Android ෆෝන්ස් නැතිම කරලා දාන්න ලබන අවුරුද්දේ මුල එන ලාබම iPhone එක.. iphone SE 4 2025🥰

Bitter Truth

Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,449
    47,500
    113
    the-iphone-se-4-is-expected-to-launch-in-2025-with-apple-v0-1z91c28nh2sd1.png




     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    root and tasker thiyenna one

    ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
    ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
    කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්‍රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
    ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්‍රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.

    පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
    මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
    මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්‍රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන

    මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
    ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
     
    Last edited:

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,115
    19,707
    113
    Miami
    root and tasker thiyenna one

    ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
    ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
    කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්‍රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
    ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්‍රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.

    පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
    මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
    මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්‍රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන

    මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
    ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
    oya tika Android wala setup karanne kohomada bn?
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    root and tasker thiyenna one

    ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
    ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
    කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්‍රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
    ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්‍රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.

    පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
    මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
    මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්‍රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන

    මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
    ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ

    නැගලා තියෙනවා දැකකොත් කටට ගන්නේ නැද්ද? :(
     

    jaxonblack

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    root and tasker thiyenna one

    ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
    ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
    කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්‍රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
    ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්‍රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.

    පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
    මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
    මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්‍රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන

    මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
    ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
    ට්‍රැක් පැනපු නැති සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට මේ ප්‍රශ්න නෑ බං 🤣
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    root and tasker thiyenna one

    ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
    ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
    කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්‍රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
    ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්‍රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.

    පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
    මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
    මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්‍රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන

    මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
    ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
    I think apple is catering 'normal people' that's the reason they're above all the competitors.
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,152
    54,908
    113
    Colombo
    root and tasker thiyenna one

    ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
    ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
    කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්‍රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
    ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්‍රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.

    පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
    මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
    මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්‍රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන

    මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
    ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
     

    Yastysan

    Well-known member
  • Jan 14, 2018
    726
    666
    93
    BatteryTypeLi-Ion, non-removable
    Charging
    Wired, 50% in 30 min (advertised)
    7.5W wireless (Qi)

    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    Rumors put the capacity at 3,279mAh
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    ------ Post added on Dec 6, 2024 at 8:49 AM
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    Me kale hatiyata nam ow wenna puluwan. Thaman travel karana gaman iddi hadisi email ekak check karanna oni unoth Nokia button phone eken karanne kohomada?
    ඉස්සර මගෙ ලඟ තිබ්බ Nokia 6120c ෆෝන් එකක්.ඒකෙ 3g තිබ්බ. නෙට් යනකොට කර්සර් එකක් එනව. ඇරෝ කීස් වලින් එහා මෙහා යන්නෙ. ටිකක් අමාරුයි.ඒත් බැරි නෑ. :love2:
    https://www.gsmarena.com/nokia_6120_classic-1958.php
     
    • Love
    Reactions: Asmodeus

    animation

    Well-known member
  • Aug 25, 2011
    16,059
    9,373
    113
    Microsoft
    root and tasker thiyenna one

    ගෙවල් පැත්තට කිට්ටු වෙනකොට ඒ පැත්තේ cell ටවර් වල ID නම්බර් වලට අනුව ගෙවල් කිට්ටුවට මම ඇවිල්ල ඉන්නේ කියල taskar එකෙන් දැනගෙන wifi scanning පටන් ගන්න ඕන. ගෙදර wifi එක දැක්ක ගමන් ගෙදරට ආව කයල දැනගෙන ස්මාට් plug ෆැන් එහෙම ඕන වෙන්න ඕන. gym එකේ wifi එක දැක්කම (කනෙක්ට් නොවුනත්) මන් gym එකේ ඉන්නේ කියල දැනගෙන , එක ෆෝන් එකකින් හොට්ස්පොට් on වෙලා V2Ray ටනල් එක අනික් ෆෝන් එකෙන් කනෙක්ට් වෙන්න ඕනේ ඒ හොට්ස්පොට් එක ඇතුලෙන්,
    ආයේ ගෙදර එනකොට ඒවා නෝමල් වෙන්න ඕනේ,
    කම්පියුටර් එකේ ලොක් ස්ක්‍රීන් පාස්වර්ඩ් ගහනකොට අනික් කාඹර වල ලයිට් සහ ෆැන් ඔටෝ ඔෆ්ෆ් වෙන්න ඕන,
    ජිම් එක ඇතුලේ ස්ක්‍රීන් අන්ලොක් කරනකොට වර්කවුට් schedule එක පෙන්නන්න ඕන. ගෙදර ආවම ඒවා නැති වෙන්න ඕන.

    පයිතන් වෙබ් සර්වර් එකක් රන් වෙන්න ඕන ගෙදරදී,
    මේ වගේ වැඩ ගොඩක් ඕන , එක එක app ඕපන් වෙනකොට ඒ ඒ ඒවාට අදාළ වෙන වෙනම සෙටින් මාරු වෙන්න ඕන.
    මන් මැරුණා කියල detect කරලා මගේ ඔන්ලයින් digital ලයිෆ් එක එකවුන්ට් ඔක්කොම ඔටෝ කොන්ට්‍රෝල් වෙන්න ඕන , vault ටික වයිප් වෙන්න ඕන

    මේවා ඔක්කොම කස්ටම් කන්ෆිග් කරපුව
    ඇපල් වල ඕව හිතන්න වත් බැහැ
    chu bara hadunama moko wenne? :eek:
     

    Sanundil

    Well-known member
  • Feb 28, 2023
    369
    536
    93
    නැගලා තියෙනවා දැකකොත් කටට ගන්නේ නැද්ද? :(
    උඹගේ කොන්දේ තියෙන චිප් එක සිමියුලේට් කරලා උබගේම කොන්ද නවනවා පයිය ගාවට.
    එහෙම වෙද්දි උඹගේ කාමරේ ලයිට් ඔටෝ ඕෆ් වෙනවා.