala setup karanne kohomada bn?root and tasker thiyenna one
ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.
පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන
මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
root and tasker thiyenna one
ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.
පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන
මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ

ට්රැක් පැනපු නැති සාමාන්ය මිනිස්සුන්ට මේ ප්රශ්න නෑ බංroot and tasker thiyenna one
ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.
පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන
මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
I think apple is catering 'normal people' that's the reason they're above all the competitors.root and tasker thiyenna one
ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.
පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන
මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
normal peopleI think apple is catering 'normal people' that's the reason they're above all the competitors.
Me kale hatiyata nam ow wenna puluwan. Thaman travel karana gaman iddi hadisi email ekak check karanna oni unoth Nokia button phone eken karanne kohomada?normal people![]()
![]()
nokia button phone ekak ganne abnormal unda oi?
Me kale hatiyata nam ow wenna puluwan. Thaman travel karana gaman iddi hadisi email ekak check karanna oni unoth Nokia button phone eken karanne kohomada?
Nope. Ube point eka une Nokia button phone ekasira kathawa, email check karanna iphone ekak ona.. uba hari..

root and tasker thiyenna one
ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.
පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන
මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
ඉස්සර මගෙ ලඟ තිබ්බ Nokia 6120c ෆෝන් එකක්.ඒකෙ 3g තිබ්බ. නෙට් යනකොට කර්සර් එකක් එනව. ඇරෝ කීස් වලින් එහා මෙහා යන්නෙ. ටිකක් අමාරුයි.ඒත් බැරි නෑ.Me kale hatiyata nam ow wenna puluwan. Thaman travel karana gaman iddi hadisi email ekak check karanna oni unoth Nokia button phone eken karanne kohomada?
chu bara hadunama moko wenne?root and tasker thiyenna one
ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.
පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන
මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ

උඹගේ කොන්දේ තියෙන චිප් එක සිමියුලේට් කරලා උබගේම කොන්ද නවනවා පයිය ගාවට.නැගලා තියෙනවා දැකකොත් කටට ගන්නේ නැද්ද?![]()